Gå til innhold

Fødeklar pus ?! Hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun går fortsatt å vasker seg og bare legger seg ned :) Venter i spenning :D Trodde ikke denne tråden skulle bli så "hissig" med så mange svar :P

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør klar fødeplass til henne og hold henne inne fra nå av. Vår katt fødte for 5 uker siden og jeg var jordmor og det kom brått på. Hun viste ingen tegn på forhånd til at det var tid og idet jeg skulle sende ungen på skolen så jeg slim med blod på gulvet og da jeg fant henne så lå hun oppi sengen vår og en kattunge var på vei ut. Jeg bar dem til fødekassen og der holdt hun på fra 08 om morgenen til 11.30. 4 små nøster så dagens lys og hun ville jeg skulle være der hele tiden å godsnakke med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, syns det er synd og skam å sette flere kattunger til verden, rasekatt eller ikke, når så utrolig mange katter venter på hjem :(

Enig med dyreverneren lengre oppe, folk må sterilisere katten sine! Er så trist med hjemløse katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, at det går ann. Noen bare lukker øynene her ser jeg. Dere aner jo ikke hva dere snakker om engang. Nei HI kos deg med rasepusene dine du. Eller andre puser for den sags skyld. Her inne er det jo bare troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg syns det er en skam at mange av de mødrene her inne setter barn til verden! At det går ann å være så trangsynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...