Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Nei, Junita er overhodet ikke et fint navn. Det må faktisk være noe av det dårligste jeg har hørt/sett noen gang.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Egentlig er det pent men det er jo så usedvanlig at mange sikkert bare sir nei med en gang.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Har aldri likt det (og det er noe jeg har tenkt over flere ganger). Men viktigste er jo at dere liker det, men blir litt merkelig hvis man heter Juanita Åsen, liksom.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Nei, det er overhode ikke fint. Heller ganske harry.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 På ei spansk hore er det ganske fint syntes jeg
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Blodharry navn. Høres ut som en spansk prostituert.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #12 Skrevet 11. oktober 2011 Høres veldig billig ut ja.. Ser for meg en oversminket ... bærte fra et annet land!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #13 Skrevet 11. oktober 2011 Er et sjeldent navn. 5 som heter det i Norge. Hva om det er brukt som mellomnavn? Hi
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #14 Skrevet 11. oktober 2011 Syns det høres ut som en konstruksjon midt mellom June og Anita, eller en feilstaving av Juanita. Dessverre ikke særlig vellykket... Hva med Sunita i stedet? Det er hindi/sanskrit og brukes mye i India, men også i engelsktalende land. Navnet betyr "hun som er høflig/vennlig" så det bør jo love bra.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #15 Skrevet 11. oktober 2011 Huff..Sunita høres jo like ille ut d?? Junita minner meg om hu ene dattra til hu i frustrerte fruer.. heter vel Juanita eller noe? Altså spanskaktig.. Jeg ville aldri hatt d på mitt barn..og ikke som mellomnavn heller..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #16 Skrevet 11. oktober 2011 Sunita er i alle fall ikke et feilstavet hjemmelaget påfunn, det er et ekte navn i bruk.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #17 Skrevet 11. oktober 2011 Tror Junita også er Hindi, 12:08.. men skal ikke påstå noe...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #19 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg synes det er fint:) Men liker Junette og Jeanita bedre:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #20 Skrevet 11. oktober 2011 Tenkte det same June og Anita. Haha Grisestygt!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #23 Skrevet 11. oktober 2011 Ikke på norsk nei.. På spansk er det sikkert bra;)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #24 Skrevet 11. oktober 2011 Djises for noen navn...tuller du 12.47?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #25 Skrevet 11. oktober 2011 I alle dager så kunnskapsløse dere alle er. Hi mener selvfølgelig Juanita, men har bomma litt og mistet en a i tastingen. Juanita er et veldig fint og veldig vanlig navn på verdensbasis. Det er latinsk, og selv de som har minst peiling her inne burde kjenne navnet da det også er navnet til det ene barnet i Desperate Housewifes. Uttales ikke rett frem Juanita, men Hoanita. Jeg regner med at HI er av latinsk opprinnelse, og da synes jeg det er et fint navn å bruke i vårt ellers så internasjonale land. Den generasjonen som kommer nå vil ikek skille så mye på norske og utenlandske navn som generasjonene før har gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå