Gå til innhold

HYLE UT IRRITASJON!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbainna hælvettes forpulte fitteland å drittsystemer!!!!

Her har man opplevd bare helvette hele livet, slitt med narkotiske foreldre, depresjoner, angst barnedød , samboer med rus og sjalusi -problemer og all slags forbanna smerte dere kan tenke dere, på toppen av alt er man helt forbanna alene i verden. Å når man prøver og snu livet til noe positivt, prøver tankekontroll, vil ut i arbeid, vil flytte for seg selv for å gi barna mine ett bedre liv enn jeg har hatt, så får man faen ikke noe hjelp fra staten som man dessverre er avhengi av!!!!

Bor i en kommunne som ikke kan hjelpe meg til en annen kommune, og den kommunen jeg vil til kan ikke hjelpe siden jeg bor i denne kommunen!!!

Har ikke penger til de høye leieprisene, seriøst 5000 kr for ett ROM sentrumsnært...gjerne i kollektiv!!! Kan jo uansett ikke flytte på kollektiv med to barn!! Å depositumer på godt over 20.000?? SICK! Ikke har jeg bil, så bo usentralt går jo ikke heller!!

''Har du ikke noen som kan låne deg penger?'' sier nav.... Nei jeg har ikke det tenk, jeg er ALENE I VERDEN, ingen familie, ingenting!!! Kanskje du kan få sosial hjelp eller noe, finn leilighet først, og søk etterpå...

Ja! Meg på visning: ''Hei jeg vil bo her men har ikke sjangs i HELVETTE å betale verken leie eller depositum, må søke til sosialen/husbanken, så om x antall mnd (behandlingstid) SÅ får dere svar på om jeg kan betale eller ikke!'' YES, la oss leie ut til en blakk alenemor uten utdanning på 26 år som ikke vet om hun får hjelp engang!!!! Hallo!

FAEEEEN JEG ER SÅ LANGT NEDE Å SER INGEN VEI OPP IGJEN!!!!!!!!!!!!

Sorry folkens....MÅTTE få det ut.....:'(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.......Sender deg en STOR klem!!

Skrevet

Hvis du ikke har oen i det hele tatt der du er nå, hvorfor kan du ikke flytte til en helt annen kant av landet? Et sted med bedre kommuneøkonomi og hjelpeapparat? Det høres ikke ut som om det kan bli stort verre enn det er.. Lykke til!!!

Skrevet

Du skriver at du er alene i verden ett sted og senere har du to barn. Er det å være alene? Uansett høres det ikke godt ut å ha det som du. Sender deg en stor klem.

Skrevet

Problemet er at jeg må finne en plass og bo før jeg kan få økonomisk hjelp. Uansett landsdel/kommune...Med det hjelper jo ikke når jeg ikke har penger til første husleie engang, og LANGT fra noe depositum...:/ Får vel neppe noe lån noen plasser heller når jeg ikke har inntekt å snakke om... Jeg får rundt 11.000 i mnd, og flytter jeg blir barna på samvær 50/50, så ingen overgangstønad eller bidrag... Do the math....æsj...

Er ett hard leiemarked, og skal vel være ganske heldig om jeg treffer på noen med så mye empati at de ikke bryr seg så mye om pengene ikke kommer for etter en god stund, om de i det heletatt kommer....:/

Skrevet

Jeg er alene når det kommer til voksne mennesker...familie... Har gode venner, men alle har jo sine liv, barn, samboere, hus, bil, hund ect om dere skjønner, pluss at de bor langt unna...

Ikke mye barn på under 3 år kan hjelpe meg med liksom.... Var det jeg mente... Å tusen takk! <3

Skrevet

Vurdert å flytte på deg?? Ser ofte folk klage på leiepriser, nulle bhg. arbeid feks.

Her vi bor feks. er det gode muligheter for arbeid, rimelig å bo og alle har bhg. plass. Kommunen er veldig flinke med å hjelpe de som trenger det.

Vi bor som sagt ikke midt i en by, men på et koselig tettsted.

Jeg hadde heller ikke hatt råd til å bo feks. i Oslo. Her fikk vi drømmehjemmet rimelig!!

Skrevet

Flytt til Finnmark. Her er det optimale forhold for unga å vokse opp, mange ledige jobber og ikke så stor press på barnehageplasser som på østlandet. Også mye lavere bolig- og leiepriser.

Skrevet

Men du skriver at HVIS du flytter, så blir samvær 50/50, det vil si du har mann? Hvorfor flytte?

Skrevet

Vil flytte fordi forholdet er på randen av ett brudd. Både jeg og barna får det bedre om vi to voksne ikke bor sammen...men i og med at jeg ikke har noe økonomi til å flytte hverken høyre eller venstre, ser det ut til at jeg bare må finne meg i å leve videre i ett forhold der jeg blir underkua... Derfor: Desperat og sint!

Skrevet

Ja det også. Nå skal det sies at han ikke er narkoman eller noe ille i den forstand, men han har ett lite alkoholproblem, som innebærer at han helst må bli tipsy hver kveld. Fyrn' er snill som dagen er lang, verdens beste pappa, er aldri påvirka når barna er våken, men jeg er ikke intrs i at han skal drikke bort de få kronene vi har til overs når regninger er betalt... Mye skyld og gjeld har han også, som han ikke løfter en finger for å ordne opp i... Nytter ikke snakke til han om det heller.

Men hovedgrunnen er at han er psykelig sjalu, viser det ikke på annen måte en spydige kommentarer, men her i huset må jeg sitte med dårlig samvittighet for at jeg har god selvtillit og er utadvent for å si det sånn...

Skrevet

Vet ikke jeg hva jeg skal si....

Jeg håper det ordner seg for deg. Du har ikke hatt det så lett så jeg velger å håpe på at du også får din tid.

Ikke gi deg! Stå på og tenk baby steps.

Kanskje ikke et lite baby step hjelper men etter 100 baby step så er u på god vei.

Det finnes løsninger der ute,men noen ganger så må man bare lete litt lenger enn ønskelig for å finne de.

Ønsker deg masse lykke til. Og selv om det kan bli en tung bakke å gå så glem aldri at livet ditt er der ute og du må selv ta det livet du vil ha.

You go girl!

Skrevet

Familieterapi og få hjelp med hans alkoholproblem, har dere forsøkt det? Prøv å ikke bryte opp forhold til en som er god pappa, ikke drikker når barna er våkne, er snill og ordentlig mann ellers. Ikke mange av dem som finnes der ute.

Skrevet

Tusen takk for varmende ord, det er godt og lese når man er så langt nede som man er for tiden...

Vet at han er en flott mann, hans sjalusi bunner i egen usikkerhet, men er så utrolig vanskelig når han ikke er villig til og forandre seg.... Han kan være kjempe enig og lover gull og grønne skoger, også går det to tre dager, så er han tilbake til det samme gamle....

Skrevet

Hvorfor er du ikke i jobb? Kanskje et sted å begynne? Som den ene sa, baby steps...

Skrevet

Prøv NAV en gang til. Jeg fikk lån av Nav da jeg skulle flytte. Fikk lån på 15000,- til dep. og det betaler jeg ned med 1000,- i mnd. Null stress å få lån av dem så prøv igjen du.

Skrevet

Ta ansvar for eget liv. Skaff deg en jobb. Gå på skole deltid. Du er et voksent menneske som attpåtil har klart å skaffe deg barn. Ta ansvar for deg selv og barna dine. Få deg en jobb. Klar deg på egen hånd.

Skrevet

De aller fleste voksne, også de med barn, trenger å låne penger - enten til hus, leilighet, bil etc.

Det å måtte låne penger er altså ingen uvanlig sak selv om man er voksen.

Skrevet

Se andre setning, skaffe seg en jobb. Med jobb får man lån uten NAV.

Skrevet

Så du mener altså at hun skal bli med barna hos denne mannen helt til hun får seg en jobb og får spart opp penger eller får lån i en bank?

Skrevet

Dere som skriker ut at hun skal skaffe seg jobb, gå på skole etc. Det er så lett for dere å sitte der, trygg i livet og aner ikke hvordan livet til hi er, og skriker ut det ene etter det andre. Og i tillegg tro at det er gjennomførtbar på flekken.

Men det er ikke alltid det. Noen ganger er det lettere å si det, enn å gjennomfører det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...