Lammelåret Skrevet 15. oktober 2011 #26 Skrevet 15. oktober 2011 Voksentid er viktig, men mat er ikke en nødvendig ingridiens.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #27 Skrevet 15. oktober 2011 Vi har selvfølgelig voksentid sammen, vi koser oss i aller høyeste grad sammen også, men middag etter halv ni på kvelden trenger vi ikke For oss er middag familietid, og vi kan fint lage biff og rødvinsaus en lørdag selv om vi har barn.. Stearinlys tenner jeg gjerne ved barnetv-tider og ingen av våre fire barn har brent seg enda. Alkohol drikker vi sjelden eller aldri så det er ikke noe tema heller. Vi legger barna, setter oss i sofakroken, gjerne med noe kos som is eller godteri og koser oss med TV, hver vår bok, en fin samtale e.l. Men ingen av oss savner middag så sent på kvelden...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #28 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg spiser et måltid i fred og ro på kvelden, men det er ikke alltid jeg og mannen spiser det samtidig. Men vi sitter sammen i stuen. Jeg er et menneske som bare liker å koble helt av for meg selv når barna er lagt. Sitter med et blad eller foran pc'n.Tar meg kanskje en treningsøkt. Også prater vi litt sammen innimellom. Men har ikke behov for noe stor oppdekning og gourmetmiddag akkurat nei.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #29 Skrevet 15. oktober 2011 uff.. det er så mange kjeeedelige og selvrettige folk her.. Tar meg i og sitte her ogs er for meg et kjedelig ineteriør i hjemmene deres og enda kjedeligere klær og hår osv.. Vet ikke hvorfor;) Her har vi det som hos dere Alva:) Og det er bare kooooooos:))
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #30 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er kanskje kjedelig om kveldene, men jeg er absolutt ikke en kjedelig person alikavel. Man trenger da ikke være kjedelig for å slappe av om kveldene. hvem har sagt at man må spise et bedre kveldsmåltid for å være gøyal? Når det er sagt betyr det ikke at vi ikke gjør det engang iblant, men har ikke behov for å gjøre det så himla ofte.
stjertløvetann Skrevet 15. oktober 2011 #31 Skrevet 15. oktober 2011 Det at vi ofte nyter en sein middag med et glass vin til når barna sover betyr ikke at vi ikke koser oss sammen med barna, men bare at vi koser oss litt ekstra når de er i seng.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #32 Skrevet 15. oktober 2011 Hehe, er det så vanskelig å forstå at vi er ulike, HI? Selv nyter mannen og jeg måltider alene når vi spiser på restaurant, sover på hotell en natt o.l., men når vi er hjemme så spiser vi sammen med barnet vårt.
Lammelåret Skrevet 15. oktober 2011 #33 Skrevet 15. oktober 2011 Det stemmer for meg iallfall, jeg er ganske kjedelig å se på og har null interesse for interiør ol, men er en interessant person likevel.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. oktober 2011 #34 Skrevet 15. oktober 2011 Vi gjør det samme som deg Alva og tar oss gjerne et bad før vi legger oss, det er så koselig
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #35 Skrevet 15. oktober 2011 Er alene da, men når knetta sover så er det fil og pce tid Alkohol er ikke tillatt i mitt hus så lenge knetta er hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå