Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg fatter nesten ikke at dere klarer det, klart dere "må", men for et ansvar og en jobb helt alene. Spesielt da når man har dem 100% alene og med to eller tre barn. Dere er RÅTØFFE! Hardeste jobben i verden, no doubt!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Takk for den:-)! Men jeg vil gjerne også slenge på en stor ære til alle de som er i et forhold, som hver dag jobber med forholdet sitt, som er med på opptur og på nedtur og som får ting til å fungere. Stor respekt for det! Klem
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Tja, akkurat nå skulle jeg gjerne byttet til en tilværelse der jeg har helt barnefri annenhver helg og hver onsdag... Er stort sett jeg som tar ungene uansett ettersom mannen jobber kveld/natt. Så er i praksis alenemor, uten avlastningen samvær gir.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 11.19, er da slettes ikke slikt at alle alenemødre har ferdre som stiller opp annenhver helg og en ukedag?! Det gjelder ikke her! 100% alenemor, belager meg ikke lengre på barnefar, da han bryr seg svært lite. Og han stilte opp i to år etter fødsel før han backet helt ut når det ble slutt mellom oss.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Om mannen din ikke bryr seg om barna nå så vil han sikkert heller ikke ha samvær. Ja, du vet at det er mange som er 100% alene med barna uten "barnefri"? De hadde sikkert en mann som din mann.....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Takk Ja jobben min har vært tøff i hvertfall, har 3 alene 100 % - far flyttet unna med 60 mil når d ble slutt, og ikke har jeg foreldre i live som kan stille opp heller. Men jeg klarer meg med poditiv innstilling, men er 100 % lykkelig sliten hele tiden og sover så fort det er et 10 min fri !!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har heller aldri sagt at ALLE alenemødre har fedre som stiller opp annenvher helg og en ukedag. Jeg sa at JEG, etter en slitsom periode nå, gjerne skulle byttet til en tilværelse der jeg har barnefri annehver helg og en ukedag. Du ser at det er en forskjell? Men, jeg er ganske sikker på at de aller fleste alenemødre har fedre som stiller opp for barna sine.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Klassisk! Hver gang noen gjør et forsøk på å lage en fin tråd om aleneforeldre så kommer det en sur kjærring som er i et crappy forhold og begynner å sutre. "BUHU! Stakkars meg!"
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 11:22, hva feiler det deg? Fikk du med at jeg skrev at jeg har barna mye alene fordi MANNEN MIN JOBBER??? Hvorfor er det så viktig for deg å fremstille det som om mannen min ikke bryr seg om barna våre? Hvor tar du det fra? Mannen min tar seg av unga på dagtid. Da er jeg uansett på jobb, så det er ingen "avlastning" for meg. Og jadddda, jeg vet det er noen som er 100 % alene med barna (selv om de fleste har en barnefar som ønsker å se unga sine). Hva har det med saken å gjøre? Er det så veldig provoserende for dere alenemødre at ikke alle faller i staver over hvor flinke dere er, fordi vi føler at vi er like "belastet" selv? Herregud, skaff dere et selvbilde.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Hvem i all verden syns at barnefri annenhver helg høres bra ut? Jeg er selv alenemor 100% og må si at foreldre i parforhold rundt meg har mer barnevakt enn meg. Samtidig så syns de aleneforeldrene jeg kjenner at det er dumt å gå glipp av så mye tid med barna. Noen har 50/50 og andre annenhver helg fri. Foreslår at du går fra mannen din. Han kan uansett ikke være mye verdt. Syns synd på deg som lever under slike forhold.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 Å, beklager, jeg visste ikke at dette var en tråd som utelukkende skulle handle om hvor flinke aleneforeldre er, fullstendig blottet for innspill om andre i ulike situasjoner. Fliiiiiiinke, fliiiiiinke alenemødrene! Hvorfor mener du forresten man er i et crappy forhold fordi barnefar har en jobb som gjør at han ikke får avlastet så mye på kveld/natt og helg? Jeg kan berolige deg med at vi har det veldig fint sammen. Jeg her heller ikke sur, bare veldig sliten etter mange søvnløse netter med liten baby som våkner hele tiden og storesøster som er blitt mørkeredd. Er det lov syns du?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #12 Skrevet 9. oktober 2011 Og poenget ditt for å kuppe tråden? For å fortelle hvor mye verre du har det enn alle andre? Denne tråden handler ikke om DEG! Liker du ikke livet ditt så gjør noe med det.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 "Å, beklager, jeg visste ikke at dette var en tråd som utelukkende skulle handle om hvor flinke aleneforeldre er, fullstendig blottet for innspill om andre i ulike situasjoner." Overskriften ga det ikke et aldri så lite hint??
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #14 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg driter da i hva ANDRE synes ang. barnefri og ikke barnefri! Jeg sier at JEG, akkurat nå, skulle ønske at jeg hadde mer barnefri!!! FORDI MANNEN MIN JOBBER KVELD/NATT/HELG, OG DERFOR IKKE FÅR AVLASTET DE TIMENE JEG IKKE ER PÅ JOBB, IKKE FORDI HAN ER EN EGOISTISK DRITT SOM GIR FAEN I UNGA SINE (i motsetning til de luringene mange alenemødre valgte å få barn med tydeligvis...)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #15 Skrevet 9. oktober 2011 Jo, og derav: "Å, beklager, jeg visste ikke at dette var en tråd som utelukkende skulle handle om hvor flinke aleneforeldre er, fullstendig blottet for innspill om andre i ulike situasjoner." Herregud, ro dere ned.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #16 Skrevet 9. oktober 2011 Kuppe tråden? Jeg kom med et innspill, og blir møtt av noen hysteriske, blodig fornærma alenemødre som virkelig ikke takler å høre det faktum at andre også kan ha det tøft, og derfor ikke blir så mektig imponerte over deres innsats. Men DET var tydeligvis som å banne i kirka. Gud bedre.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #17 Skrevet 9. oktober 2011 Sutrekjærring er du, klart unger, skriker, skråler og e mørkeredde, eller visste du ikke det før du fikk barn?? Jizzess, blir så lei av unge mødre som sutrer når ting ikke blir som de har tenkt, buhu, stakkars meg, jeg måtte opp i dag!! Uhuuuu.. Velkommen til den virkelige verden!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #18 Skrevet 9. oktober 2011 Men da får du gjøre noe med det da! Det er ikke alenemødrene eller alenefedrene sin feil at DU aldri har barnefri. Resten av det du skriver er bare roping og skriking, tøv og fjas. Jeg skjønner at du er sinnam sur og bitter for noe, men det er ikke vår feil. Kanskje det er din egen? Jeg vet ikke. Men siden du har et slikt enormt behov for å rope ut så tenker jeg at du kanskje kunne trenge litt hjelp.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #19 Skrevet 9. oktober 2011 Åj, og der fikk du jammen enda en mulighet til å rakke ned på alenemødre. Tror også du trenger avlastning før du får en større psykisk knekk. Håper for barna sin del at du blir bedre etterhvert. God bedring:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #20 Skrevet 9. oktober 2011 Men i alle dager... hvor usaklig skal det være mulig å være? Har jeg sagt noe som helst om at det er aleneforeldre sin feil at jeg aldri har barnefri? Jeg roper og skriker ikke noe mer enn aleneforeldre som syter over tilværelsen sin. Det var et hjertesukk. Det er ingen sin FEIL at vi jobber som vi gjør. Men det er tydeligvis bare aleneforeldre som skal få lov til å syte og klage. DERE kan jo gjøre noe med situasjonen deres dere og! Ja, det kan man jo bare si til ALLE som er slitne: gjør noe med det da! Grow up.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #21 Skrevet 9. oktober 2011 Nå er ikke jeg alenemor men må likevel si meg enig ang kupping av tråd. Syns også det er synd du føler barna dine som en belastning. De aller flere må ta hånd om barna etter jobb. Har også en mann som jobber mye sene kvelder og da faller alt på meg. Likevel er jeg langtfra alenemor. Barna har en far de bor sammen med, vi har 2 inntekter og jeg har noen å dele sorger og gleder med. Tilværelsen din kan ikke være bare bare. Ser du har baby. Depresjon på gang? Søk hjelp!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #22 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg er ikke mer sutrekjerring enn dere alenemødre som sutrer og klager over hvor tøft det er å være alene med barna. Som 3-barnsmor er jeg også fult klar over utfordringene det å ha småbarn gir. Men fordi jeg ikke er ALENEMOR så skal jeg selvsagt ikke få si noe om MINE utfordringer. Det er tydeligvis forebehold dere som valgte å få barn med idioter som driter i unga sine. Vi kan jo bare starte en ny trend der alle som skriver her inne om utfordringene sine får beskjed om å holde kjeft og slutte med sutringen, for vi vet jo hvordan det er å ha barn! Merkelig hvordan et innlegg med et lite hjertesukk kan skape så mye harme. By the way, jeg er 35 år. Tror ikke det kvalifiserer til "ung mor".
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #23 Skrevet 9. oktober 2011 Jada masa, vi skjønner at DU har det verst av alle. Vi bøyer oss i støvet og.. vent litt, jeg skal heller lage en egen tråd kun til DEG. Blir du glad da? Det vil jeg tro! God bedring!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #24 Skrevet 9. oktober 2011 Ser aldri noen klage over tilværelsen her. Derimot ser jeg MANGE her inne som klager over partneren sin. Uff, du må være syk. Hadde jeg vist hvem du var skulle jeg hjulpet deg, eller ihvertfall skaffet deg hjelp.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #25 Skrevet 9. oktober 2011 " Det er tydeligvis forebehold dere som valgte å få barn med idioter som driter i unga sine." Er det mulig være så smålig og ekkel!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå