Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #26 Skrevet 10. oktober 2011 Vi har 4! En barnehagevogn En søskenvogn En City cross dyvogn/sportsvogn En sportstrille
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #27 Skrevet 10. oktober 2011 Vi har 4 En Emmaljunga Edge som vi ikke har brukt på en stund, men som står og venter på babyen i magen. En Emmaljunga Scooter 2.0 - veldig fornøyd!!! En Titanium Breeze, har tenkt å bytte den ut med en Quinny Zapp xtra Og en eldgammel Teutonia ett-eller-annet som står i barnehagen
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #28 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har for øyeblikket "bare" en TFK Joggster + en Carena trille... Men har veldig lyst på en ny... Akkurat solgt en Phil & Teds og en Teutonia Mistral...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #29 Skrevet 10. oktober 2011 Har 3 stående i hallen, 5 i garasjen. Bruker de fleste.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #30 Skrevet 10. oktober 2011 Har tre: En Basson vogn med hardbagg, en Creeps sportstrille og en Easy Walker Duo (søskenvogn med en hardbagg og en sportsdel) Også må jeg nok ansaffe to sovevogner til barnehagen..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #31 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg hadde en gang 7 stk...hvert til sitt bruk! Nå har jeg en paraplytrille, en carena sportsvogn, og en simovogn som har blitt brukt i barnehagen. Skal nevnes at jeg ikke lenger har vognbarn...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #32 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har en til babyen og den skal forhåpentligvis holde ut tiden. Hadde en med forrige barn også. Kjempefornøyd med begge!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #33 Skrevet 10. oktober 2011 Å herregud. 8 vogner?? Jeg skjønner virkelig virkelig ikke poenget.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #34 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har 2, en trille og en sportsvogn:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #35 Skrevet 10. oktober 2011 Syns 3 er et minimum av hva man må ha...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #36 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har 2! Begge blei kjøpt inn til førstemann. En brio kombi og en carena easy. brioen går så det griner enda. carenaen holdt ikke mer enn en sommer så var den ferdig. bruker den av og til enda men ikke oftere enn jeg må. f.eks når mannfolket har glemt å ta ut brioen fra bilen og kjørt avgårde med den på jobb. ønsker meg en 3hjuling til snøfrie årstider. kun fordi de er lettere å manøvrere. brioen er super på all slags vinterføre med sine lufthjul med pigger så den har jeg tenkt å beholde til minsta ikke trenger vogn lenger. men skal vi ha flere barn etterhvert så blir det ny vogn. brioen er rimelig falmet og er mer grønn enn sort nå.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #37 Skrevet 10. oktober 2011 Tre barnevogner er minimum av det man må ha?? Hehe, håper det var tull. Jeg har tre selv, men hadde fint klart meg med bare en! Simo kombi - Fikk i gave med moren min, før jenta blei født. Graco mirage - Bomkjøp!! Kjøpte den fordi jeg ønsket en lettere vogn enn simoen til å ha med på kjøpesenter, byturer osv.. Men den er ganske så grusom å trille, veldig lav (hvis jeg har høye heler, ser det helt dust ut), og man kan ikke ha barnet vendt mot seg.. Da endte det med en Bugaboo Cameleon, og er SUPER fornøyd med den. Den er så enkel å ha med å gjøre, veldig god å trille, og jenta mi sitter veldig godt i den Men jeg hadde nok klart meg fint med bare Simoen, den er bare så vanvittig tung og stor!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #38 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har i øyeblikket tre, bruker to av de. Har totalt eid fire vogner på tre barn. Kjøpte en Bebe Confort High Trek for snart 7 år siden. Brukte den omtrent som en bil (vi hadde ikke bil..) til førstemann, kombinert med en McLaren XT etterhvert. Var aldri helt fornøyd med sittedelen på High trek'en (for kort i ryggen), så solgte den da nr to var klar for sportsvogn. Kjøpte da Brio Go. Da nr tre kom kjøpte jeg en brukt bagdel til Go'en. Etterhvert (3 mnd) innså jeg at jeg trengte søskenvogn og kjøpte en Phil and Ted's Explorer. Go'en er for øyeblikket parkert i en garasje. Burde solgt den, men har ikke kommet så langt ennå. McLaren er still going strong etter snart sju år og det er ganske utrolig, for den har fått mye juling. Har skiftet håndtakene på den da, for de var helt ferdige.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #39 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har 1 vogn jeg. Emmaljunga Citycross
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #40 Skrevet 10. oktober 2011 Ja, har scooter s nå, den er knall
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #41 Skrevet 10. oktober 2011 Forstår at jeg har gjort gode barnevognkjøp som har klart meg med 2 vogner til mine to barn! (TFK joggster twist og Bugaboo bee)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #42 Skrevet 10. oktober 2011 Herregud, driter dere penger eller dere med flere barnevogner. 2 skjønner jeg, men 6, 7 og 8 er jo bare atterlig. Hvor i alle dager gjør dere av alle vognene. Har nok med å få plass til min ene jeg
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #44 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har 2. En gammel silver cross, som skal brukes som flyttbar dagseng. En easywalker sky, som er bruksvognen. Silver crossen fikk jeg i gave, så derfor har jeg den.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #45 Skrevet 10. oktober 2011 Har skikkelig dilla og har testet følgende vogner (alle 2011!) City Cross x2 Simo Duo Bugaboo Cameleon Quinny Zapp Xtra Easywalker Sky Simo Kombi Mountain Buggy Quinny Freestyle Føler jeg har testet det beste som er på markedet, og det er neimen ikke lett å bestemme seg for kun 1!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #46 Skrevet 11. oktober 2011 DBS kombi Emmaljunga Edge Duo Carena Easy Emmaljunga Scooter 2.0
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #47 Skrevet 11. oktober 2011 Dere er gale. Vi har en. Mountain Buggy. Den holder til alt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #48 Skrevet 11. oktober 2011 Vi har 4... 1 Brio kombivogn vi kjøpte ny i 2009 til eldstemann, som minstemann bruker nå. 1 Phil&Teds søskenvogn siden vi har to tette (kjøpt brukt på finn) 1 gammel Simo kombivogn som vi tenkte å bruke som barnehagevogn (kjøpt brukt på finn) - vi skal kvitte oss med denne, da, siden barna sover inne i barnehagen 1 papraplytrille kjøpt i 2009, tenkt brukt i butikker når man tar bilen, men så og si aldri brukt... De to første er flittig i bruk, de øvrige kunne vi vært foruten.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #49 Skrevet 11. oktober 2011 To og ei halv;) Har ei Stokkevogn, og ei reisetrille som brukes til og fra dagmammaen og på ferie. Har ei gammel Simovogn som står hos foreldrene mine slik av vi slipper å ta med stokkevogna dit (bor to flyreiser unna, og så duger ikke Stokkevogna på snø!), men den brukes som sovevogn i barnehage av nevøen min når vi ikke trenger den, så den teller nesten ikke;) Blir nok brett til storebror når nestemann kommer, det blir 2.5 år mellom dem, så satser på at vi ikke trenger søskenvogn.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #50 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har to. En etter førstemann som jeg bruker som sovevogn i barnehagen til en av tvillingene. Og en carena tvillingvogn som jeg bruker til den andre som skal sove + daglig bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå