Gå til innhold

Kjempevanskelig valg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI 

Gikk dere for barn nr 2 , eller ikke ? 💛

Anonymkode: 0d9e8...a68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er nysgjerrig! 

Anonymkode: f8afb...0b0

Skrevet
På 28.10.2011 den 22.51, Anonym bruker skrev:

Jeg er 34 år og vi brukte 2,5 år på å bli gravide sist. Så jeg føler at klokka tikker litt. Samtidig er det best om jeg er yngst mulig ved et nytt svangerskap.

I forhold til å få et barn til så tenker jeg både på henne og på oss. Jeg tenker at hun vil ha noen å støtte seg på igjennom livet og ikke være alene den dagen vi er borte. For min del så tenker jeg både på at jeg har veldig lyst på et barn til samt at jeg er livredd for at noe skal skje med jenta mi. Mye kan skje. Livet kan skje. Med dette mener jeg IKKE at man har barn å miste fordi man har mer enn ett! Bare så det er sagt.

Jeg er også redd for å la valget bli styrt av frykt så lenge de mener det er liten sjanse for at det skal gå så galt..

Huff, hodet er så fullt av tanker som går i alle retninger!

HI

Hun kommer ikke til å Være alene den dagen du blir gammel og dør. Hun er helt sikkert gift har fått egne barn og barnebarn. Hun har helt sikkert venninner og sin manns familie som støtter henne. Et søsken er ikke løsningen på alt når dere dør. 

Anonymkode: 03bb1...791

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun kommer ikke til å Være alene den dagen du blir gammel og dør. Hun er helt sikkert gift har fått egne barn og barnebarn. Hun har helt sikkert venninner og sin manns familie som støtter henne. Et søsken er ikke løsningen på alt når dere dør. 

Å der så jeg at det var et gammelt innlegg 🙈 like spent som de andre her. Gikk dere for flere barn og hvordan gikk det?

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei Ecan! 

For en tilfeldighet at jeg så dette! Det er trist å høre at du også opplever dette og jeg håper det går bra med deg.  Det er godt å høre at du følges opp av Rikshospitalet. 

Jeg skriver gjerne med deg på pm om du legger igjen nicket ditt :) 

Hi

Anonymkode: b82a8...141

Kan vi få en oppdatering også ? 💛

Anonymkode: 0d9e8...a68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...