Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 jeg fikk så vondt av tine i dag! stakkars jente!!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 off. ja! helt enig! stakkars! jeg begynte nesten å gråte selv, de er stygge med henne der inne!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 huff huff! syns ikke det er noe kjekt å se på engang når tine blir tråkket på!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg så det ikke idag, kanskje reprisen senere? Men jeg irriterer meg over den sterke gjengen der som har plutselig laget regler for BB huset. Du må være sånn og slik for å passe inn der, som om de kan avgjøre det, jeg mener, det er jo de som produserer BB som vet hvem som passer inn og de er i huset. Blir helt kvalm av sånn sammenrotting, men har ventet på det.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 de var bare skikkelig usakelige når det var åpen nominering. rakket ned på personlighet, humor og diverse andre ting. "har ingen kjemi med deg og hadde ikke savnet deg, ville byttet deg ut med noen av de andre som har gått". det er ok at folk føler det slikt, men man trenger virkelig ikke å si ting en vet sårer. det går ann å gi konstruktiv kritikk. tine tok dette veldig tungt og gråt! ja, se reprisen. syns egentlig det var vondt å se på , er ikke slik tv jeg liker.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 helt forferdelig var det å se på i dag ja...uff...fikk så vondt av tine når ho sto i dusjen og de spilte for ho...kom en tåre her også da ja.... men den som ler sist,ler best.....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er ingen fan av Tine, men synes de var fæle mot henne i dag ja. Stakkars...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 jeg liker egentlig ikke caroline, magnus, tiia maria eller marius.. kunne ikke de 4 blitt nominert heller
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 enig 2257. håper tine vinner hele greia!!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #13 Skrevet 12. oktober 2011 syns hun derre karoline virker som et hespetre. Klagde til silje om at man må vise hvem man er, men selv måtte kjerringa drikke seg til mot for å si noe. hun har jo vært en nikkedukke selv helt til nå. Spyr av den ekle dama.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #16 Skrevet 12. oktober 2011 Skjønner IKKE hva folk ser vondt i Tine! Hun er jo den hærligste jenta der inne! Godhjerta og ærlig på en "koselig" måte liksom.. Jeg digga også Caroline.. Før idag! Går ann å få fram meningene sine uten å være brekkekkel. Syns synd på Tine idag. Hun fortjener virkelig ikke den dritten.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #17 Skrevet 12. oktober 2011 Ja, fysj. Nå har jeg sett reprisen og jeg må si jeg blir oppgitt over mangelen på intelligens der inne altså. At han ene som roter med hun Tiia er direkte ufin, han grenser til mobbing med den kommentaren om at han syns hun er kjedelig. Jeg synte ikke noen av de klarte å gi skikkelig konstruktiv grunn for hvorfor de valgte å nominere henne, samtlige lot det skli ut til drittkasting. Utrolig hva flokkmentalitet gjør med mennesker. Og de viser hvor feige de er for de som var værst i kritikken mot Tine, de som grenset ti mobbing, det var de som også virket veldig redde for å si meningen sin, og siden de var redde for å stå for meningen sin valgte de å angripe - som en metode å gjemme seg bak. Jeg felte nok en tåre da jeg så hvor lei seg hun var i dusjen der. Jeg liker ikke når folk blir behandlet på en så lite empatisk måte. Jeg mener at en av de må ut, Andreas P. aller helst for han har jeg fryktelig lite til overs for.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #18 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er enig med dere, og synes forferdelig synd på Tine idag. MEN, nå fikk de faktisk beskjed om å være mest mulig ærlige, og den som var ærligst fikk immunitet. Dette har nok mye med hva de sa og hvordan de sa det, de hadde nok ikke vært så krasse hadde det ikke vært en "konkurranse" om immunitet. Synes det er dårlig av produsentene å gjøre det på den måten, bringer ingenting godt med seg, og regner med at de så det nå ikveld. Hadde jeg vært der inne, så hadde jeg ikke brydd meg om immuniteten, og heller holdt det hele kort og saklig. Det får være grenser for hva en skal gjøre for immuniteten.
3 nøtter til Askepott Skrevet 13. oktober 2011 #19 Skrevet 13. oktober 2011 Tine vinner hele Big Brother.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #20 Skrevet 13. oktober 2011 enig i at de fikk beskjed om å være ærlige- MEN det å kalle en person kjedlig og gå til total personanngrep på kun 1 person er ikke snillt. det fins andre måter å si ting på. heier på tine jeg! håper hun vinner og slår dem ned i støvlene alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #21 Skrevet 13. oktober 2011 her kan dere se bb tine i pastor på prøve..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #22 Skrevet 13. oktober 2011 Felte en tåre i går jeg også.. Fikk så forferdelig vondt av Tine. Synes hun bare er snill og god jeg, og ja, kanskje hun tar mye plass, eller har dårlig humor, men det der syntes jeg var mobbing. De skulle vaere aerlige, men det fins jo grenser! Mest irriterende var Magnus og Caroline. Caroline fordi hun var skikkelig frekk med både Silje (som var den ENESTE som backet opp Tine) og Tine og trodde hun var verdens kuleste mens hun gjorde det, og Magnus som hele tiden heiet på hvor aerlig folk var. Dust ass! Synes forövrig også det var usmakelig å spille everybody hurts, for å sparke henne mens hun lå nede, bare for å få en gråtescene på tv. Tror ikke jeg hadde vaert så sterk som Tine! Hadde nok gått for lenge siden!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #23 Skrevet 13. oktober 2011 Tine er jo den eneste "normale" jenta inne der.. De andre er jo bare blonde babes som lever av utseende sitt, virker ikke som de kan ha egne meninger.. Bortsett fra hu fra brummundal. Hun har jo beina litt mer på bakken, selv om hun er blond og med silikon.. De andre er jo bare sånne bimboer... Og nikkedukker. Håper inderlig Tine vinner!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #24 Skrevet 13. oktober 2011 Den kommentaren fra Caroline til Silje, om at hun måtte vise hvem hun var.....Hva var logikken i den liksom?? Silje er vel den personen HUN er, uten å måtte forsvare det på noe vis??? Bare fordi hun ikke er like rølpete og vulgær som Caroline selv.....Yaik for ei kjerring. Og Magnus P kan jeg ingenting med! Fysj for en selvopptatt og kranglete fyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå