Gå til innhold

Jeg fikk en veldig spesiell melding fra barnefar nå..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han har 4åringen på samvær i dag, hun skal overnatte til i morgen.

Så fikk jeg en melding nå "herlighet, så hun ligner på deg! Sykt sexy!".

 

jeg vet ikke hva jeg skal tro eller tenke, ble helt dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj! Ekkelt!! Mulig han mente det på en annen måte (jeg kjenner ikke fyren), men å bruke "sexy" i en kontekst der man snakker om barn er ikke vanlig, tror jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt skjelven nå.

Jeg svarte: Hæ? Sexy? En 4åring?".

Så svarte han "ja".

 

Den fikk jeg nå, har ikke svart.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som han mente det på en annen måte, men inni meg tenker jeg bare på: hi, hent henne med engang. Ikke lett å skjønne hva han mente med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spart på meldingen og jeg hadde satt meg i bilen for å kjøre å hente barnet. Mulig at det er en hysterisk og overil handling, men jeg tar INGEN sjanser når det kommer til slike ting og jeg beskytter mitt barn med nebb og klør!

 

Stakkars deg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å gråter nå. Fy fader så ekkelt, jeg er helt skjelven.

Han bor en time unna, aldri i verden om jeg får henne med meg om jeg drar dit nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke riktig navla!?

 

Kom deg bort dit og ta en snakk med ham, få ut av ham hva han egentlig mener, før han "mimrer om deg" med datteren deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var uheldig skrevet, men det betyr jo ikke automatisk at han tenner på datteren sin. Hadde han vært av den typen, kan jeg garantere at han ikke hadde skrevet noe slikt. Her har du nok heller med en umoden fjott å gjøre, som formulerte seg idiotisk.

 

Ikke sett igang noe uoverveid her. Det vil bare gjøre situasjonen verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg ville tatt med meg meldingen og vist den til barnevernet, og sendt en bekymringsmelding på far til dem. Uten tvil.

 

Samt bedt om mekling på fvk med utgangspunkt i å finne ny samværsmåte. MED tilsyn!

 

Dette skylder du ungen din å finne utav!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, han syns vel du er sexy og vil ha deg ennå, ment fant aldri the perfect moment to say. Så var han enda uheldig her da. Ring han og hør hva faen han mente med det, og at det der bare hørtes perv. ut!

åså henter du ungen om han faktisk mente hun va sexy. For DET er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller ikke han ville skrevet det til deg om han mente han tente på dattera si. Sikkert en mislykket forsøk på å gi deg et kompliment!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når HI spør ham: "Hæ? Sexy? En 4åring?" og han svarer: "Ja" på dette så er det noe seriøst gale med fyren.

 

Jeg hadde glatt hentet barnet og om jeg ikke fikk henne med så hadde jeg ringt politiet. Tenker han da tenker seg om både to og tre ganger neste gang han tenker på å kalle en 4-åring for sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig faren til barnet ville ha kringkastet på denne måten at han tenner på sitt eget barn?

Nei, hadde han tenkt i de baner og ønsket å gjøre noe med tankene, hadde han holdt munn og ansiktsuttrykk godt lukket og skjult.

 

Innmari dumt skrevet, men sett det på kontoen for idioti, og ikke sett igang en hel prosess med barnevern og familievern som enkelte over her skriver om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev jo "hæ? sexy? en 4åring?".

Jeg ser ikke hvorfor han skulle gi meg komplimenter, vi gikk fra hverandre da hun var baby, og jeg har ny samboer nå.

Jeg trodde ikke han kunne gjøre noe mot henne, nå vet jeg jo nesten ikke. Jeg trodde heller ikke han kunne kalle et barn for sexy, Det gjorde han. Det velter seg, bare at han har brukt ordet sexy, i sammenheng med datteren min.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det virker ikke logisk å kringkaste det om han hadde baktanker.

MEN; ta sjangsen på noe? Hva var hensikten med sms'en? Er han full? Hva får han til å skrive slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at jeg overragerer, men jeg gambler ikke med mine barns vel og ve. DER er jeg en skikkelig hønemor. Og jeg vil alltid velge å beskytte mine barn enn å beskytte en, forhåpentligvis, tulling som ikke vet å te seg. Om ikke annet så får han seg en lærepenge!

 

Tenk om man ikke gjør noe og så....:(

 

20:42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, Hi.... du kjenner denne mannen best - ikke trekk forhastede konklusjoner.

Kanskje han prøver å formidle til deg at han synes du er sexy og at han rett og slett er jæ... klønete til å formulere seg og ikke skjønner at dette var veldig ufint å si.

 

Kan det være sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...