Gå til innhold

Intimbarbering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er opptatt av dette. Jeg sminker meg, ordner håret, barberer meg, er sammen med venner, osv osv. Trivielt for deg kanskje, for meg helt naturlig, jeg blir ikke en uattraktiv hval til slutt som bare sitter å rumpa og drikker pepsi ma og spiser cheese doodles. Jepp, jeg er frisk og rask, ingen ondter, ikke har jeg lagt nevneverdig på meg, ikke noe vann i kroppen, alt er suverent. Om et par uker kommer ungen - sjalu? ;))

Skrevet

Gjør det i blinde! Også lettvint om du sitter på huk.

Men jeg prioriterer ikke å få barbert der hvis jeg plutselig måtte dra på føden! Men gjør det jo hver 2, 3 dag uansett..... Året rundt!

Skrevet

Ser at ingen av dere har nevnt dette i innleggene over så tenkte jeg skal spytte inn min egen grunn til å barbere meg før jeg reiser på føden:

RENSELSEN!! Fysj, så ubehagelig og vanskelig det er med mye hår der nede når man skal gå kontant å blø i mange dager, luken fester seg, blodet fester seg og man bruker jo 1000 ganger så lang tid på toalettbesøket fordi at man må dusje "dotten" skikkelig..

Nei, er det noe jeg lærte av forrige fødsel så er det at busken skal vekk før ungen kommer ut;)

For min del har det ingenting med hverken mote eller utseende å gjøre, det er rett og slett av praktiske årsaker;)

Skrevet

Hadde null problemer med dusk og renselse altså men forstår at det for mange kan føles ekkelt eller upraktisk.

Jeg trengte ikke en gang å dusje for å bli ren nedentil etter hvert toalettbesøk. babyens mesoft servietter og lunkent vann holdt til meg også.

Men nå vet jeg ikke hvor stor mage du har hi, men jeg klarte helt fint å balansere med en fot på badekarkanten og en oppi og så føle meg frem under magen. :-D Gjorde det ikke på slutten for da tenkte jeg at om jeg havner i fødsel nå så vil jeg ikke at det skal klø når det vokser ut igjen i tillegg til å være i renselse :-P (helt ærlig så tror jeg bare at jeg ikke gadd, noe sexliv var det heller ikke snakk om den siste mnd før og den første etter fødsel)

Skrevet

Er ikke bare på Haukleland man får skriv om det. Fikk det i skriv fra Ullevål at man skal la vær å barbere seg pga infeksjonsfare, så det gjelder nok generelt.

Skrevet

Noen som har tatt brasiliansk en uke før termin? Tenkte jeg skulle bestille time, men hvordan blir det med skrukkemus og voks? Jeg pleier å vokse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...