Gå til innhold

Hvor ofte slikker han deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her gang! i begynnelsen av forholdet vårt syntes jeg det var ekkelt, mest fordi jeg ble flau. men han ga seg ikke fordi han elsker å gjøre det, og nå synes jeg det er utroli deilig, kommer hver gang! om han en sjelden gang ikke gjør det blir jeg nesten litt skuffa ;) jeg foretrekker å være nydusja når han setter i gang, men han er ikke så nøye på det heller :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

95% av gangene vi har sex! Heldigvis ;-)

Skrevet

Er ikke noen "han" som har tilgang der jevnlig, en "hun" derimot ... ;)

Jeg og dama mi har mye oralsex. Og helt ærlig: Jeg elsker det! Elsker å motta, elsker å gi - og tør påstå at jeg er relativt god også ;) men det er vel sånn at man blir flink til det man liker å gjøre. Få ting er mer stas enn å ta henne neeesten til orgasmen, og så holde henne der en stund med å bare erte forsiktig med tungespissen :D

Skrevet

Mannen min gjorde det hver gang før vi fikk barn. Men han sluttet brått da jeg ble gravid første gang for 6 år siden!!

Aner ikke hvorfor han sluttet og tør ikke helt å spørre heller. I tilfelle jeg ikke vil like svaret...

• 3 uker senere...
Skrevet

Så ofte vi har sex. det vil si nesten hver dag

Skrevet

Nesten hver gang. Når han ikke gjør det er det fordi jeg ikke vil. Han vil alltid.

Skrevet

hadde jeg latt han hadde han gjort det flere ganger om dagen

Skrevet

Så ofte han har lyst. Det kan variere litt. Jeg tar gladelig i mot, men jeg maser ikke.

Skrevet

Aldri. Eksen min prøvde seg stadig vekk, men klarte liksom aldri å nyte det. Inntil rett før vi gjorde det slutt.

Mannen har aldri prøvd engang, men herregud som jeg savner det!! Tydelig at han ikke liker det. Jeg elsker å gi han avsugninger, men gidder ikke så ofte lenger. (siden han aldri gir noe tilbake)

Skrevet

-vi har ikke sex i det hele tatt vi, jeg er "mannen" i forholdet...-han tar ikke på meg engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...