Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #26 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har bare positive erfaringer med Ellos... Om der er en vare som mangeler ,som de venter inn på lager iløpet av de neste dagene kan det jo være de venter på den...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #27 Skrevet 12. oktober 2011 Det er en vare jeg har bestilt som ikke kommer før den 25 oktober. Men når jeg snakket med de skulle de fortsatt sende de andre varene nå. Så det vil si de egentlig skulle ha vært her. Viss de plutselig har bestemt seg å sende alt i en pakke må de jo si i fra meg til meg:S Og når jeg snakket sist med de i dag og de sa fortsatt at pakken egentlig skulle vært her så skjønner jeg veldig lite.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #28 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg skulle ønske jeg tullet, men det gjør jeg ikke. Skjorten og skoene jeg kjøpte endte opp å koste meg myyyyye (Skjorten passet ikke engang, elendig passform og skoene ble ødelagt innen en måned) Prøver å ikke være bitter, men dette er penger jeg kunne brukt til myyyye annet, har lite å rutte med fra før av
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #29 Skrevet 12. oktober 2011 "enten må hu hatt mensen, eller så har hun ikke fått seg noe på lenge" gud for en teit kommentar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå