Gå til innhold

Virker som man er rar om man "ofrer seg selv" litt for mannen sin, her på DiB!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

a, naturlig nok bidrar jeg med det mest av husarbeidet siden jeg er hjemmeværende. Det skulle da bare mangle!!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke veldig ofte, men 1 til 2 kvelder i måneden. Og det er ikke slik at han holder meg igjen, han sier tvert i mot til meg innimellom at jeg burde komme meg mer ut med venninner! Og jeg kjenner at jeg trenger det, men trives aller best sammen med familien min.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt enig med deg helt til du blandet inn sex. Jeg mener nemlig at man IKKE skal ha sex hvis man ikke vil, men på den annen side kan man gjerne ha sex om man ikke egentlig har så veldig lyst... sex i et langt forhold er nok noe man må jobbe med som alle andre ting. I tillegg til å se på hverdagen om det er en grunn til at en har overskudd og den andre ikke. (Forpillet kan være at mannen vasker hele huset hvis man har en mann som ikke tar sin del av husarbeidet :-))

 

Etter fødselen til eldstemann var det vondt å ha sex og jeg hadde nok egentlig ikke lyst, men jeg ville samtidig ha tilbake nærheten med min mann, så da så jeg på det som et prosjekt :-)

 

Jeg gir mannen min et stort økonomisk spillerom, ved å la ham leve ut sin kunstnerdrøm der han tjener minimalt og vi i praksis lever på meg. Det er det mange som har problemer med å forstå!! Nå skal det sies at han gjør mye mer husarbeide enn meg, så jeg synes det er helt topp :-) (Er vel kanskje mannen i forholdet...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...