Gå til innhold

det morsomme som barn gjør men som er utrolig flaut,.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fikk høre av stefaren min at når min ste søster var mindre og de hadde stort selskap hjemme hos seg med ca 20-25 gjester.. så hadde min ste søster hvert i skapet til sin mor og funnet hennes dildo, og løp rundt med den og ropte for at alle skulle se,.

 

moren ble utrolig flau,.. ste faren min hadde bare begynt og le.. er jo bare komisk..

 

ste søster var da 4-5 år,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg gjorde akkurat det samme hjemme. Mamma hadde noen venner på besøk, og jeg hadde vært å rotet i skuffen hennes. Kom opp med en dildo og spurte hva dette var for noe. Mamma hoppet opp av stolen, fortet seg nort til meg, tok den fra meg og fortalte at det var noe hun masserte skuldrene med ;)

 

Stakar mamma!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lille søte er veldig opptatt av kropp for tiden, og jeg er gravid...

 

på butikken måtte jeg bøye meg kjeitete ned til nederste hylle og da gled nok gensern min litt opp/buksa litt ned.. for der brøler jenta "hahaha, MAMMA! Rumpestump!" og ikke F om ungen kom over dette, hun måtte informere to tilfeldige menn og kassadamen om hva hun hadde sett! "mamma sin rumpestump, hihi" joda, KNIS liksom! :) hun er snart to..

 

hehe, og min mor sto på huk og malte garasjeport tidligere i sommer og stringtrusen kom over buksekanten.. min lille engel går da bort og overrasker sin bestemor ved å ta tak og dra i så malingen skvetter utover allt.. "besta si truse" var da oppdagelsen hun kunne berette om.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, glemte å si at hun elsker å kose med mannens brystkasse fordi den er hårete.. det hender hun glemmer seg og gjør dette med andre når hun sitter på fanget.. min nye svigerfar ble ganske så flau der hun stappa hånda ned i t-skjorten hans ja! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vi var på butikken og jeg tok en pakke bind oppi handlekorga og gutten min på 5 utbrøt høøyt " åå, sånn du bruke når du blør fra rompa ja mamma! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg og søsteren min var små. Vi var på butikken, og mamma ba oss om å minne henne på å kjøpe bind. Så vi hoppet og spratt hele veien fra bilen og til butikken mens vi ropte og sang "Husk å kjøpe bind! Husk å kjøpe bind!". Hun husket å kjøpe bind, for å si det sånn ;-)

 

Jeg hadde besøk av en hel haug med venninner en dag, det var kanskje fem stykker på besøk hos oss. Så kom den derre reklamen på TV2 Bliss, den med reinene som har seg og campingvognen. Så peker toåringen min på tvn og sier "Deeeeer er mamma!". Jeg trodde jeg skulle dø. Hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svogeren min var på besøk for et par år siden. Først kom datteren min med en av mine skitne truser fra skittentøystkurven- mamma vaska sa hun:P haha, jeg ble kjempe flay og løp tilbake med den, akurat da kom bikkja med en annen truse, for datteren min hadde veltet kurven:D

 

hehe, uff, ble utrulig flau da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter på snart 5, ropte ut i barnehagen ved levering, at vi skulle reise på ferie når mamma var sluttet å blø i rompa (mensen)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flaut den gangen jeg sto sammen min 4-5 år gamle datter på bussholdeplassen og så kom det en dame fra sør-Amerika (tror jeg).

Min datter begynte å le høyt og ropte: "SE APEKATTEN!"... Trodde jeg skulle daue... Stakkars dame....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så på videoer på YouTube av folk som danset breakdance, og sønnen min som da var 3 år ville og se. Hans kommentar var: se mamma! Apekatten danser!

Uff, jeg måtte holde meg godt.. Det var en mørk gutt som danset.. Vi var alene heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor hadde besøk av noen litt finere fruer, og kjente seg en smule underlegen og ikke særlig bekvem. Det ble ikke bedre da min lillebror på tre kom bærende med alle ytterklærne til damene, slengte dem på gulvet i stua og erklærte: Nå kan dere gå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte en historie en gang om en mor som hadde med seg et barn i butikken, hvor barnet sa: "mannen dusje", moren litt opptatt sa "hmm?" hvor barnet pekte på en mørkhudet og sa "MANNEN DUSJE!!"... Tror de kom seg rimelig fort ut av butikken da, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niesen min på 3 år sa til rørleggeren: "Har du guttetiss?"

Rørleggeren: "Ehhh... ja har vel det.."

Niesen min: "Æsj!!"

 

 

 

:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre om meg selv da jeg var liten at jeg gikk bort til en høygravid dame og spurte hvorfor hun var så tykk.

 

Damen var veldig forståelsesfull og forklarte meg det der med baby i magen og alt....

 

en dag ikke så lenge etter, presterte dette superbarnet å gå bort til en skikkelig smellfeit dame og spørre når babyen hennes kom ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt barn på 3,5-4 år, eller rundt der, gikk bort til en gravid dame (som jeg ikke kjente), satte hendene i siden, skøyt fram magen og så giftig på henne. Og så kom det, med stor forakt: Jasså, har du pult??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse historiene om barn som kommenterer mennesker med annen hudfarge... som "apekatt" og "mannen dusje" - jeg har liten tro på at barnet har kommet på disse utspillene av seg selv, da er det kanskje noe foreldrene eller pårørende bør gjøre ifht sine holdninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho var på ferga med min snart 3-åring. Måtte ta henne med inn på do, siden jeg skulle tisse. Når vi satte oss ute i kafeen på ferga sa hun høyt;

HAR DU BÆSJA, MAMMA?! Neeeeei, det har du ikke.. du tissa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har også gjort det. Ikke kalt de for "apekatter", men spurt hvorfor de er mørkere i huden eller hvorfor de ikke vasker seg. Tror ikke det er foreldre det kommer an på med mindre foreldre er smårasister, men heller på omgivelsen.

 

Vi er ikke norske, men er ikke "hvite" heller. Jeg forklarer barna mine at alle er forskjelllig og jeg sier ifra hvis de kommer med stygge utsagn.

Har ei venninne som er "svart". Gutten hennes sa til henne engang at han ikke liker "svarte mennesker", så med andre ord så tror jeg heller på omgivelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok med sønnen min en tur på byen en gang. Skulle bare innom noen butikker og kjøpe noe. Så akkurat da det var min tur til å betale, så ropte gutten ut: MAMMA, JEG MÅ BÆSJE! Var nettopp ferdig med pottetrening.

 

Ble så forfjamset at jeg slapp alt jeg hadde og dro med gutten ut og løp. Inne på dametoaletten, sto det noen damer og vasket hendene og sjekket sminken. Jeg sto rett utenfor doen og ventet. Så ropte plutselig gutten kjempe høyt: MAMMA, DET KOM 1-2-3-4 HELE BÆSJ.

 

Jada, takk for opplysningen, tenkte jeg bare, mens damene prøvde å le litt stille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...