Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Overskriften sier seg vel selv? Jeg har en Carena-trille, en City Cross, to barnehagevogner. Nå sikler jeg på en Emmaljunga Scooter eller trehjuling! Noen som har den Scooter s forresten? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har ei Teutonia-vogn som jeg er veldig fornøyd med, så har jeg ei gammel sove-vogn i barnehagen. Og så må jeg kjøpe søskenvogn nå, så tar gjerne imot råd og anbefalninger
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har én. Hva skal du med fem barnevogner, med mindre du har fem unger?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Har 5 :-o. En til hvert sitt bruk. Har: Simo Duo som er i daglig bruk til min 5 mnd gamle baby, Emmaljunga Scooter, som min 2,5 åring bruker ved behov. Veldig fornøyd med den forøvrig. Phil & Teds Vibe, som brukes som søskenvogn. Og så har jeg en Titanium Breeze og en Quinny Zapp som brukes i kombinasjon med bilstol eller som shoppingtriller.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 må selge unna noen ja, er litt mye med 5 men har litt vogndilla! HI
novembergutten:) Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Har scooter for andre gang( byttet ut fargene) er superfornøyd!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 har du den scooter s nå novembergutten?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 jeg har 1, men har solgt og kjøpt nye fra snuppa ble født frem til for ca 6 mnd siden.. nå har jeg en emmaljunga scooter, hadde det før også, før de kom med 2011 modellen. men solgte siden korja under var så liten på de gamle modellen... men da 2011 modellen kom med bedre korj under så var det ingen tvil om at jeg kjøpte en lik igjen. synes den er kjempe bra den vogna. Men avogtil litt knotete om man skal ha vognpose oppi synes jeg, så investerte i en emmaljunga pose som skal brukes til den vogna(både vinter og vår pose) så var ikke det et minus lenger med vogna.. kommer nok til og selge den når vognperiode er over om ikke vi får eller venter baby nr 2, eller kansje jeg selger den og kjøper nyere modell og annen farge. Men ellers har jeg hatt de fleste, simo, teutonia,emmaljunga(sport/bagvogn) og et par til.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har 8 :-) Måtte ha begge Emmaljunga Marimekko limited edition, måtte ha begge fargene så klart.. (brun og rød) Har teutonia og titanic, og classic-trille fra samme merke men i limited edition (mønster i sølv på hvitt tekstil) og en sportsvogn fra brio, en city cross og scooter, og TFK. Må vel selge et par men klarer ikke å velge. Blir vel til at jeg beholder de, og så har jeg sååååå lyst på den nyeste fra BabyJogger (city)..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har 8 :-) Måtte ha begge Emmaljunga Marimekko limited edition, måtte ha begge fargene så klart.. (brun og rød) Har teutonia og titanic, og classic-trille fra samme merke men i limited edition (mønster i sølv på hvitt tekstil) og en sportsvogn fra brio, en city cross og scooter, og TFK. Må vel selge et par men klarer ikke å velge. Blir vel til at jeg beholder de, og så har jeg sååååå lyst på den nyeste fra BabyJogger (city)..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 godt at det ikke bare er meg! er hekta på alt av barneutstyr jeg
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #12 Skrevet 9. oktober 2011 Vi har 4 - brio sing som vi har brukt til jenta vår siden hun var lita. Emmaljunga scooter som står til bestemor - både sovevogn og trillevogn når jenta vår er der - ei emmaljungavogn litt eldre modell som står i barnehagen og nå har jeg nylig gått til innkjøp av en søskenvogn til nestemann kommer. Har egentlig lyst på ny baby-vogn til minstemann, og jeg angrer allerede på at jeg kjøpte en billigere variant av søskenvogna med mykbag til baby i stedet for hardbag, men av og til må man vel tenke økonomisk. Vi har forresten fått to av vognene i gave (brio sing og emmaljunga scooter) og kjøpt ei brukt. Den eneste vi har kjøpt ny var søskenvogna, og den kjøpte vi på salg.
3 nøtter til Askepott Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 Korj, korja??? Det skrives korg!!! Herregud 23:55. det må være den nye honkle
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #14 Skrevet 9. oktober 2011 skjønner ikke hva man skal med så mange...??!!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2011 #15 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har 3 . En gammel silver cross som jeg skulle fikse opp . Men klarer ikke å få rettet opp understellet. Veldig synd for jeg syns den er så fin.. En billig vogn som er den verste vogna jeg noen gang har vært bort i. En eldre Emmaljunga som er helt grei. Har tenkt til å selge alle 3 og kjøpe en annen vogn. Mannen er veldig oppgitt
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #16 Skrevet 9. oktober 2011 Har en Teutonia Mistral til hjemmebruk og en Scooter (fra 2007 og den er knallgod fortsatt) til utebruk (les: når jeg går tur et sted som gjør at jeg må bile dit) og en Chicco Liteway til shopping
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #17 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har en trillingvogn, carena søskenvogn og en "vanlig" vogn (altså til ett barn). Trillingvognen kan brukes som enkelt, tvilling og trillingvogn.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #18 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har Carena sin søskenvogn, skikkelig fornøyd med den iallefall. Prøvde endel forskjellige vogner når tvillingene mine var små, men syntes mange er svært tunge å trille.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #19 Skrevet 10. oktober 2011 Har en simo combi loola reisetrille m adapter til maxi cosi setet. Emmaljunga citycross sportsvogn paraplytrille Emmaljunga scooter. Carena double swing. Alle er 2011 mod. Har vogndilla og venter en liten en i disse dager, det andre barnet er 14 mnd.
3 nøtter til Askepott Skrevet 10. oktober 2011 #20 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har 1 barnevogn (Jeg vet ikke engang hvilken). Holder det. Viste ikke det fantes mennesker som var opptatt av å ha alle mulige typer barnevogner, men så feil går det ann å ta. Noen samler på sko andre på barnevogner . Dere som har 6-8 barnevogner, hvor står alle disse vognene deres, bruker dere alle sammen om en annen eller har dere de bare stående??
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #21 Skrevet 10. oktober 2011 har en barnevogn som er "vår" som vi har kjøpt til barnet vårt, men så har vi arvet 2-3 stykker, en står hos mine foreldre, en hos svigers, og en i barnehagen som sovevogn. Men nå som poden er 3,5 år begynner vognbruken å minske, så da har vi satt bort arvevognen vi har hatt i BHG og bruker kun "vår" vogn når det trengs. Vi kjøpte en Tautonia Spirit S3 i 2007. Kjøpte kombi med Vario Plus bagen til, men skal nok bytte ut den med Duobag slik at vi har en litt større bag til nestemann. Egentlig vil ejg kjøpe ny vogn til neste, den vi har er jo 3,5 år gammel og godt brukt! men siden vi brukte 9000 kr på den med alt av utstyr, så føler jeg det blir litt feil... Eller, gubben er svært imot det Jeg har kjempelyst på Basson Parma dypvogn til nestemann, de er jo på tilbud overalt siden de skal ut av sortimentet, så får se om jeg kan overtale gubben
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #22 Skrevet 10. oktober 2011 Ingen foreløpig, skal kjøpe i november. Jeg ser ingen grunn til å kjøpe en masse vogner, mulig jeg kommer til å kjøpe en brukt en jeg kan ha i bhg når han skal begynne der.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #23 Skrevet 10. oktober 2011 2 stykker. En simo vi kjøpte brukt. Fungerer utmerket til alt av trilleturer. En chicco liteway til ferier og handleturer. Litt lettere å håndtere. Skjønner heller ikke helt poenget med å ha mange vogner..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #24 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har en abc design cobra til kjøpesenterbruk. Lett og fin:) Så har jeg en Teutonia Prestige m softbag til soving og uteturer,-kjempefin synes jeg. Og så en MacLaren quest som vi har arvet. Veldig kjekk! En Carena Easy som jeg skal selge. Har akkurat solgt 2 andre vogner. Så har jeg en sovevogn i barnehagen og en hos farmor som er mye barnevakt:) Har mange barn og da...hehe Går liksom an når en kan kjøpe billig på Finn, og så selge når en har lyst til å bytte,-ja, ikke ungene da men vogna;)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #25 Skrevet 10. oktober 2011 -jo, og en Carena søskenvogn. Angrer litt på den siden den ikke har svingbart framhjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå