Gå til innhold

Hadde dere syntes det var greit...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke greit at en far og samboer drar på tur med kun kompiser til Thailand. Krev at du og barna også blir med. Dere kommer til å kose dere glugg ihjel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke snakk om at det hadde vært greit at han brukte 2 ferieuker - og masse penger - på ferie med kompiser! Uansett!

 

Det har også noe med prinsipp å gjøre, hvis man er familiefar så drar man da ikke på 2 ukers ferie med gutta til Thailand. Slike ting hører vel singellivet til, det er på en måten prisen man betaler for å ha familie.

Skrevet

Helt uaktuelt. Ikke fordi jeg tror han hadde vært utro, men fordi de 2 ferieukene og de pengene som brukes der skal forbeholdes familien.

 

At han velger å bruke 2 ukers ferie på gutta istedetfor ungene sine, og bruker opp alle feriepengene på guttetur istedetfor familietur, er helt uakseptabelt i vårt liv. Samme om det var jeg som fant på noe tilsvarende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...