Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #26 Skrevet 16. november 2012 Jeg misunner dere som innbiller dere, at det er bare er deres barn i barnehagen, at de ansatte er late som ikke gidder å oppfylle alle foreldres ønsker, at de ansatte bare sitter på rompa og nyter livet. Jeg skal love dere at hverdagen ikke ser sånn ut i det hele tatt. i dag har jeg alene skiftet over 25 bleier på under 1 time ved hvert bleieskift, veldig mange var bæsjebleier. Det vil si 2 - 5 min per skift uansett om det er bæsjebleie eller ikke. Det er ofte hverdagen i min barnehage, og da har jeg faktisk ikke tid til å følge et barn eller fem på do flere ganger i timen. Så hvis noen våger å kalle meg lat eller vanskelig fordi jeg ikke i tillegg til det, klarer å følge opp alle mulige foreldres små og store behov og ønsker, da blir jeg utrolig lei meg. Kan dere ikke heller klage til kommunen eller til eiere på at det er for få ansatte i barnehagen, enn å klage på de ansatte som springer beina av seg. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Du er jo ikke alene på jobb da.. Har selv jobbet i barnehage i 4år. har jeg skrevet at jeg var alene på jobb? Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad
Nissefisen Skrevet 16. november 2012 #27 Skrevet 16. november 2012 Jeg misunner dere som innbiller dere, at det er bare er deres barn i barnehagen, at de ansatte er late som ikke gidder å oppfylle alle foreldres ønsker, at de ansatte bare sitter på rompa og nyter livet. Jeg skal love dere at hverdagen ikke ser sånn ut i det hele tatt. i dag har jeg alene skiftet over 25 bleier på under 1 time ved hvert bleieskift, veldig mange var bæsjebleier. Det vil si 2 - 5 min per skift uansett om det er bæsjebleie eller ikke. Det er ofte hverdagen i min barnehage, og da har jeg faktisk ikke tid til å følge et barn eller fem på do flere ganger i timen. Så hvis noen våger å kalle meg lat eller vanskelig fordi jeg ikke i tillegg til det, klarer å følge opp alle mulige foreldres små og store behov og ønsker, da blir jeg utrolig lei meg. Kan dere ikke heller klage til kommunen eller til eiere på at det er for få ansatte i barnehagen, enn å klage på de ansatte som springer beina av seg. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Og, har du tid til å skifte bleie så har du tid til å hjelpe ett barn på do! De har like behov, bortsett fra at denne gutten ikke får oppleve mestring. Det er skikkelig dårlig gjort!
Nissefisen Skrevet 16. november 2012 #28 Skrevet 16. november 2012 Jeg misunner dere som innbiller dere, at det er bare er deres barn i barnehagen, at de ansatte er late som ikke gidder å oppfylle alle foreldres ønsker, at de ansatte bare sitter på rompa og nyter livet. Jeg skal love dere at hverdagen ikke ser sånn ut i det hele tatt. i dag har jeg alene skiftet over 25 bleier på under 1 time ved hvert bleieskift, veldig mange var bæsjebleier. Det vil si 2 - 5 min per skift uansett om det er bæsjebleie eller ikke. Det er ofte hverdagen i min barnehage, og da har jeg faktisk ikke tid til å følge et barn eller fem på do flere ganger i timen. Så hvis noen våger å kalle meg lat eller vanskelig fordi jeg ikke i tillegg til det, klarer å følge opp alle mulige foreldres små og store behov og ønsker, da blir jeg utrolig lei meg. Kan dere ikke heller klage til kommunen eller til eiere på at det er for få ansatte i barnehagen, enn å klage på de ansatte som springer beina av seg. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Du er jo ikke alene på jobb da.. Har selv jobbet i barnehage i 4år. har jeg skrevet at jeg var alene på jobb? Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Hehe, nei.. Men du la det frem litt sånn. Hvis ikke kunne du jo ropt på en av dine kollegaer å sagt at en må på do her, kan du komme å hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #29 Skrevet 16. november 2012 Jeg misunner dere som innbiller dere, at det er bare er deres barn i barnehagen, at de ansatte er late som ikke gidder å oppfylle alle foreldres ønsker, at de ansatte bare sitter på rompa og nyter livet. Jeg skal love dere at hverdagen ikke ser sånn ut i det hele tatt. i dag har jeg alene skiftet over 25 bleier på under 1 time ved hvert bleieskift, veldig mange var bæsjebleier. Det vil si 2 - 5 min per skift uansett om det er bæsjebleie eller ikke. Det er ofte hverdagen i min barnehage, og da har jeg faktisk ikke tid til å følge et barn eller fem på do flere ganger i timen. Så hvis noen våger å kalle meg lat eller vanskelig fordi jeg ikke i tillegg til det, klarer å følge opp alle mulige foreldres små og store behov og ønsker, da blir jeg utrolig lei meg. Kan dere ikke heller klage til kommunen eller til eiere på at det er for få ansatte i barnehagen, enn å klage på de ansatte som springer beina av seg. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Og, har du tid til å skifte bleie så har du tid til å hjelpe ett barn på do! De har like behov, bortsett fra at denne gutten ikke får oppleve mestring. Det er skikkelig dårlig gjort! Hvis du har jobbet i barnehage så vet du at det er stor forskjell på å bruke 5 min på en bleie, og bruke opptil 15 min på do. Og selvfølgelig så får de gå på do, men vi har kanskje ikke mulighet til å følge de flere ganger i timen eller akkurat når de må Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad
Gjest ronja røverdatter Skrevet 16. november 2012 #30 Skrevet 16. november 2012 Jeg har jobbet i barnehage i utlandet, en plass med en langt lavere voksentetthet enn i de norske barnehagene. Men vi klarte fint å drive bleieavvenning på opptil flere barn av gangen. Men i norske barnehager med "haugevis" av voksne og fantastiske faciliteter, der blir det for mye jobb... Jo, jeg skjønner at man i en overgangsfase kan bruke bleie på barnet på tur. Men ellers tenker jeg at det har med vilje og fleksibilitet og det å lytte til foreldrene å gjøre. Nei, jeg fikk meg mange overraskelser da jeg begynte å jobbe i barnehage i Norge - verdens beste barnehageland, som mine førskolelærer- og barnehagearbeidende venninner hadde fremstilt det som da jeg fortalte om hvordan det var der vi jeg jobbet i utlandet.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #31 Skrevet 16. november 2012 Vt du... jeg velger å skrive under nick her..Selv om jeg var anonym lengre opp da jeg skrev det du reagerer på 18.48...Ja jeg er VELDIG klar over at foreldre må rette seg etter barnehagens måte å arbeide på.. jeg går selv 2 året på førskolelærerlinja..har vært i praksis..har arbeidet i barnehage før..og har selv en datter i barnehage.. Og JO, det hjelper å si at man ikke aksepterer forhold som ikke er ok.. Det har jeg selv erfart! Og om du leser hva jeg skrev en gang til...så ser du at jeg skrev styrer/PED LEDER.... I en del barnehager så er dette samme person.. derfor skreiv jeg det sånn... Og denne barnehagen hørtes faktisk bare "lat" ut.. I de barnehagene jeg har vært har det vært litt forskjellig rundt dette.. Noen mener at barna SKAL gå på do når de voksne mener de skal..og klarer de ikke det får de bruke bleie.. noe som er helt latterlig og uetisk..rett og slett.. Jeg kunne skrevet bacheloroppgave min om dette.. om at de voksnes rutiner skal komme før barnas velvære.... Når jeg var i sist praksis..og skulle ha lederdag.. så gikk MYE av min tid til å planlegge når de ansatte skulle ha lunch osv.. og ikke halvparten så mye tid på hvordan jeg skulle tilrettelegge dagen best mulig for de små! Et barn skal ikke være nødt til å gå på do til faste rutiner... og om et barn sier i fra selv at det ønsker å ha på bleie for å bæsje..så må det være OK!... selv om han tisser på do.... Om de ikke har voksne til å følge barn på do når de f.eks er ute så er det kapasitetsproblemet gått alt for langt, og det er aboslutt en sak for en STYRER! Vil på forhånd beklage om uthevingen av enkelte ord provoserer noen.. men dette engasjerer meg..og jeg er veldig oppgitt over enkelte personal i barnehager.. Jeg kommer antageligvis til å bli pedleder/styrer fra helvete om det jeg har sett i praksis og ellers er standard i norske barnehager.. BARNA må komme først.... Da vil jeg også informere deg at MIN erfaring fra 10 år i barnehagen, er at nyutdannede førskolelærere med den ovenfra ned holdnigen fort lander på jorda igjen Anonym poster: 9e0eff2c279c6481284486a76a1ccee3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #32 Skrevet 16. november 2012 Jeg misunner dere som innbiller dere, at det er bare er deres barn i barnehagen, at de ansatte er late som ikke gidder å oppfylle alle foreldres ønsker, at de ansatte bare sitter på rompa og nyter livet. Jeg skal love dere at hverdagen ikke ser sånn ut i det hele tatt. i dag har jeg alene skiftet over 25 bleier på under 1 time ved hvert bleieskift, veldig mange var bæsjebleier. Det vil si 2 - 5 min per skift uansett om det er bæsjebleie eller ikke. Det er ofte hverdagen i min barnehage, og da har jeg faktisk ikke tid til å følge et barn eller fem på do flere ganger i timen. Så hvis noen våger å kalle meg lat eller vanskelig fordi jeg ikke i tillegg til det, klarer å følge opp alle mulige foreldres små og store behov og ønsker, da blir jeg utrolig lei meg. Kan dere ikke heller klage til kommunen eller til eiere på at det er for få ansatte i barnehagen, enn å klage på de ansatte som springer beina av seg. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Du er jo ikke alene på jobb da.. Har selv jobbet i barnehage i 4år. har jeg skrevet at jeg var alene på jobb? Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Hehe, nei.. Men du la det frem litt sånn. Hvis ikke kunne du jo ropt på en av dine kollegaer å sagt at en må på do her, kan du komme å hjelpe? Jeg måtte gjøre det alene fordi de andre var opptatte med andre ting, sånn er ofte hverdagen i min barnehage. Hadde noen kunnet hjelpe meg så hadde de sevfølgelig gjort det. Det betyr ikke at det er sånn jeg ønsker å ha det, jeg skulle virkelig ønske at hverdagen var veldig annerledes. Men med sykdom og sykemeldinger hvor det ikke blir satt inn vikar, så blir ofte dagene sånn. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad
Nissefisen Skrevet 16. november 2012 #33 Skrevet 16. november 2012 Jeg misunner dere som innbiller dere, at det er bare er deres barn i barnehagen, at de ansatte er late som ikke gidder å oppfylle alle foreldres ønsker, at de ansatte bare sitter på rompa og nyter livet. Jeg skal love dere at hverdagen ikke ser sånn ut i det hele tatt. i dag har jeg alene skiftet over 25 bleier på under 1 time ved hvert bleieskift, veldig mange var bæsjebleier. Det vil si 2 - 5 min per skift uansett om det er bæsjebleie eller ikke. Det er ofte hverdagen i min barnehage, og da har jeg faktisk ikke tid til å følge et barn eller fem på do flere ganger i timen. Så hvis noen våger å kalle meg lat eller vanskelig fordi jeg ikke i tillegg til det, klarer å følge opp alle mulige foreldres små og store behov og ønsker, da blir jeg utrolig lei meg. Kan dere ikke heller klage til kommunen eller til eiere på at det er for få ansatte i barnehagen, enn å klage på de ansatte som springer beina av seg. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Og, har du tid til å skifte bleie så har du tid til å hjelpe ett barn på do! De har like behov, bortsett fra at denne gutten ikke får oppleve mestring. Det er skikkelig dårlig gjort! Hvis du har jobbet i barnehage så vet du at det er stor forskjell på å bruke 5 min på en bleie, og bruke opptil 15 min på do. Og selvfølgelig så får de gå på do, men vi har kanskje ikke mulighet til å følge de flere ganger i timen eller akkurat når de må Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Ja, men om du setter ungen på do ringen og sier, si ifra når du er ferdig så ordner det seg som regel. Står du midt oppi ett skift når ungen roper, ferdiiiiiiig, så sier du bare, jeg kommer, skal bare ha på bleier her først.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 16. november 2012 #34 Skrevet 16. november 2012 Den ungen kan da fint sitte på do mens andre unger skiftes på.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #35 Skrevet 16. november 2012 Jeg misunner dere som innbiller dere, at det er bare er deres barn i barnehagen, at de ansatte er late som ikke gidder å oppfylle alle foreldres ønsker, at de ansatte bare sitter på rompa og nyter livet. Jeg skal love dere at hverdagen ikke ser sånn ut i det hele tatt. i dag har jeg alene skiftet over 25 bleier på under 1 time ved hvert bleieskift, veldig mange var bæsjebleier. Det vil si 2 - 5 min per skift uansett om det er bæsjebleie eller ikke. Det er ofte hverdagen i min barnehage, og da har jeg faktisk ikke tid til å følge et barn eller fem på do flere ganger i timen. Så hvis noen våger å kalle meg lat eller vanskelig fordi jeg ikke i tillegg til det, klarer å følge opp alle mulige foreldres små og store behov og ønsker, da blir jeg utrolig lei meg. Kan dere ikke heller klage til kommunen eller til eiere på at det er for få ansatte i barnehagen, enn å klage på de ansatte som springer beina av seg. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Og, har du tid til å skifte bleie så har du tid til å hjelpe ett barn på do! De har like behov, bortsett fra at denne gutten ikke får oppleve mestring. Det er skikkelig dårlig gjort! Hvis du har jobbet i barnehage så vet du at det er stor forskjell på å bruke 5 min på en bleie, og bruke opptil 15 min på do. Og selvfølgelig så får de gå på do, men vi har kanskje ikke mulighet til å følge de flere ganger i timen eller akkurat når de må Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Ja, men om du setter ungen på do ringen og sier, si ifra når du er ferdig så ordner det seg som regel. Står du midt oppi ett skift når ungen roper, ferdiiiiiiig, så sier du bare, jeg kommer, skal bare ha på bleier her først. Hos oss er det to forskjellige rom et stykke fra hverandre. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad
Nissefisen Skrevet 16. november 2012 #36 Skrevet 16. november 2012 Jeg misunner dere som innbiller dere, at det er bare er deres barn i barnehagen, at de ansatte er late som ikke gidder å oppfylle alle foreldres ønsker, at de ansatte bare sitter på rompa og nyter livet. Jeg skal love dere at hverdagen ikke ser sånn ut i det hele tatt. i dag har jeg alene skiftet over 25 bleier på under 1 time ved hvert bleieskift, veldig mange var bæsjebleier. Det vil si 2 - 5 min per skift uansett om det er bæsjebleie eller ikke. Det er ofte hverdagen i min barnehage, og da har jeg faktisk ikke tid til å følge et barn eller fem på do flere ganger i timen. Så hvis noen våger å kalle meg lat eller vanskelig fordi jeg ikke i tillegg til det, klarer å følge opp alle mulige foreldres små og store behov og ønsker, da blir jeg utrolig lei meg. Kan dere ikke heller klage til kommunen eller til eiere på at det er for få ansatte i barnehagen, enn å klage på de ansatte som springer beina av seg. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Det har jeg full forståelse for. Nye vikarer har heller ikke lov å bli satt på "bleieskift" de første dagene. Barna skal være trygg på personen som gjør det. Men da jeg svarte så tenkte jeg ikke på sykemeldinger og vikarer, kun vanlig hverdag Du er jo ikke alene på jobb da.. Har selv jobbet i barnehage i 4år. har jeg skrevet at jeg var alene på jobb? Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Hehe, nei.. Men du la det frem litt sånn. Hvis ikke kunne du jo ropt på en av dine kollegaer å sagt at en må på do her, kan du komme å hjelpe? Jeg måtte gjøre det alene fordi de andre var opptatte med andre ting, sånn er ofte hverdagen i min barnehage. Hadde noen kunnet hjelpe meg så hadde de sevfølgelig gjort det. Det betyr ikke at det er sånn jeg ønsker å ha det, jeg skulle virkelig ønske at hverdagen var veldig annerledes. Men med sykdom og sykemeldinger hvor det ikke blir satt inn vikar, så blir ofte dagene sånn. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #37 Skrevet 16. november 2012 Jeg misunner dere som innbiller dere, at det er bare er deres barn i barnehagen, at de ansatte er late som ikke gidder å oppfylle alle foreldres ønsker, at de ansatte bare sitter på rompa og nyter livet. Jeg skal love dere at hverdagen ikke ser sånn ut i det hele tatt. i dag har jeg alene skiftet over 25 bleier på under 1 time ved hvert bleieskift, veldig mange var bæsjebleier. Det vil si 2 - 5 min per skift uansett om det er bæsjebleie eller ikke. Det er ofte hverdagen i min barnehage, og da har jeg faktisk ikke tid til å følge et barn eller fem på do flere ganger i timen. Så hvis noen våger å kalle meg lat eller vanskelig fordi jeg ikke i tillegg til det, klarer å følge opp alle mulige foreldres små og store behov og ønsker, da blir jeg utrolig lei meg. Kan dere ikke heller klage til kommunen eller til eiere på at det er for få ansatte i barnehagen, enn å klage på de ansatte som springer beina av seg. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Og, har du tid til å skifte bleie så har du tid til å hjelpe ett barn på do! De har like behov, bortsett fra at denne gutten ikke får oppleve mestring. Det er skikkelig dårlig gjort! Hvis du har jobbet i barnehage så vet du at det er stor forskjell på å bruke 5 min på en bleie, og bruke opptil 15 min på do. Og selvfølgelig så får de gå på do, men vi har kanskje ikke mulighet til å følge de flere ganger i timen eller akkurat når de må Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Ja, men om du setter ungen på do ringen og sier, si ifra når du er ferdig så ordner det seg som regel. Står du midt oppi ett skift når ungen roper, ferdiiiiiiig, så sier du bare, jeg kommer, skal bare ha på bleier her først. Det hadde ikke vært noe problem hvis bare stellerom og do hadde vært på samme rom, eller ihvertfall i nærheten av hverandre Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad
Nissefisen Skrevet 16. november 2012 #38 Skrevet 16. november 2012 Teksten ble ikke med ser jeg. Men i slike situasjoner som du beskriver med sykemeldinger og vikarer så forstår jeg det, om vikarene er nye og ukjent. Har de sin første dag skal de heller ikke settes som "bleieskiftarbeider" mht barnet. Men da jeg svarte så tenkte jeg ut i fra en hverdag med de kjente ansatte tilstede. Jeg vet at de gangene du står "alene" som fast ansatt og to ukjente eller flere vikarer er helt jævlige. Hektisk og slitsomt, du føler alt ansvaret ligger på deg.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #39 Skrevet 16. november 2012 Teksten ble ikke med ser jeg. Men i slike situasjoner som du beskriver med sykemeldinger og vikarer så forstår jeg det, om vikarene er nye og ukjent. Har de sin første dag skal de heller ikke settes som "bleieskiftarbeider" mht barnet. Men da jeg svarte så tenkte jeg ut i fra en hverdag med de kjente ansatte tilstede. Jeg vet at de gangene du står "alene" som fast ansatt og to ukjente eller flere vikarer er helt jævlige. Hektisk og slitsomt, du føler alt ansvaret ligger på deg. For meg, mine kolleger og "mine barn" i barnehagen så er desverre hverdagen sykemeldinger, sykdommer og vikarer. Og det skjærer meg i hjertet hver eneste dag. Og desverre tror jeg ikke at vi er de eneste om å ha det sånn. Skulle ønske at foreldre satte mer krav til de som virkelig styrer og bestemmer, og ikke bare til de ansatte og styrer i barnehagen. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad
Nissefisen Skrevet 16. november 2012 #40 Skrevet 16. november 2012 Teksten ble ikke med ser jeg. Men i slike situasjoner som du beskriver med sykemeldinger og vikarer så forstår jeg det, om vikarene er nye og ukjent. Har de sin første dag skal de heller ikke settes som "bleieskiftarbeider" mht barnet. Men da jeg svarte så tenkte jeg ut i fra en hverdag med de kjente ansatte tilstede. Jeg vet at de gangene du står "alene" som fast ansatt og to ukjente eller flere vikarer er helt jævlige. Hektisk og slitsomt, du føler alt ansvaret ligger på deg. For meg, mine kolleger og "mine barn" i barnehagen så er desverre hverdagen sykemeldinger, sykdommer og vikarer. Og det skjærer meg i hjertet hver eneste dag. Og desverre tror jeg ikke at vi er de eneste om å ha det sånn. Skulle ønske at foreldre satte mer krav til de som virkelig styrer og bestemmer, og ikke bare til de ansatte og styrer i barnehagen. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Men de er ikke sykemeldt på samme tid hele gjengen vel? Det er frustrerende for foreldre og de ansatte.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #41 Skrevet 16. november 2012 Teksten ble ikke med ser jeg. Men i slike situasjoner som du beskriver med sykemeldinger og vikarer så forstår jeg det, om vikarene er nye og ukjent. Har de sin første dag skal de heller ikke settes som "bleieskiftarbeider" mht barnet. Men da jeg svarte så tenkte jeg ut i fra en hverdag med de kjente ansatte tilstede. Jeg vet at de gangene du står "alene" som fast ansatt og to ukjente eller flere vikarer er helt jævlige. Hektisk og slitsomt, du føler alt ansvaret ligger på deg. For meg, mine kolleger og "mine barn" i barnehagen så er desverre hverdagen sykemeldinger, sykdommer og vikarer. Og det skjærer meg i hjertet hver eneste dag. Og desverre tror jeg ikke at vi er de eneste om å ha det sånn. Skulle ønske at foreldre satte mer krav til de som virkelig styrer og bestemmer, og ikke bare til de ansatte og styrer i barnehagen. Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad Men de er ikke sykemeldt på samme tid hele gjengen vel? Det er frustrerende for foreldre og de ansatte. Neida, men er alltid noen som er sykmeldte eller syke. Tror nesten ikke det går en dag uten dessverre Og det baller jo selvfølgelig på seg. De som er igjen når mange er syke, blir syke når de andre kommer tilbake Anonym poster: dc6251e6b708f1666775e857973d1aad
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #42 Skrevet 16. november 2012 #15 Dere har 30 unger, ja. Men dere er vel 4-5 voksne, da. Og det er vel neppe mer enn 2- som holder på med bleieavvenning samtidig? Det kan da umulig være "rocket science" å følge litt ekstra med et par unger i en kort periode. Det er jo en Vinn-vinn-situasjon for alle parter, i løpet av kort tid har dere en unge mindre å styre med bleier på. Greit at det er foreldrenes ansvar, men vi er faktisk avhengig av barnehagene bistand. Anonym poster: 044709cf04dc3f450d12fe7eb8b04236
marsve Skrevet 16. november 2012 #43 Skrevet 16. november 2012 Det er ressurser det går på. Så kan ikke dere som brenner så innmari for detta ta det videre? De som jobber i barnehagen får jo ikke gjort en dritt med noe som helst, de er skrapa på tid og ressurser og gjør sitt beste innenfor rammene de er gitt. Men ressursene styres av økonomi, og økonomien styres av kommunen. Så gå dit å klag. Kanskje noe faktisk blir gjort om folk gidder bruke stemmeretten og faktisk sier ifra til de som kan gjøre noe med det i stedet for å bedrive heksejakt på mennesker som gjerne vil gjøre så mye mer for barnet ditt enn det de har mulighet for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå