Gå til innhold

det morsomme som barn gjør men som er utrolig flaut,.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min venninne skulle ta toget sammen med sin mor da hun var liten. konduktøren kom bort og skulle ta betaling. alle vet jo at barn under 4 år går gratis, så konduktøren spurte : hvor gammel er du da lille venn?? hvorav min venninne hadde svart: Når æ tar tog e æ 3, men ellers e æ 4. :)

 

datteren til en venninne sto i minibankkø en gang, jenta var 4 år. forann dem sto en mørkhudet mann.. jenta sier: Se der da mamma, han der var bra stygg..

 

Huff.. vennninnen min ville bare synke i jorda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! YouTube her, jeg har aldri kalt et mørk menneske apekatt og sønnen min hadde en helt mørk gutt i bhg han aldri kalte apekatt. De var gode venner! Tror det heller haddemed dårlig film å gjøre, kornete og utydelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far har alltid sagt at (Mørkhuder) er svartinger, høres vell ganske så rasistisk ut, men sånn egentlig er han ikke det. Skal alltid bare være morsom, den stygge humoren der...At der går DET en svarting...

 

Vell nå skal dere høre...

Jeg var 6 år, jeg og pappa skulle på cafe sammen. Jeg går ett stykke framme....Jeg ankommer cafen, å ned dit går det en liten trapp...Hel øverst på trappe trinnet... ROPER jeg i høy hals også forfær jeg var...

 

PAPPA, PAPPA D E FULT AV SVARTINGA HÆÆÆÆR!!!!!

(Å det var jo mange av de)

 

Å pappa vard rit flau, hysjet på meg...Også tok han meg med ut der i fra igjen...Så dit skulle vi ikke inn.

 

Kan tenke seg at en pappa (eller andre voksne) aldri skal lære ungene sånne beskrivelser av ord :P

Å han var skikkelig flau over meg den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min kom over morfaren som stod på badet og barberte seg og utbryter:Barberer du deg morfar?Det gjør mamma på tissen og!!

 

Ehh,mer info en min pappa satte pris på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom på en annen fra jeg var 3-4 år:)

 

Jeg og mamma satt på fergen også kom det en mann med turban(var ikke vant til slikt da) og jeg hadde reist meg opp på setet og jublet for jesus:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket med en av de barnehageansatte her om dagen. De kunne fortelle at sønnen min på 3 år hadde funnet to spikre rett på siden av hverandre i veggen på barnehagebygget. Disse sto han å fiklet på, mens han fornøyd utbrøt "pupper"! Jeg ble kjempeflau og ikke minst forundret over hvordan han kunne forbinne 2 spikre med pupper haha....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullmusa83

Jeg trakk vist ned tubetoppen til mamma når hun sto i kassa kø for å betale is engang. Vet ikke hvor gamel jeg var, men vet at jeg ikke har tenkt å kombinere tubetopp og barn som er så små at de ofte blir bært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med meg min sønn på 3 år på jobb. Vi skulle spise mat i kantinen og det var tettpakket med folk der.

Sammen med meg satt blandt annet en av kollegane mine. Ung, med langt lyst hår og en flott kropp!

Hun var opptatt av å prate med sønnen min. Men hun undervurderte alderen hans litt og pratet litt sånn "dikketi - dikk" med han...

Så spurte hun: "kan du telle da?"

Min sønn var veldig tidlig ute med språk og telling og han var egentlig ikke så interessert i å gjøre dette for henne. Han kikker lenge på henne, mens hun venter på at han skal begynne å telle...

Hun vil hjelpe han i gang, og begynner: "1 - 2 - 3......."

Plutselig etter å ha kikket lenge på henne, sier sønnen min høyt og TYDELIG:

"MAMMA - hun har skikkelig stooooooore pupper!!!!"

Blondinen ble sprut rød - og ALLE rundt oss be stille - for så å begynne å gapskratte...

 

Det skal sies at sønnen min hadde gjort et god observasjon der han hadde sittet og studert utringningen mens blondinen telte i vei ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overhørt i matbutikken:

 

"mamma, den agurken var stor! Så stor som tissen til pappa! Mamma? Får jeg også så stor tiss når jeg blir stor?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for en god latter, damer! Her var det mange morsomme historier!

 

Her er min:

Jeg skulle levere mine to små barn i barnehagen og akkurat i det vi går inn grinda, kommer det ut en mor som har levert barnet sitt. Dama går forbi og min 3 år gamle sønn snur seg etter henne og sier : "Se på hu dama, mamma. Hu har stor truse, hu". Jada, når man prøver å ikke lærer unga ord som tjukk, feit osv, så finner unga på andre ting som beskriver det veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegull på to år og jeg var på et offentlig toalett, og folk sto utenfor i kø og ventet. Jeg måtte inne på den trange båsen sitte på huk og fikle med å få på bleia og klærne hennes, og mens jeg gjorde det fikk hun god tid til å studere en større føflekk bak på skulderen min. I mangel på evne til å uttale lyden R, ropte hun høyt og tydelig og med litt forundring i stemmen: "Mamma, du haj pikk!"

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i familieselskap med både kjente, ukjente, gamle og unge. Gutten min på 4 år går på do, etter en stund kommer han springende inn der alle sitter (med buksa på knærne) og roper:" mamma, mamma se tissen min har blitt skikkelig stor". Jeg ble temmelig brydd og flau da. Ikke nok med det. Jeg snakket lavt til han at han måtte ta på klærne og at vi kunne snakke om det senere. Han gjorde det og gikk bort til bordet der alle satt og spiste og sa: pappaen min har kjeeempestor tiss! men mamma har ikke tisselur, hun har bare et hull å tisse med...med hår på. Kunne ønske jeg kunne grave meg ned der og da, heldigvis begynte de fleste å le.

 

Da eldste var ca 7 år møtte vi en gamme bekjent av meg utenfor butikken ( som er veldig kort og har mange kilo ekstra) Damen sa, oi så stor du har blitt til jenta mi, du er jo nesten like høy som meg...så kommer det fra jenta mi, ja men hveeertfall ikke like tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...