Gå til innhold

Det er så smakløst!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruk litt krydder! Litt krydder i hverdagen kan hjelpe deg om du synes det er smakløst!!

GOOD LUCK MAMA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det at de skal drikke kaffe å utlevere seg selv?

Huff.. folk kommer til å snakke om det i årevis!!!

Skrevet

Hmmmm...skjønner at det ikke er for alle. Men hvorfor IRRITERT? Veldig rar ting å irritere seg over.

Jeg er blogger btw, og trivs veldig med det;)

Skrevet

Øh...hele poenget med fb er vel å oppdatere statuser og legge ut bilder?

Er enig i at enkelte kan informere vel mye, men det finnes måter å skjule disse på.

Kanskje du rett og slett ikke burde ha fb?

Irriterer meg over folk som irriterer seg over hva andre har lyst å skrive på veggen sin. Skjul vedkommende eller deal with it.

Skrevet

Hvordan kan man være naken MED uniform??

:P

Skrevet

Jeg har venner på fb som legger ut om bollebaksten sin, og det kunne ikke interessert meg mindre. Ingen kan bestemme hva andre skal legge ut, og ingen kan bestemme hva andre synes er verdt å legge ut, men det er et faktum at veldig få synes det er en interessant opplysning at folk drikker kaffe.

Sannheten er at de fleste flirer litt av den type informasjon.

Kan noen fortelle meg hvorfor de føler behov for å legge ut om at de drikker kaffe og vasker gulv? Synes du selv at det er veldig interessant? Er det noe du ville lagt ut om for venner i det virkelige liv?

Personlig blir jeg glad når folk legger ut et eller annet som beriker hverdagen litt. Og det er ikke gulvvask.

Skrevet

Til dere som skriver "Hvorfor er du på fb da, HI?"

Ærlig talt! Har dere virkelig ikke mer omløp i hodet?

Skrevet

Fremdeles bare en haug med innlegg om elendige og kjedelige statusoppdateringer, men INGEN som har klart å komme med en fasit. Hvilken statusoppdatering er det lov å ha uten at man fremstår som smakløs, taper, kjedelig, innholdsløs, desperat, tragisk, bedreviter, overlegen, tilbakestående eller lignende? Hva har man lov til å skrive uten at dere får utslett av irritasjon? Mangelen på svar tar jeg som et tegn på at dere faktisk ikke har noe å bidra med, og det er faktisk ganske interessant. Har dere ikke noe å bidra med, burde dere vel strengt tatt slutte å klage. Eller si opp kontoen på fb. Det er lekende lett. Og slett intet savn.

Hilsen 20:08

Skrevet

Altså facebook er og blir for avvikere, fjortisser og førtisser. Oppegående folk er ikke på facebook...

Skrevet

Men hvem bryr seg om slikt? Patetisk

Skrevet

Kan du ikke lese? Jeg kom med forslag. Hilsen 21.14.

Sopm sagt: Jeg synes folk som snakker om joggetur og gulvvask er gørrkjedelige, enten det er på fb eller irl. Venner som har har annet å komme med og kan føre en god samtale, derimot... Balsam for sjela.

Skrevet

He he...får vel takke for en god latter, 21:14. "Hva med å dele noe som faktisk er interessant? F.eks. hva du mener om ditt og datt her i livet og samfunnet, en god film du har sett og vil anbefale, en link til et eller annet spennende. " DET er svaret? Dette skal være fasit og er løsningen på det o store spørsmålet? Da må jeg nok skuffe deg, for svaret ditt vil fremdeles føre til at enkelte vil irritere seg grenseløst og få kløe på nye plasser. Kanskje du syns at film er interessant tema. Sett at 65 % av de på vennelisten din syns temaet film like interessant som å klemme hudormer. Av høflighet legger de ikke igjen en kommentar som gir uttrykk for akkurat dette, de gir kanskje la være å kommentere eller trykker "Liker" for å kunne se deg i øynene neste gang dere møtes på Rema. Og linker....det finnes nesten like mange linker der ute, gode som dårlige, som det finnes sandkorn, og det sier jo seg selv at enkelte vil finne linkene støtende, usannsynlig dumme, unødvendige, irriterende eller....smakløse, siden det er ordet HI har valgt å bruke. Jeg må si at jeg fremdeles er skuffet, dette er jo overhodet ikke noe fasitsvar. Men så har jo bare en person uttalt seg. Kunne nesten vært spennende å se hva HI mener er en perfekt status... men bare nesten.

Skrevet

Endelig en som har skjønt det!!! :) Hill, hill til deg, 23:00, livet er bedre UTEN fjesboka!

Skrevet

Du leter etter en perfekt staus? Bare det er jo så latterlig at jeg har ikke ord.

Det faktum at du ikke skjønner hvro lit einteressant det er med gulvvask- og bollebakestatuser, sier sitt om deg. Har du VIRKELIG ingenting annet å komme med???

Skrevet

Slett ikke, det er jo DERE som er så fryktelig opptatt av hvor teit folk er som legger ut status som omhandler dagliglivet, som f.eks barn, trening, bakst, klesvask, udugelige gubber, fantastiske gubber osv. Dere er fryktelig flinke til å rakke ned på disse stakkarene ( som dere forøvrig frivillig har valgt å legge til på vennelisten ) mens dere ikke nevner med et ord hva dere selv skriver om. Det kan jo tenkes at statusene deres oppfattes som miserable i andres øyne? Det er noe i uttrykket "kaste stein i glasshus".

Skrevet

Su kritiserer oss for å ikke komme med forslag på hv aen "god status" skal inneholde.

Men du har fortsatt ikke kommet med en eneste god forklaring på hvorfor det er så nødvendig/spennende/interessant/ osv å legge ut de mest intetsigende oppdateringer.

Kan du forklare meg det?

Skrevet

Jeg bare sletter folk som har oppdateringer jeg ikke har noe interesse av. Gikk fra 300 venner på lista til 75, og fremdeles kan jeg nok renske litt i rekkene. Er jo kun familie og venner jeg kjenner godt jeg har interesse av å følge med på, folk fra folkehøyskole og sydenturen i nittenhundreogpilogbue føler jeg ikke for å dele bilder eller andre opplysninger med.

Skrevet

Helt enig med deg lenger opp her. Fb er ikke lenger for oppegående folk.

Skrevet

Dib/bim er vel hakke verre en FB sånn jeg ser det. Her har man ikke peiling på hvem mennesker er, spørr spørsmål som ingen kan svare på og hetser andre ;) dog er jeg her inne for jeg finner det underholdene.

Det samme med FB, og der kan jeg holde kontakten med folk/venner jeg har i Norge og andre land (bor ikke i Norge selv lenger, har ikke bodd der på 11 år og tviler sterkt på at lysten kommer til å flytte dit igjen).

Har et par stykker som ikke har vegg og ikke oppdaterer FB, de vurderer jeg å slette. Ikke fordi at de irriterer meg, men de er jo ikke underholdene. Har dessverre ingen som poster statuser helt ukritisk. Hvor finner dere de vennene? Sånne må jeg skaffe meg, det hadde jo vært underholdene.

Kanskje jeg må skaffe meg en blogg også så jeg kan skrive alt det uinteressante der istedet for på min status....hmm

Forresten her er en mening; husk at hvitt kan ha mange ulike nyanser...og mal for all del ikke veggene med ncs 0502-y . Det ser veldig inrøkt ut og er veldig mid-90's. Norsjø hvit 7 derimot er mitt råd. Tipper det var mange som fant dette rådet interessant...zzzzzzzzzzzzz. Men et råd var et råd. Ikke har jeg bakt heller...

Skrevet

Det er ikke nødvendig for DEG, men det er nødvendig for personen som deler det. Jeg antar at de fleste har mer enn 1 venn på listen sin, og at en god del av dem syns det er koselig å høre om minsten sin første dag i barnehagen, de nye skoene som var på salg, eller at det var kjempelang kø hjem i dag. Det er trivielle ting som vi dessverre ikke får sagt face to face lengre, vi er for opptatte med våre egne liv, og ved å skrive litt om småsaker på fb, holder man kontakten likevel - på en sær måte. Selvsagt finnes det noen som syns at dette er dølle greier, og nesten spyr når de leser at noen har bakt boller eller vært på aketur. Da har man jo valget at man kan slette eller skjule vennens oppdateringer. Hvorfor skal man bruke mer energi på det? Jeg har skjult en rekke venners oppdateringer, jeg er veldig glad i dem på tomannshånd, men jeg er ikke alltid enig i det de skriver, eller de er litt ivrige på oppdateringsbiten. Men jeg føler ingen trang til å irritere meg, eller lage en tråd om hvor smakløse folk er. Vi er, heldigvis, forskjellige, og det gir utslag i forskjellige interesser, og forskjellige oppdateringer. Jeg blir selvsagt nysgjerrig når man gang på gang her inne hakker løs på mennesker som ikke klarer å appellere til den enkelte med oppdateringene, men snarere blir halshugget i det stille. Og ingen av de som hakker, kan si "Denne statusen er jo laaangt bedre". De kommer jo ikke med noe forslag, de bare konstaterer "den andre parten er en idiot, jeg er mye bedre" men uten å legge frem hvorfor de selv er bedre. Og da blir det naturlig å spørre: Hva er egentlig bedre?

Skrevet

Innlegget ditt er så tettpakka uten et eneste avsnitt at jeg knapt orker å lese det.

Eneste jeg får ut av det, er at du hardnakket prøver å rettferdiggjøre hvorfor du legger ut om det de fleste synes er gørrkjedelig.

Du forsvarer deg med nebb og klør, fordi du føler deg truffet, men igjen: Faktum er at INGEN synes det du skriver er interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...