Gå til innhold

Ellos er noe drit! Elendig service...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja pakken skal være her etter 5-6 virkedager og ja i dag er det den 8 dagen og den har ennå ikke blitt sendt el pakket i fra lageret. Ringte å spurte hva som skjer og kom selvfølgelig til en skikkelig merr som svarte frekt itillegg. Enten må hu hatt mensen el så har hu ikke fått seg noe på lenge. Hu sto fast bestemt på at nei pakken skulle være her innen 5-6 virkedager fra dagen jeg bestilte men så sa hu også det at nei pakken var ikke pakket ennå. Første gang jeg kjøper noe der i fra og siste gang for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha vært veldig uheldig, jeg har handlet derifra i flere år og har alltid fått god service.

Skrevet

Når man først handler på nett så er det ingenting som er værre enn butikker som bruker evigjeterpå å sende pakken!!! Så med min tålmodighet skal jeg altså ligge unna ellos;-)

Skrevet

Jeg har aldri opplevd dårlig service eller lang leveransetid..Og ingen jeg kjenner heller.. =) veldig fornøyd med ellos..

Tror nok du bare har vært uheldig... Selv om det ikke forsvarer oppførselen til dama!

Skrevet

Har også bestilt ganske mye derifra i årevis, og er alltid fornøyd, pakkene kommer raskt selv om jeg bor i nordnorge :-) Så tror du har vært skikkelig uheldig.. :-/ Krysset du av at alle pakkene skulle komme samlet? Kan hende du har bestilt som ikke er kommet på lager enda?

Skrevet

Da må du isåfall være maks uheldig. Har bestillt mye fra Ellos i mange år og har ikke hatt noen problemer med det. Bestillte jakke og sko her om dagen. Fikk de 2-3 dager etterpå.

Skrevet

Det står gjerne under hver vare antatt leveringstid..Og det kan være 9-12 dager på en vare og 4-6 på en annen, også sender de alt samlet. Noen gang delere de opp sendingen og sender det de har med en gang, og resten kommer etterpå. Og det er først etter man har lagt varen i kassen amn ser leveringstid på sin vare, altså den farge og størrelse man har valgt.....Kan være annen enn den som står ved bildet av varene...

Selv har jeg bestilt mye fra Ellos, de har mange gode tilbud, grei returservice og rimelige priser og kvaliteten er gjennomsnittlig bedre enn HM sine bl.a.....De sender med MyPack, som hovedregel, så være obs på at det ikke nødvendigvis kommer varer til postkontoret ditt, men til en butikk/kiosk med MyPack samarbeid...

Har aldri vært problem med og returenre og de gangene jeg har bestilt og fått med ting og tang gratis, så har jeg fått beholde gavene, selv om hele resten av kjøpet har blitt returnert :o) Men selvsagt kan man være uhelidig, og skjer det første gang er terskelen høy for og prøve igjen...Bestiller ikke mer fra lookfantastic selv..Selv om "hele verden" virker og kjøpe hårprodukt derifra her jeg kommer fra.. Og er KJEMPEFORNØYD---TOk nesten 2 mndr før jeg fikk varene første gang jeg bestilte derifra, det var noe rot med toll og div, så alle varer ble returnert til england, repakket og sendt igjen....Men jeg kommer aldri til og bestille derifra igjen :o) FOr det er andre alternativ :o)

Skrevet

Har handlet mye med Ellos og har bare postitve erfaringer.

Men er det noe det haster med, som jeg trenger om kort tid, så handler jeg ikke på nett. For er klar over at det kan bli forsinkelser, ikke nødendigvis med Ellos, men med fraktselskapet. Har nemlig erfart at Tollpost bruker litt lenger tid enn Posten på å levere.

Skrevet

Jeg har bestilt derfra i ca 15 år, og er veldig fornøyd. Du var uheldig første gangen, sånn er det bare. Du kan ikke lage det som en regel at det er dritt etter en gang.

Skrevet

Jepp gjorde det. Det var bare en vare som ikke blir sendt før den 25 okt el så var alt det andre samlet og det skulle ha vært her nå i følge mine sider og hun damen. Men forklare meg hvorfor de ikke var her nei det kunne hun ikke.

Typisk min uflaks isåfall. Første nettbutikken jeg har vært bort i som ikke klarer å sende varene sine :( Lurer på om jeg bare skal avbestille det i stede.

Skrevet

Her jeg bor er det ikke så mange butikker så jeg må uansett ty til nettshopping. Men når de har sagt de skal sende den pakka så må de jo gjøre det å. Ikke plutselig forandre uten å gi beskjed til meg at nei vi gidder ikke å sende det før med resten av det som skal bli sendt i slutten av mnd.

Skrevet

♥Love is in the aiR♥ : Tror ikke du trenger å holde deg langt unna Ellos. Jeg, har som mange andre her, bare god erfaring med Ellos. HI har nok bare vært maks uheldig.

Skrevet

Har aldri vært langt leveringstid når jeg har bestilt der, så det skal Ellos ha for (i mitt tilfelle). Når det er sagt har jeg aldri vært fornøyd med noe jeg har bestilt der, og angret som en hund etterpå (kan ikke skjønne at jeg lot meg lure og bestilte en andre gang, like misfornøyd da også). Dessuten spammer de postkassen med flere tonn papir i året, og det synes jeg er fryktelig irriterende. Aldri igjen, dårlige varer og et firma som kaster papir rundt seg som det skulle ha vært lov, lite tiltalende.

Skrevet

jeg har opplevd dårlig service på ellos. har bestilt og ikke fått de rabattene jeg skal ha,. har ringt inn men har ikke fått rabattene..

jeg har også sendt varer i retur. disse fikk jeg tilbake igjen da ellos mente det luktet litt parfyme av klærne. noe det ikke gjorde. klærne var ubrukte.. vi ringte inn og sendte klærne tilbake. fikk mail om at det luktet av klærne enda. og at vi fikk ikke pengene tilbake. fikk heller aldri varene tilbake. hadde da betalt for klær som jeg ikke hadde her.

stå på ditt.. klag på lang tid..

Skrevet

Wow det er jo ikke lov ihvertfall da. Man har jo uansett lov å prøve klærne om de passer å så sende de tilbake i retur akk som man gjør i en butikk og ja det kan kanskje lukte litt parfyme viss man kanskje har brukt det da men det er jo ikke noe som vil ligge igjen i klærne så veldig lenge. Men sykt at du ikke fikk pengene el varene tilbake.

Er ikke alltid like lett å klage til de, når du får bare dritt slengt tilbake og de prater i munnene på deg og står fast bestemt på sitt.

Skrevet

Jeg handler aldri på Ellos lenger. Drittkvalitet og sist jeg handlet der fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde betalt regningen da jeg hentet pakken ut fra Posten (noe som ikke går an) deretter skiftet de historie til at jeg hadde bestilt elloskonto (Noe som er tull, fordi jeg har handlet der to ganger totalt) Etter mye om og men så mente de at jeg skyldte de 10 000 kr. Da jeg nektet å betale fikk jeg betalingsanmerkning og politiet på nakken.

ALDRI MER!

Oppfordrer alle til å boykotte denne drittkjeden.

Skrevet

Tuller du? Det skulle da ikke vært mulig. Syns det ene plagget jeg bestilte var så fint at jeg klarer lissom ikke helt å avbestille det hell men er det virkelig dårlig kvalitet vet jeg ikke om jeg skal kaste vekk mine penger på det der som jeg heller kan bruke på noe annet fint.

Skrevet

Hehe, har også trodd at tingene jeg har bestilt på Ellos har vært fine, frem til jeg fikk dem i posten... Samme gjelder moren min, det gikk rett til Fretex, dårlig kvalitet, passform osv.

Skrevet

Klær med 85% akyrl har vel sjelden verdens beste kvalitet. men det er begrenset hvor dårlig kvalitet den kan ha, er jo ikke en bukse som slites på samme måte. Kan bli stygg etter et vask da, det bør du være forberedt på.

Skrevet

Hmm ja du sier jo noe der. Da tror jeg rett og slett at jeg driter i det og skal heller ha pengene tilbake. Betalte med kort så!

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall ikke giddet, men så er jeg jo over snittet misfornøyd med Ellos. ;)

Skrevet

Jeg handler aldri på ELLOS.

De har ekstremt dårlig service, bombanderer postkassa mi med reklame flere ganger i uka og klærne er jo helt ræva. Dårlig passform og dårlig kvalitet.

Skrevet

har handla på Ellos mange ganger jeg som sagt..og kun sendt tilbake to plagg.. og det var fordi det ble feil str på meg.. Kvaliteten har jeg aldri hatt noe å sagt på.. FIkk en nydelig cardigan i forrige uke! hærlig og god kvalitet!

Skrevet

Er så vanskelig å bestemme seg når noen sier at det er bra kvalitet mens andre sier det helt ræva. :P Men er så vanskelig å ville gi penga mine til en plass der de bare har behandla meg som dritt. Ikke noe hyggelig å snakke med folk der i fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...