Frk Vims Skrevet 23. oktober 2011 #26 Skrevet 23. oktober 2011 An 22:24 var meg, må vel nesten signere med nick skal det være noe vits:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #27 Skrevet 23. oktober 2011 Sjekk forumet som heter slankedebatt langt nede på forumlista
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #28 Skrevet 23. oktober 2011 Så fiberrik er ok ved lavkarbo? Hvor mange om dagen er ok? Kan tenke meg litt lavkarbo, men uten altfor mye fett, da kolesterolet mitt er for høyt fra før av.
👀tante Sofie 👒 Skrevet 23. oktober 2011 #29 Skrevet 23. oktober 2011 Syns det er flott med veiedager på fredager. HI
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #30 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er med! Skrev lenger opp om ketolyse, lavkarbo..Satser på ketolyse for å få en pangstart og går over på lavkarbo etter 3-4 kg tenker jeg ? Er 172 og 79,8 kg (!) Vil ned til 72-73 kg i første omgang. Helst rundt 70 kg:)
👀tante Sofie 👒 Skrevet 24. oktober 2011 #32 Skrevet 24. oktober 2011 JIPPI,,, ferdig med denne dagen og den gikk bra!! Skal ut å reise resten av uka,- krysser fingrene for at jeg klarer det da å :-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #33 Skrevet 24. oktober 2011 Hura for deg! Gikk fint for meg også i dag, klarte å holde meg unna alt fy fy + har gått 3 kverters kveldstur :-) Jeg har forresten satt i gang med en slankeblogg dersom du/ dere vil lese...... Er selvsagt anonym siden jeg har lagt ut et fælt førbilde :-S Er helt i startfasen da, skulle ønske jeg visste om noen inspirerende slankeblogger.... Noen som kan tipse meg om noen fine? slankedama
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #34 Skrevet 24. oktober 2011 Link er fint, har jeg hørt.... http://slankedama.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #35 Skrevet 24. oktober 2011 Tenkte å klare en sånn ca. 12.5 kg til jul jeg ;-P
-LilleMy Skrevet 25. oktober 2011 #36 Skrevet 25. oktober 2011 JEG er med! Nå prøver jeg meg frem med Noka-dietten da Jeg er 168 cm og 72,5 kg. Ønsker å gå ned til 55 kg (har vært 64 kg før, og var ikke fornøyd i det hele tatt, derfor vet jeg at jeg må ned endel mer for å bli fornøyd. Var fortsatt større enn "vanlig" da jeg var 64 kg. Jeg prøver som sagt Noka-dietten et par uker Men blir vanlig middag hver dag, kutte ut snacksen (det har vært voldsomt mye snacks den siste tiden), drikke mye mer vann og gå kveldsturer HVER kveld, det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær
Gurine Skrevet 25. oktober 2011 #37 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg sliter sånn med motivasjonen damer.. jeg vil, jeg vil men... Trening blir vanskelig når jeg er alenemor til tre. Syns ikke det er så lett med mye "dill" og matlaging heller, eller telle kalorier... Noen som kan gi meg kostplanen sin? Hva spiser dere på en dag, for å rase ned i vekt? Har gått litt til og fra på pulverkur, men har blitt mest jojoslanking de siste månedene.. vanskelig med den motivasjonen som sagt Trenger et spark for å komme skikkelig i gang igjen..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #38 Skrevet 25. oktober 2011 Fin blogg slankedama! Du skriver godt og virker engasjert, jeg heier på deg. Ble inspirert til å dra frem igjen Yngvar-øvelsene i morgen.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #39 Skrevet 28. oktober 2011 Hei damer! Usikker på om vi skulle holde denne tråden på anonymforum eller på slankedebatten, men uansett så prøver jeg her :-) Veiedag i dag, flere som har vært på vekta? Jeg har gått ned 500 gram, altså fra 85,5 til 85 kg. I tillegg har jeg gått inn 3 cm i livet. Er fornøyd, selv om jeg selvsagt kunne vært filnkere enn jeg har vært. Tusen takk til deg som kom med fine ord om slankebloggen min! :-) Koselig. Gurine: Nå raser jo ikke jeg ned i vekt, men det er akkurat det som ikke funker for meg, har jeg funnet ut. Heller bruke lenger tid og forhåpentligvis vare for alltid. Hvis du vil, kan du se på bloggen min hva jeg spiser i løpet av en dag: http://slankedama.blogg.no/ :-D
Gurine Skrevet 28. oktober 2011 #40 Skrevet 28. oktober 2011 Tusen takk slankedama Jeg har litt dårlig tid i hverdagen, er alene med 3 unger, så derfor er det greit å ha en slagplan hehe.. blir fort noe enkel mat, og lite tid til trening. Jeg veide 83,7kg i dag, så vi er ganske like Jeg gikk ned ca 35kg i fjor, og er veldig fornøyd med det. Men i år har det bare blitt jojo slanking.. Hadde vært moro å klare å gå ned til 70 kg )
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #41 Skrevet 30. oktober 2011 Hei hei. Veide meg på fredag jeg også, men har ikke vært på nett før nå. 74 kg ( 9kg igjen)
Noah 08. Skrevet 30. oktober 2011 #42 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har veiedag på mandag så sist vekt var 79.7 kg.. spent på morgendagen.. har begynt å trene hjemme med elipse maskin.. lever på moderat lavkarbo- vært ganske flink i helga Er veeeldig motivert! Hilsen ano 20.51- 23.10
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #43 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg kan være med! Har termin om en uke da, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå