Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #26 Skrevet 10. oktober 2011 jeg må bare si at jeg fikk vondt av å lese dette, håper virkelig du snart kommer "ovenpå" og ser lyset i enden av tunellen for bedre blir det! Men skjønner jo at livet er svart nå, spesielt siden du i tillegg til alt dette går gravid. Det må være helt forferdelig! Håper som sagt det går bedre for hver dag og at du finner en løsning på dette som du og barna dine trives med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå