Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #26 Skrevet 18. oktober 2011 Enig med deg, 21:24! Veldig glad for lekegrind, minsten min koser seg også
TPK Skrevet 18. oktober 2011 #27 Skrevet 18. oktober 2011 Han er stort sett snill og grei, men ellers så har jeg bare håndklær og klær i de hyllene han når, så det er ikke krise om han river ut litt. Og det finnes sånn "lås" du setter på do, så de ikke får opp lokket. Ligner på sånn du kan ha på skuffer. Han synes det er veldig morsomt når jeg bare tørker bort litt av duggen på glassdøren og sier "tittitt", så ler han som bare det!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #28 Skrevet 18. oktober 2011 Når hun var liten baby lekte hun noen ganger oppi der, men når hun ble eldre så var hun som regel med på det jeg gjorde.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #29 Skrevet 18. oktober 2011 Har fire barn, og aldri følt behov for å sette de i lekegrind. Jeg har vært hjemmeværende mor for alle frem til skolestart, og kan virkelig ikke begripe hvorfor man må bruke slike lekegrinder.... Undrer meg over mye her på bim.
malingus Skrevet 18. oktober 2011 #30 Skrevet 18. oktober 2011 Fengsel?? Det var da også noe å kalle det... Ja jeg hadde grind i döra inn til rommet til datteren min da hun var liten. Brukte den mest mellom 1 og 2 års alder, når jeg skulle dusje eller andre ting som ikke tok så lang tid. Genialt!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #31 Skrevet 18. oktober 2011 jeg går aldri ifra babbyen når han er i den, det er når jeg lager mat, vasker eller dusjer osv og har stort sett alltid et øye på ham. og vi har fyllt i ekstra fyll i den slik den ikke er slapp og levjete, så når han er oppi den såfår han ikke vridd seg, bare sparke med beina og armene.. enda føler jeg det er forholdsvis trygt, men vet ikke hvor lenge jeg tør, han er tung i rumpa og komemr seg ingen vei slik det ligger ann nå..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #32 Skrevet 19. oktober 2011 At du ikke gidder jobbe er vel ikke så mye å "skryte" av, . Om du har vært hjemme hele tiden så har du vel ikke vært i en tidsklemme heller og kan ta ting når barna sover etc. 21:41. Lekegrind er genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå