Gå til innhold

Ang Halloween, slemt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At de gikk der når de hadde fått streng beskjed om å ikke gå der er grunn til straff. Men dopapir på bilen? Hva er problemet. Skal man gå på knask eller knep, og det blir knep, så er vel dopapir rimelig uskyldig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sålenge lyset er av, velger man å ikke delta i leken. Verken knask eller knep delen! Jeg hadde blitt fly forbanna om min bil var full i dopapir! Og jeg liker faktisk Halloween!

Skrevet

Passende straff mener jeg... Tipper jeg hadde fått verre straff av mamma hvis jeg hadde gjort noe slik, tipper jeg måtte bla. gå samme kveld og rydde opp i tillegg til at det snopet ville jeg nok aldri se igjen.

Regler er regler og en 6 åring og 8 åring vet godt hva de har lov til eller ikke, så det er bare tull og ta lett på slikt.

Tipper på disse som tar lett på dette, ville ha klikket i vinkel hvis de var denne nabokonen.

Skrevet

Jeg hadde vært strengere, for slik får ikke mine barn oppføre seg. De fikk streng beskjed om å unngå huset, og når de allikevel har trosse dette, synes jeg de bør få straff. De er gamle nok til å forstå. Hadde ikke latt dem smake og godteriet hadde gått rett i søppelkassen, foran øynene deres.

Så jeg synes ikke du var streng nok. ;)

Skrevet

Hi her igjen..

Ungene måtte pent stå opp tidligere i dag og være med bort å rydde bort dopapiret på bilen hennes i dag. De har begge to unskyldt seg ovenfor meg, de sa de fortso at de ikke skulle blitt med på dette, for de fikk jo klar beskjed.

Når de kommer hjem i dag skal vi bake boller, så de kan gå over til naboen og unskylde oppførselen sin. Men godiset forblir i storskapet til lørdagen, og det virker som om de godtar den straffen.

Håper for all del at dette er siste gang de blir med på slikt sprell.

Møtte på kona til han som var med ungene å gikk i går, hun hadde med sønnen sin på samme tokt som jeg med mine. Hadde vist ikke vært særli glad i mannen sin holdning til det hele. Ungen hennes hadde fått samme beskjed som mine, og det hadde mannen også, noe som gjør meg enda mer opprørt over hans "reaksjon" på hva de ungene gjorde. Nei, neste år skal jeg være med ungene selv, om jeg så må få min mor til å komme og passe minsta her.

Skrevet

Jeg synes du gjorde HELT riktig! De er så store at de forstår konsekvenser og du har jo ikke kastet godteriet og de fikk jo en bit hver!

Nei, såpass straff bør unger jaggu ta tåle! De brøt regler og gjorde herverk som må ryddes opp.

Jeg synes at de bør gå bort til denne naboen og rydde opp etter seg og be om unnskyldning.

Skrevet

Veldig bra hi! Jeg heier på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...