Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #26 Skrevet 24. oktober 2011 Er det noe mer du reagerer sterk på HI? Som at venninna di ikke ammer barnet? Kler barnet uten ull? La babyen skrike om natten? Er det noe mer du vil klage over siden du allerede er her inne nå?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #27 Skrevet 24. oktober 2011 NÅ må u gi deg HI!!! La henne ksoe seg med LITT vin, mens mannen uten alkohol er til stedet. Å flaska har ungen i munnen, med AlkoholFRITT mel i, mest sannsynlig Om du reagere på dette, så burde du også passe deg litt kanskje? Kan være du har noen lodotter i hjørnene som hun venninnen din også reagerer sterkt på. Babyen kan jo få det i halsen, eller de kan puste det inn å utvikle astma !
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #28 Skrevet 24. oktober 2011 Om man fullammer skal man ikke drikke noe alkohol før tidligst 6 uker etter fødsel. Dette på grunn av babyen. His venninne ga ikke pupp, men flaske.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #29 Skrevet 24. oktober 2011 Er un om man fullammer man skal vnte 6 uker med alkohol, venninna di delammer, da stiller saken seg anderledes, og hun drakk ikke stort, samtidig var jo faren til ungen der, og han drakk ikke i det heletatt. Fei for din egen dr før du leker politi HI
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #30 Skrevet 24. oktober 2011 Å gi flaske fordi man har drukket, betyr ikke at man ikke fullammer. Jeg drakk ett par ganger før mini fyllte 6 mnd, og da fikk han flaske med mm som jeg hadde på lager. Mener likevel jeg fullammet, da han alltid fikk pupp ellers. Hi sa ingenting om at venninnen delammet. Kan hende hun gjør det for det altså, men det kom ikke tydelig frem synes jeg. Og da vil jeg si det er tidlig når en bør vente 6 uker. Vi går alle (stort sett) edru i vel 9 mnd før fødsel, klarer vel 6 uker til?! Personlig synes jeg også det er tidlig, men er enig med de andre at det er hver og en sin sak. Gjør henne ikke til en dårlig mor. Om middagen var kl 14 derimot, synes jeg det er litt rart da
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #31 Skrevet 24. oktober 2011 Herregud HI... sånne mennesker som deg..får helt avsmak av hvor dømmende og sladrende det går an å bli. Hva er farlig med dette?? Enten har hun pumpet seg eller så får babyen mme.. Faren er der. Han er da mer enn kapabel til å passe på babyen? Hun drakk vin til middagen.. Hun har vært avholds i ni måneder, da er det vel godt å kunne nyte litt vin i helgen? Pappaen har kunnet drikke når han ville, bare rimelig at han kan være avholds en kveld så hun får kost seg litt.. Faen så mange drittkjerringer det finnes... skam deg!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #32 Skrevet 24. oktober 2011 herregud la n dama ta seg litt vin, hun har jo ikke drukket det på 10 mnd!! ro deg ned, det er ikke akkurat DIN sak....
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #34 Skrevet 24. oktober 2011 Men hva er det å reagere på??? Hvorfor er dette så hårreisende?? Skader hun noen ved å gjøre det på denne måten? Eller er det bare det at når man er nybakt mor at man burde holde seg for god til sånt? Herlighet... merkelig dere er.. Glad jeg ikke har sånne venninner, da hadde jeg kutta de ut tvert! Snerpete damer dere er som reagerer sånn på dette..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #35 Skrevet 24. oktober 2011 Nei, hun må da selvfølgelig få kose seg med litt vin til maten nå som hun endelig ikke er gravid lenger. Herregud for et hysteri. Jeg skal kjøpe meg ei flaske som skal stå klar til jeg kan nyte et glass her hjemme altså.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #36 Skrevet 24. oktober 2011 Selvfølgelig er du det 19.53 som også er HI..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #37 Skrevet 24. oktober 2011 Så lenge det ikke går utover barnet, så ser jeg ikke problem i det hele tatt. Slutt å vær så forbanna dømmende HI. Hadde du vært min venninne, så hadde jeg kuttet deg ut. Man trenger ikke slike venner som driver å sladre til ukjente folk på nettet.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #38 Skrevet 24. oktober 2011 Du mener 6 uker er den MAGISKE grensen?? Man kan godt nyte alkohol når ammingen er godt etablert. Man skal ikke amme før etter 3 timer etter siste dråpe alkohol. Om hun gir baby flaske etterpå er det vel ingenting å rope sånn for. Hun er ikke en dårlig omsorgsperson selv om hun drikker et par glass rødt til maten da vettu.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #39 Skrevet 24. oktober 2011 Tull. Det er ingen grense eller antall uker som er riktig. Når ammingen er etablert (!!!) da kan man drikke alkohol. Og da skal man ikke amme før 3 timer etter siste drink.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #40 Skrevet 24. oktober 2011 hvis du syntes det var så ille å se på, kunne du vært så tøff å tatt det med ho da. ikke sitte her å beklage deg! Jeg for min del, jeg har termin rundt en måned før jul! så sant jeg ikke går 14 dager over, kan jeg fortelle deg at jeg gleder meg sånn til å drikke øl til maten på julaften, så du aner ikke engang! Og ja, jeg har tenkt jeg skal amme gutten. Men ikke akkurat da! Det gjør ikke meg til en dårlig mor uansett. I allefall ikke i mine øyne, samboers øyne, eller familiens øyne. og det er de meningene jeg bryr meg om. Ikke de som evt. kommer fra ei venninne som må sitte å prate om det på et forum uka etterpå! Skjerp deg!!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #41 Skrevet 24. oktober 2011 Nei, det er ikke for tidlig. Hun følger jo tydeligvis anbefalingene om å ikke amme rett etter hun har drukket, og utover det er det rett og slett ikke din sak, HI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå