Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #26 Skrevet 14. oktober 2011 Det har vært tykt slim i 3 dager! Det må da gi seg snart? Koordinatoren sa det var bra ...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #27 Skrevet 14. oktober 2011 Slimproppen var en liten klatt med førstemann. Men med nestemann var jeg overrasket over mengden, masse. Er helt sikkert slimproppen:) Bruk rieteller.no aktivt når du kjenner smerter igjen. Få mannen til å skrive ut siden før han bruker pcen, morsomt å ha i ettertid. Rett i albumet:) La også mannen ta bilder under fødselen, pyton der og da, men fantastisk å se det du ikke får sett selv, etterpå. Mer nyttig enn at han skal holde deg i hånda, det tar ikke bort smerten likevel..
Monajenten Skrevet 14. oktober 2011 #28 Skrevet 14. oktober 2011 Det er nok slimproppen:-) Min gikk også over flere dager. Mulig du har skrevet det lengre oppe, men når er termin?
Monajenten Skrevet 14. oktober 2011 #30 Skrevet 14. oktober 2011 Ok:-) Det høres jo ut som det er i gang ihvertfall, spennende! Lykke til enten det blir i kveld eller ikke, snart blir det baby uansett:-) Har vondtene tatt seg opp igjen?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #31 Skrevet 14. oktober 2011 Nei. Kjennes bare ut som om jeg må drite for ho presser. Unnskyld for at jeg sa det
Monajenten Skrevet 14. oktober 2011 #33 Skrevet 14. oktober 2011 Hehe det går helt fint;-) LYKKE TIL, tipper du blir mamma i løpet av helgen:-) Nå må jeg sove litt her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå