Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #26 Skrevet 17. oktober 2011 Herregud kor viktigt Om man vil så kan han eller du eller andre ødelegge detta om ein vil. Herregud kor viktigt
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #27 Skrevet 17. oktober 2011 Snakker om innlegg 11:02, som var det jeg svarte på. Og jeg koser meg litt over at du velger å karakteriserer meg. Ja, jeg har grunne meninger om bruk av Caps Lock. Disse meningene deles av mange nettforum, der gjentatt bruk av dette og andre barnsligheter fører til utestenging i kortere eller lenger tid. Det tilfører ingen ting til en diskusjon annet enn irritasjon og bekreftelse på at brukeren av nevnte knapp har surnet fullstendig. HI
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #28 Skrevet 17. oktober 2011 11:22 - hva har du gitt LØFTE om hvis du er FORLOVET da? Du ble sikkert fridd til av mannen da han spurte om du ville gifte deg med ha,. I så fall løy du der og da. Og nei, de fleste gifter seg faktisk av kjærlighet. Skjønner ikke hvorfor mange synes det er patetisk å gifte seg, mens det er helt greit å få unger i hytt og pine med forskjellige partnere og ha mine-dine-våre barn opplegg, for DET er ikke komplisert eller?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #29 Skrevet 17. oktober 2011 forlovelse og ekteskap har jo mistet har mistet sin troverdighet. Samme om man gifter seg eller ikke, synes det er bedre å være forlovet i 10000 år enn å gifte og skille seg i hytt og pine. Hva er vitsen? Å være gift er kun en formalitet i dagens samfunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå