Gå til innhold

ringevikar i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stekkars barn sier nå jeg. Skal de bli stigmatisert som mulige overgripere fordi de har blitt utsatt for overgrep selv? Du sier HI t du synes moren er merkelig, kan du ikke da regere på at denne moren faktisk drar det så langt at hun sier til folk at hun er redd sønnen kan misbruke barn fordi han har blitt misbrukt selv? Hun har vel lest noe om misbrukere som ofte er misbrukt selv og nå skal hun spille på det.

Synes det er helt horribelt jeg at disse to barna skal bli utsatt for nye overgrep på denne måten etter det de hr opplevd.

Å ta med sine egne barn på jobb når man jobber i barnehage er noe helt annet enn å ta med barna sine på jobb om man jobber på kontor, det burde da vel alle skjønne?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo, er jo ikke slik at de to barna er alene med noen av ungene heller da HI, tro meg. Jobber selv i en bhg, med et barn (5 år) som er utsatt for overgrep av nær familie. Han merker det ikke selv, men vi passer alltid på at det er en voksen i samme rom som han er, da han har hatt tendens til å starte "voksenlek" med andre barn.

Kanskje noe rart at hun utlegger om barna sine på denne måten, men samtidig, kanskje hun følte dette var viktig, for å kunne gi forklaring på hvorfor barna er med henne av og til, når hun må jobbe?

Skrevet

Og den aktuelle ringevikaren hadde fri! Det må da være bedre at hun kom med barna sine enn at barnehagen skal være underbemanna?

Skrevet

13.40

jeg synes det var ubehagelig at denne gutten var i kontakt med min jente før jeg fikk vite dette. han er av typen som stikker hodet opp i vognen og komme på terrassen uten å være invitert. (det er dette jeg mener med sosiale antenner)

det er ingen grunn til at hun skulle trenge å forklare sine barn overfor meg, dette er en gutt vi ikke har noe med på fritiden (utover det jeg skriver over)

HI

Skrevet

dette er ikke et barn som går i bhg i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...