Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #26 Skrevet 13. oktober 2011 jeg likte magnus fra begynnelsen av. men han har bare sunket mer og mer og mer. nå kan jeg ikke fordra han. det samme med karoline. jeg håper tine vinner. håper ikke silje ryker på søndag heller. tine trenger å ha noen som støtter henne der inne.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #27 Skrevet 13. oktober 2011 Nå regner jeg med at du mener Andreas P for det er ingen som heter Magnus P ;D Er hjertens enig med deg forresten ! Den var til 13.50.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #28 Skrevet 13. oktober 2011 Synes mange av deltakerne har tapt seg mye i det siste! Som Caroline.. trodde hun var grei jeg, men ser jo at hun egentlig er ei bitch når hun tør å vise sitt sanne jeg! Likedan med Magnus og de andre i den gjengen. De ødelegger jo sine egne vinnersjanser også ved å oppføre seg sånn, for blir de nominert vil de nok ryke fort ut.. men det virker som de ikke forstår helt at det er SEERNE som bestemmer, ikke de. Synes synd på Tine, og Silje også. Hva har de gjort noen der inne?! Absolutt ingenting.. Håper Tine vinner, da skal jeg le av skadefryd:) Uff, jeg hater mobbing og utfrysing. Minner meg om ungdomsskoleelever som ikke tenker lenger..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #29 Skrevet 13. oktober 2011 nå kan vi stemme på hvem som skal få imunitet av marius, TINE, silje og joakim. gå inn å stem på tine alle sammen. det er gratis på bb siå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå