Gå til innhold

Jeg fikk en veldig spesiell melding fra barnefar nå..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

20:55. Det er jo rart at han skal si det, 4år etter vi gikk fra hverandre. Som jeg skrev lengre oppe, jeg har samboer nå.

Vi har ikke mer kontakt enn nødvendig, og det eneste vi snakker om er samvær.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså: Han synes du er/var sexy, og siden datteren deres ligner på deg, er hun også sexy. Tullete skrevet og han uttrykte seg klønete og veldig umodent, men han tenner helt sikkert ikke på datteren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hent ungen.. (evt med barnevernsvakta)

 

Hilsen ei som ble misbrukt så lenge jeg kan huske. Vet min mor ikke ønsket å tro det kunne være sant, men slike signaler (eller når han omtrent stavet det for henne) valgte hun å overse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom faktisk på nå at min mor sa til datteren min i sommer mens hun løp rundt i trusa, å så sexy du er. Datteren min er 3. Hun sover hos mormoren sin idag, kanskje jeg burde hente henne ???????

 

 

overdrevent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror din mor også burde hatt et kurs i formulering i så fall!

Et lite barn er overhode ikke "sexy"!! Fin, søt, pen, ja! Men ikke sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hentet datteren min umiddelbart, om det var jeg som var i din situasjon.

Han har kanske ikke slike tanker om henne, som mange sier, men likevel, så trenger han en oppvekker dersom han synes det er greit å skrive slikt..

Prøver han å skremme deg? Provosere deg?

 

Hadde jeg ikke fått med barnet, så hadde jeg ikke dratt derfra, men ringt politiet å vist dem meldingene. Slik at jeg hadde fått henne med meg, og så hadde jeg kontaktet barnevern/familievern for å få en time, både mor og far, for å snakke litt om hva den typen uttalelser kan føre med seg. Det er rett og slett farlig å slenge slike kommentarer rundt seg.

 

*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babygullz <3 vilde : latterlig av deg å gjøre narr av ting som dette! slike flåsete kommentarer syns jeg du burde holde deg for god til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at du i det hele tatt kan sitte her å rådføre deg nå. Du skriver du ikek får datteren din om du nå drar dit for å hente henne, men så ta med deg kjæresten din da, ring bv, eller politiet og rådfør deg heller emd de enn med oss!

 

Herregud da tafatte mamma! ring bf og dra å hent datteren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, han hadde ikke skrevet det om han mente det. Han legger noe annet i ordet sexy enn andre gjør, enkelt og greit. Dere overreagerer alltid så JÆVLIG

 

alt for å få litt kveldsunderholdning, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er det eneste TS har som indikerer at barnet er misbrukt, er det ikke noe BV ville tatt tak i.

 

Siden du jobber i politiet, hva mener du politiet ville ha gjort da? Hentet barnet for å undersøke det for seksuelle overgrep på bakgrunn av en melding som utmerket godt kan være språklig dårlig formulert, eller skrevet av en umoden far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21:45 : Kan du garantere at han ikke mener noe med det? Garanterer du og tar ansvar? Eller skal mor ta ansvar for å se til at noe ikke skjer med barnet?

Hva ville du valgt om det var ditt barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ro ned trusa, surmusa!

Dama her er en så tafatt mamma at hun sitter HER inne og rådfører seg i flere timer, og du reagerer på at JEG kommer med flåsete kommentarer?

 

jeg gjør absolutt ikke narr, jeg synes bare det blir ropt ULV litt for kjapt og at det er mange hønsehuer her inne som bare mååå ha drama! skremme noen eller kjefte litt.

 

Hadde det vært en alvorlig sak hadde det vært noe aent, men hele greia lukter svidd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om HI hadde stått på døra og ikke fikk med seg barnet så kan en slik sms være grunn nok til å rykke ut for å hjelpe mor med å få barnet med seg.

Politiet tolket ikke slike meldinger. Står det svart på hvitt som Hi skriver at far svarer ja på direkte spørsmål om en 4-åring er sexy så er det grunn nok til bekymring og å få barnet hjem til mor.

Og så får man avdekke ved etterforsking hva far mente med denne meldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det garanterer jeg. Og hadde det vært mitt barn hadde jeg sent BF en melding og bedt han slå opp hva sexy egentlig betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan jeg ikke garantere noe som helst. Jeg forholder meg til at mor ikke gir opplysninger om andre ting enn denne ene meldingen.Er det ingen andre tegn på misbruk hos barnet, så er det veldig liten sjanse for at det faktisk har skjedd noe.

 

Jeg ville aldri ha satt i gang en sak som ville ha ødelagt samarbeidet mellom meg og far, samt samværet mellom far og datter bare på bakgrunn av en slik melding. Da skulle det ha vært andre ting i tillegg, som når man så på totalen ville ha gitt indikasjon på misbruk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tør altså å garantere uten å kjenne denne pappaen? Vi får håpe på jentas vegne at du har rett.... Det er henne du garanterer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, så det ble vanskelig å se. Men kompisen til mannen min (som er politi og ligger borti sofaen her) sa at man neppe hadde fått politiets bistand med bare den meldingen som grunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...