Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #26 Skrevet 29. oktober 2011 ønsker meg også en "liker" knapp! Enig med dere!
Han_leie Skrevet 29. oktober 2011 #27 Skrevet 29. oktober 2011 Er jeg som har skrevet tråden. Dere må virkelig begynne å lese alt som står der å tenke dere om. Den der 5 til 2 greia er hvor mange ganger jeg slipper ut av huset i det hele tatt, men blir fremdeles sett negativt på av fruen om så det er kaffe eller øl. Dette med livsstilen så mente jeg dette med å jobbe i utebransjen som er en livsstil. Ikke det å gå ut. tenk dere om. Hun har kun den ene ungen 100%. 2 av dem 50% og den fjerde er her annen hver helg. Ungene er på skole og minste mann i barnehage og hun er hjemme værende. når jeg kommer hjem etter 6 timer på skolen, må jeg lage middag og være med å vaske huset, så hun kan ikke være så jævla tappet for energi når hun sitte på sofaen 6 timer til dagen. I tillegg til skole og lekser hadde jeg jobb i tillegg der jeg jobbet 40 timer i uken i tillegg til skolen, men hjalp fremdeles til hjemme så mye jeg kunne. Les alt sammen som står i en tråd og tenk dere om hva det kan bety. er det noen spørsmål kan dere spørre før dere dømmer og kjefter på. SKAM DERE
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #28 Skrevet 29. oktober 2011 Kanskje hun er deprimert? Du sier hun har 4 unger, hva er grunnen til at hun har de så forskjellig? Kanskje hun savner mer samvær med den yngste? Kanskje hun håpet faren til den eldste skulle vært mer der for hun? Kanskje tenker hun at hun er gravid igjen, og hvis du ikke stiller opp for henne nå, kanskje må hun sitter der med 5 unger som er der histen og pisten? Ja, jeg så du skrev at hun hadde vært sånn et halvt år tidligere. Kanskje dere bare burde ha dere en ordentlig prat en dag hun virker opplagt. Hvis hun har endret oppførselen betydelig før hun ble gravid kan det være noe annet som ligger i bunn og grunn? Kanskje mistenker hun deg utro siden du er så mye ute og treffer venner og andre? Ikke vet jeg, jeg er ikke i forholdet deres, men det virker som hun ikke er helt på topp lenger. Ta deg en prat med henne!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #29 Skrevet 29. oktober 2011 Åh - en uintelligent mann. Full av skrivefeil og syt. Får råd og svar og ber dem om å skamme seg. Skam deg selv du. Du er nok ikke perfekt, se på dine egne feil og tilkjennegi dem og så kan du snakke med din samboer, finne ut hva dere begge vil med samlivet og rollen som småbarnsforeldre. Bartender?? Finn deg en jobb med hold i.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #30 Skrevet 29. oktober 2011 Alle trenger pusterom - det er bare sunt mener jeg. Her går vi avsted noen kvelder hver av og til for å treffe venner på hjemmebesøk feks. Ikke noe fast som at vi må ut på byen eller noe, men gjøre noe annet enn å se hverandre HVER kveld;) Dette er kansje snakk om 1 eller 2 kvelder tilsammen i uka på oss begge, Men menn som kun skal ut fordi det er en livsstil synes jeg blir noe tynt.. En gang i blant ja helt greit - 2 ganger i uka NEI. Jeg er ikke den som syter og blir sint om mannen vil ta seg en fest av og til, men det er stor forskjell på det og det du kansje mener...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #31 Skrevet 29. oktober 2011 Unnskyld meg, men for meg høres du ut som en tufs. Klager, syter og skriver som en 4.klassing.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #32 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg svarte deg tidligere oppi her.. jeg som skrev at hun kanskje er sliten, får for lite avlastning, ønsker å bli sett for den hun er osv.. Jeg svarte deg kun ut i fra det DU hadde skrevet, og jeg har lest svarene til de andre også, og de har også svart deg kun ut i fra hva DU har skrevet. Hvis du ville hatt frem flere opplysninger, så burde du vel hatt de frem i toppinnlegget ditt da, for der høres du bare ut som en sytende tufs, som ikke respekterer dama di, og som ikke tar ansvar. Hvis vi skal vite at du tar ansvar, og svare deg annerledes, ja da fikk du skrevet all infoen i første innlegget. Ikke klage fordi vi har svar deg hva vi mener ut i fra det du skrev. Men jeg mener det fortsatt.. Dama føler nok at hun "sitter fast" med alt ansvaret hun har, og dessuten høres hun deprimert ut. Hjelp henne med å finne ut hva som plager henne.. eller er det rett og slett forholdet deres som har en real nedtur...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #33 Skrevet 29. oktober 2011 har dysleksi og starter i nordsjøen nå. dropper min egen drøm om å bli kokk for å få inn nok penger til å starte et liv med familien. dumbass
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #34 Skrevet 29. oktober 2011 igjen er jeg dysletiker og sliter med rettskriving men takker så mye for at du rakker ned på meg på den fronten i tillegg til resten
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #35 Skrevet 31. oktober 2011 Ser du pirker på livsstils-greiene, du skriver jo selv at jobben som bartender er en livsstil og ikke en jobb? Og om du er på byen på den ene eller den andre siden av bardisken, det er vel revnende likegyldig for hun som skulle ønske du var hjemme?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #36 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg setter spørsmålstegn ved din definisjon av det å leve. Du burde være over dette stdiet nå når du har flere barn og venter en til. Det lukter umoden hundevalp av dette.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #37 Skrevet 31. oktober 2011 Er du da sikker på at du har valgt riktig livspartner dersom du og hun ikke har de samme preferansene for hva som er riktig familieliv?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #38 Skrevet 31. oktober 2011 Liker! Ja, jeg elsker gubben og han elsker meg. Men vi har et liv, egne venner, egne interesser utenom hverandre og hverandres. Han fikk gå ut på byen når jeg var gravid, null problem, men han dro ikke med mindre jeg ville ha ei venninne på besøk. I tilfelle noe startet ) Jeg er ikke noen fan av å skulle "fange" hverandre i et forhold. Tid for seg selv er sunt. Sambo dytter meg titt og ofte ut døra mens han blir hjemme med ungene, så jeg får vært med venninner. Er hjemmeværende, så han ser mitt behov for å komme meg ut, selv om jeg ikke alltid ser det like godt. Jeg dytter i gjengeld ham ut med kompiser fredager eller lørdagskvelder )
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #39 Skrevet 31. oktober 2011 Hmm... det må enten være troll eller svært uintelligent mann. INGEN som har barn (selv ETT barn) har tid til å gå ut 2 ganger i uka. Når du har medansvar for 4 barn til, har du enda mindre tid. Du sier samboeren ikke er keen på å bli kjent med folk, gå ut osv. Har du tenkt på at folk kanskje ser ned på henne siden hun har så mange barn og ikke sammen med barnefar? At folk ikke vil finne på noe spennende siden hun ikke kan gå på byen og drikke, men må sitte hjemme med ungene? Har du tilbudt henne om å ta ungene et par ganger i mnd slik at hun kommer seg ut HUN OGSÅ? Eller har det kun vært "meg, meg, meg, stakkars meg som ikke kan dyrke min LIVSSTIL å drikke kaffe og øl hele uka". Noe som heter telefon og internett, det blir brukt flittig av oss alenemødre som ikke har mulighet til å gå ut. Fordi vi har ansvar for egne barn. Noe du veldig snart kommer til å få. Jeg har forresten knapt tid til å rekke alt i familien med TO barn og ny samboer i tillegg til full jobb. Hvordan du rekker å gå ut to ganger i uka, og enda SYTER over det (at du ikke kan gå ut fem som før), skjønner ikke jeg. Med mindre din samboer tar 100% ansvar for barn og hus, og du legger deg på sofaen etter endt arbeidsdag. Begynn å gjøre husarbeid og hjelpe henne med ungene, så skal du se at du ikke får tid til å kjede deg og reflektere over at du "ikke får leve". Ræva i gir mann!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #40 Skrevet 31. oktober 2011 Heh.. Var veldig på nett helt til jeg kom til antall turer ut. 2 dager ut i uken er mye. Det hadde min mann aldri akseptert jeg gjorde når privat kabalen skal gå opp. Lufte hunden og Rema er greit. Men 2 dager med venner og øl ER mye når hun er gravid og hjemme med småbarn. Sånne dom deg passer svært sjelden inn i et vanlig liv. Kunne ALDRI kommet sammen med en utelivsbaron. Skrekk og gru. Siste sort!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #41 Skrevet 31. oktober 2011 Mhmm...jeg er sammen med min mann, nettop pga at jeg vil være sammen med han. Vi sitter å koser oss på kveldene når ungene er lagt. Snakker sammen, masserer hverandre, eller bare sitter inntil hverandre og spiser noe god mat å ser noe gøy på TV. Jeg er en som liker meg kjempe godt hjemme. Mannen går ut ca 1-2 i mnd med kamerater. Hver gang han kommer hjem sier han- Fytti, vi har det fint her hjemme vi to og ungene! Jeg er hjemmeværende med 3 små barn, så jeg får min "dose" med å treffe andre når jeg er rundt på tur med de Hvorfor er du sammen med henne når du ikke føler du "lever" uten å kunne komme deg ut? Kan du ikke "leve" med ho? Personen du har valgt til å bli mor til ditt barn..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå