Gå til innhold

Hvor ofte slikker han deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må maaaase...juleslikk og påskeslikk liksom... lukter ikke dritt gjør jeg heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann liker det rett og slett ikke. Han gjør det av og til, dersom jeg er helt nyshavet og rett fra dusjen. Har aldri snakket med han om det eller mast om det. Bare merker meg at han sjelden gjør det.

Jeg derimot elsker å suge han!

Skrevet

Hver gang vi har sex. Han elsker det. Når jeg traff han hatet jeg det, men nå etter mange år er det dødsdeilig for jeg slapper av og stoler på han.

Elsker tunga hans.. hmmm

Skrevet

Aldri, og det er fordi jeg sier nei. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg bekymrer meg for lukt og smak. Sikkert ubegrunnet, men likefullt kan jeg ikke slappe av og nyte det.

Skrevet

Blir ingen ting av oralsex på noen av oss to. Han er så redd for og få kreft i halsen :P

Er litt teit da, men det er ikke ubegrunnet. Kan sitte noen virus på kjønnsorganet som kan spre seg videre til hals og svelg og fremkalle kreft.

Skrevet

jeg liker det ikke, det gir meg ingen ting! gi meg heller fingre og pikk!!!

Skrevet

Hørt om det jeg og, men de har da ikke bevist det.

Og i dag får man jo faen meg kreft av alt fra for mye ost til kaffe til brød og ta bussen til jobben.

Skrevet

Hver gang vi har sex, altså ca 4-5-6 ganger i uka. Med mindre jeg ber han la vær fordi jeg feks er på slutten av mens, eller ikke har hatt tid til å dusje rett før jeg legger meg.

Jeg hatet det før jeg møtte han. Men nå har jeg abstinenser om det går noen dager uten.

Skrevet

Hver gang vi har sex dvs x flere i uka, men liker helst å være nydusja begge to når vi skal til med det :-) Han elsker oralsex og det gjør jeg å...

Skrevet

hh, den "faren" er jo kun der dersom dere har HPV-virus da. Og man kan uansett ikke se noen entydig og klar sammenheng fordi det er for få tilfeller av den typen kreft til å kunne konkludere.

Dere frastår altså fra deilig sex i tilfelle et fly kanskje en gang kan komme til å treffe akkurat deres stuevindu. Det er jo teoretisk mulig, men svært lite sansynlig.

Skrevet

Hver gang jeg lar han gjøre det.

Skrevet

Titt og stadig. Ikke vær gang vi har sex, men ganske ofte:)

Skrevet

Jeg går ned så ofte jeg kan jeg. Ikke er jeg noe stor fan av det heller, men digger det når hun ligger å låser fast hodet mitt mellom beina og klynker å kjelver :D

Skrevet

Det har aldri skjedd! Savner det ikke heller :)

Eksen min gjorde det, men jeg syns det var ekkelt.

Skrevet

Aldri. Han har tilbydd det, men jeg føler ikke at jeg får noe ut av det når mannfolk gjør det, såstår glatt over det. Gir han oralsex når han ønsker det :)

Kan jo legge til at jeg er bisexuell,og savner nok til tider en kvinnebarm i senga, men samboeren gjør det han kan for å tilfredsstille alle behov, han er så flink så :) Bare jeg slipper at han "går ned" på meg, det er en kvinnes jobb. Rundt 4 år siden sist når jeg tenker meg om..

Skrevet

Det er sjelden det, og jeg maser heller ikke. Tror ikke han liker det så veldig, og derfor får han selv ta initiativet til det. Helt ærlig så syns jeg ikke det er så mye å mase om heller, enten har jeg ikke funnet en mann som virkelig kan slikke mus, eller så er det ikke noe for meg. Er i alle fall ikke noe savn i hverdagen at mannen min ikke gjør det! :)

Skrevet

Ikke så ofte nå for tiden. Jeg er høygravid og sexlivet generelt er labert fra begges side. Til vanlig så blir det når begge er nydusjet og klar for en runde :)

Skrevet

Aldri nesten. Jeg liker det ikke, aldri vært noe glad i det heller så han gjør heller andre ting med meg som jeg liker. Han liker å slikke, men han må bare klare seg uten.

Skrevet

Nei, vet du hva, SÅ vulgær er jeg ikke! Her i huset er det kun misjonærstillingen og kun på fredager!

Skrevet

Nesten hver gang. På eget initiativ :)

Skrevet

Hver gang vi har sex.

Og han slikker ikke, han sleiker. Synes slikke er et utrolig stygt ord, selv om det betyr akkurat det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...