Gå til innhold

Det er KUN den gifte/samboende som er drittsekk ved utroskap som er drittsekk, ikke den som han/hun er utro med!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det så vanvittig vanskelig å forstå?

 

Det er den som har lovet ogløyet som er drittsekken, den som går i søken etter sin egen kjærlighet bedrar ikke noen!

 

Det er ufattelig og ubegripelig at noen kan tenke at det er elektronisk som ødelegger en famili, og at de ikke evner å se at det er familiefaren selv som ødelegger sin egen familie.

 

Det er mannen som svikter sin kone, ikke elskerinna. Elskerinna er åpen og ærlig med seg selv.

 

Eller mannen om det er saken.

 

Jeg har aldri vært utro mot min kjære, jeg har heller aldri vært i forhold med noen som var opptatt. Jeg hadde en kjæreste som ar utro mot meg (ikke barn i bilde)

 

Om min mann var utro mot meg var det han som sviktet meg, ikke et eller annet kvinnemenneske jeg ikke kjenner som sviktet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg, men det er ikke til å stikke under en stol at om man går inn i et forhold med en mann man vet er gift så bør man klare å styre unna. Om min mann hadde vært utro så hadde han selvfølgelig fått den største skyllebøtta, men jeg hadde ikke vært særlig fornøyd med elskerinna hans heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper pipa hadde hatt en annen lyd om det var deres egen mann det var snakk om. Så om en singel dame (la oss si en vennine av mannen) hadde lagt an på han og han falt for fristelsen, hadde dere KUN vært sint på mannen da? Det kreves to for sex. Han blir den skyldige ja, men damer bør holde seg for god for opptatte menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når min mann var utro mot meg med en felles kollega som visste meget godt at han var gift og hadde to barn så har jeg ikke lov å være sint på henne, er det det du sier? Bullshit, man kan ikke generalisere så til de grader som du gjør, det finnes nyanser overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at begge har skyld, men at det er den som er i et forhold som er dobbelt drittsekk - mot ektefelle og mot elsker/elskerinne som har blitt lovet noe mer.

 

Man har ikke sitt på det tørre selv om man er singel, man skal holde seg unna folk i forhold, men å framstille mannen(Det er jo ofte ektemannens utroskap som blir diskutert her) som et viljeløst nek som bare mååååå pule hvis noen legger an på ham blir feil. Det går an å si nei, og å holde seg unna hvis noen frister en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med HI. Det er den utro parten som svikter kone/mann, ikke den fremmede. Det er helt absurd å si at en fremmed person har et ansvar i fht mitt ekteskap hvis mannen min er utro. Det er han som svikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at majoriteten omtaler elskerinnen som "den fremmede". Jeg mener, det skjer jo ikke at man er utro med noen begge kjenner..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er mannen en stor drittsekk når han er utro!

 

MEN når kvinnen vet at han er gift, har barn osv, så har hun også skyld i det! Klart en kan bli sint på henne også. Tviler på at noen noensinne har vært sint bare på kvinnen, ikke på mannen sin.

 

Jeg har vært i situasjonen. Ei venninne lå med mannen min. Klart jeg klikket på henne!! Hun er ute av livet vårt nå. Og jeg hater henne for det hun har gjort mot familien vår. Mannen min har absolutt ikke sluppet unna han heller. Vi er fortsatt gift, går i terapi, men han betaler dyrt for det han har gjort. Ett år etter, så har vi ikke samme forholdet som før :(

 

Han har fått mye mer kjeft enn henne, men siden vi har barn sammen, så krever det litt innsats for å prøve å få ting til å gå igjen.

 

Han var ikke uskyldig, men det var neimen ikke hun som visste vi var gift, og visste at jeg var sliten pga ME, og derfor ikke var så kjærlig som jeg vanligvis var før lenger... OG utnyttet det for å prøve å få tak i mannen min (det er ikke noe han sier, jeg har fått lese alle mail, sms osv... Hun var virkelig på jakt etter han i flere mnd..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, deg om det HI.

Om elskerinna/elskeren VET han har familie, og likevel går inn i et forhold med han/henne, så er hun/han like stor drittsekk etter min mening.

Hun/han er fortsatt en av to persjoner som har splittet en familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å si at begge har like mye skyld eller skylde på personen den gifte er utro med (elskerinnen/elsker), er som å si at ektefelle/samboer ikke kan ta ansvar for egne handlinger, at han/hun er en viljeløs dott som bare lar seg lede av andre og ikke tar ansvar for egne handlinger. Man har faktisk et valg i det man skal til å pule med noen andre enn partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg: 09:58 har selv opplevd utroskap, OG vært en elskerinne i min grønne ungdom.. Skammer meg fortsatt over at jeg satte en familie på hodet.. Finnes ikke godt å vite.. Viste med alle sansene i kroppen at jeg gjorde noe galt, at jeg var med på å ødelegge en familie, om kona så fant det ut eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jo at det florer av mange "home wreckere" her inne som ikke eier hverken selvrespekt, skam el selvinnsikt! Tenk dere godt om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den som skreva og tar i mot har ingen medskuld så lenge den personen veit at han har alt på stell.

 

 

Yes så jeg kan fritt gå og knulle alle gift om jeg vil barre for å lage helvete med fruen i huset.

 

Takker for alle som synest det er ok. Elsker dokke.Skal ut i kveld og lage kvalme for mangen Takk SNILLE DIB BIM JENTER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg har egne barn og mann og et stabilt,rolig og harmonisk familie liv så VET jeg hva jeg hadde gjort mot en famile visst jeg hadde lagt meg etter en opptatt mann.

Visst jeg sto på utsiden og så en familie bli ødelagt. Se hvordan det gikk utover barna i det foholdet, og visst at JEG hadde tatt del i det, så hadde jeg hatt store vanskeligheter med og leve med meg selv etterpå.

Fatter virkelig ikke at det ikke er flere som tenker slik her..

 

Det ER ikke riktig..Og veldig egoistisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadaaaa. Så alle kan bare gå og pule naboen, for gjør ikke jeg det så gjør noen andre det. Er jo mannen som er grisen alikavel:P. Kjøss meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe bullshit du lirer av deg !

 

Kvinnen som vet at mannen er opptatt og starter flørten , fordi mannen er mer spennende fordi en annen kvinne har han , er et umoralsk og dårlig menneske .

Dette er ikke til å komme fra !

 

Selvsagt er mannen mest skyldig siden han er i et forhold og burde holde seg for god !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korfor er det tull, For jeg som veit at naboen er opptat og jeg får jo ingen medskuld i denne saken. DET ER JO DET DOKKE SIER HER INNE. Jeg som er elsker har ingen skuld som noen sier her inne.

 

TAKK JENTER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer ann på om den person er utro med vet om at personen er gift /samboer eller ikke... hvis den vet så er de likemye drittsekk begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har lyst på en mann og han er gift er det ikke mitt problem. Jeg har ikke ansvar for hans familie eller konsekvenser det måtte ha for han. Han må ta ansvar for hvor eller i hvem han velger å stikke kuken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...