Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #26 Skrevet 31. oktober 2011 her gang! i begynnelsen av forholdet vårt syntes jeg det var ekkelt, mest fordi jeg ble flau. men han ga seg ikke fordi han elsker å gjøre det, og nå synes jeg det er utroli deilig, kommer hver gang! om han en sjelden gang ikke gjør det blir jeg nesten litt skuffa jeg foretrekker å være nydusja når han setter i gang, men han er ikke så nøye på det heller :-P
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #27 Skrevet 31. oktober 2011 95% av gangene vi har sex! Heldigvis ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #28 Skrevet 31. oktober 2011 Er ikke noen "han" som har tilgang der jevnlig, en "hun" derimot ... Jeg og dama mi har mye oralsex. Og helt ærlig: Jeg elsker det! Elsker å motta, elsker å gi - og tør påstå at jeg er relativt god også men det er vel sånn at man blir flink til det man liker å gjøre. Få ting er mer stas enn å ta henne neeesten til orgasmen, og så holde henne der en stund med å bare erte forsiktig med tungespissen
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #30 Skrevet 31. oktober 2011 Mannen min gjorde det hver gang før vi fikk barn. Men han sluttet brått da jeg ble gravid første gang for 6 år siden!! Aner ikke hvorfor han sluttet og tør ikke helt å spørre heller. I tilfelle jeg ikke vil like svaret...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #31 Skrevet 21. november 2011 Så ofte vi har sex. det vil si nesten hver dag
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #32 Skrevet 21. november 2011 Nesten hver gang. Når han ikke gjør det er det fordi jeg ikke vil. Han vil alltid.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #33 Skrevet 21. november 2011 hadde jeg latt han hadde han gjort det flere ganger om dagen
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #34 Skrevet 21. november 2011 Så ofte han har lyst. Det kan variere litt. Jeg tar gladelig i mot, men jeg maser ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #35 Skrevet 21. november 2011 Aldri. Eksen min prøvde seg stadig vekk, men klarte liksom aldri å nyte det. Inntil rett før vi gjorde det slutt. Mannen har aldri prøvd engang, men herregud som jeg savner det!! Tydelig at han ikke liker det. Jeg elsker å gi han avsugninger, men gidder ikke så ofte lenger. (siden han aldri gir noe tilbake)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #36 Skrevet 21. november 2011 -vi har ikke sex i det hele tatt vi, jeg er "mannen" i forholdet...-han tar ikke på meg engang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå