Gå til innhold

Mannen min pakket og dro i morrest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok barna med til en venninne så beklager at det ikke kom noen oppdatering herfra. Han kom hjem i ste men vil ikke snakke og står på sitt at jeg må ut. Barna tar jeg med meg. Jeg har 1 uke på meg å finnemeg noe annet.Jeg er i sjokk her jeg sitter. Skjønner faktisk ikke hva som skjer. Svigerfamilien er også helt i sjokk og han tar ikke telefonen når noen ringer og sendte sms til mora at hun måtte slutte å kontakte han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, den var drøy. Beklager å si det, men jeg er overbevist at han har ny dame og dårlig samvittighet, men leter etter mulighet å kvitte seg med gammel familie (les du og barna).

At huset og alt av verdi står på ham er i utgangspunkt ikke noe galt, men det blir kritisk når dere ikke er gift og heller ikke har samboerkontrakt. Går ut fra at du ikke har? Jaja, det er en diger feil og du får faktisk ingenting, her gjelder det bare å avslutte og se fremover, samt aldri gjøre samme feilen igjen.

De 20.000 du overførte hadde jeg krevd tilbake med en gang, faktisk sagt til ham at uten disse pengene flytter du ikke.

Fyren høres meget usympatisk ut og virker som et dårlig menneske. Drittsekk rett og slett.

Skrevet

Du nevnte tidligere at det virket som om han hadde lett etter en mulighet for å krangle å dra..?

Ikke for å gjøre deg mer opprørt,men er det noen annen inne i bildet.

Virker veeldig rart at han gjør det han gjør nå..

Så bestemt liksom. ugler i mosen her.

Ring å spør han,jeg er sikker på at du vil få et svar.

Han er vel ikke så tøff hvis han blir konfrontert med det egentlige problemet??

Skrevet

Er det rart av meg å si at jeg faktisk ikke har lyst til å konfrontere han med det spørsmålet. Jeg er full av hormoner, lei meg for 2 barn og mister min store kjærlighet så sorgen er stor nok for meg.

Hva som er grunnen til dette er uvesentlig. Jeg føler vel at alt har en grunn. Bare skjemmes over at jeg har klart å rote meg opp i noe slik. Føler meg veldig mislykket.

Skrevet

Da sier det seg selv hvordan framtiden din blir..du gir jo opp. Det må du ikke gjøre. Uvesentlig,det er det jo ikke?

Fatter ikke den holdningen du har...

Stram deg opp litt jente.

Er ikke du verdt en mann som behandler deg med respekt?

Som er glad i deg.

Og som tar seg av deg når du er på ditt svakeste?

Nå trenger du noen...

Skrevet

19.47 hva mener du?

At jeg ikke skal gi opp denne mannen?

Skrevet

Men de 20 000kr du hadde overført til den kontoen, du har da vell tenkt å KREVE de tilbake da? Din store kjærlighet ja, men er han det noe særlig nå lengere da? Nå viste jo han en side av seg.

OG hvorfor i all verden straffe ett barn som er oppe 30 min før man skal stå opp, å bråker sier du...?

Jeg gjorde slike ting selv, å fikk aldri noe straff en ett lite tilsnakk om jeg kunne være så snill å være rolig!?

Ikke ta lekene i fra en i ett par dager, nekte de svømming...Er det rart barnet blir frustrert å oppfører seg dårlig?! Hadde jeg vært barnet, så hadde jeg klikkets elv om det ble urettferdig straff!!!!

Skrevet

må bare si at jeg er så rystet over dette jeg har nesten ikke ord. Stakkars deg hi!! hvordan er de med deg?

han kan ikke vere helt klok denne samboeren din!! berre gir opp pga av litt uenigheter, å vil kaste deg å barna ut?? de å finne seg noen plass å bu er ikke enkelt på en uke !!! hva er de han tenker med?

denne mannen er vertfall ikke noe å samle på, ta med deg barna vekk derifra, be han om å føre over pengene dine fra felleskontoen å kom deg vekk fra ham! dette er helt sykt!!! føler så med deg, du aner ikke! du må vertfall få ordna med nav, barnebidrag..

hvirker for at han ikke forstår at han faktisk kaster dama si, som er gravid, å to barn ut fra hjemme deres..skal ikke gå an å vere så slem å likegyldig!!

mange varme tanker til deg hi. håper du har de noelunne bra, at du kommer deg i orden!

Skrevet

Enten er dette et TROLL eller så er han UTRO!

Skrevet

Hvordan oppfører foreldrene hans seg mot deg HI?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...