Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #26 Skrevet 8. oktober 2011 Hvorfor er du på facebook da 18:46? Bare lurer siden du aldri kommenterer, eller har behov for å dele noe. Er det kun nyskjerrigheten som trigger hos deg?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #27 Skrevet 8. oktober 2011 Vet du hva? Det kan godt henne at hun - som jeg - er dritt lei sånne "å familien min er så lykkelig og barna mine er så flinke og nå har jeg vasket hele huset og jeg er så stolt av mannen/barna mine" -meldinger eller statuser. Jeg orker ikke å kommentere på sånne glansbildegreier, og synes det er slitsomt og temmelig merkelig dersom noen faktisk FORVENTER det. Uhørt. Jeg er temmelig privat på facebook, og gidder ikke at alle skal vite alt jeg føler eller gjør. Jeg har ikke et eneste bulde av snuppa ute, av hensyn til henne selv og pga våre jobber ønsker jeg ikke å eksponere henne. Hvorfor ikke aksepterer at folk er forskjellige og bruker facebook på ulik måte, og at hun kanskje tilogmed kanskje ikke har det veldig bra selv og er møkk lei av å få din perfekte verden i fleiesen hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #28 Skrevet 8. oktober 2011 Til anonym 18.56 Nei, jeg hadde brydd meg lite om det, så lite betyr facebook for meg. ..."Hvis du mener dette er helt normalt å overse, så sier det kanskje endel om hvilke venner/familie du selv har...?".....og der kom den. Angriper meg fordi jeg ikke mener det samme som deg? Fordi jeg syns du er sær fordi du bryr deg altfor mye om det? Jeg har gode venner og familie som bryr seg om meg. Hadde noen av oss fått ny baby eller noe stort, så ringer vi eller sender melding. Vi lar ikke facebook styre livet vårt, noe som det tydligvis gjør for deg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #29 Skrevet 8. oktober 2011 He he he he, I rest my case! Vel, kan opplyse om at aldri legger ut sånne ting 18:59. Men å gratulere med baby burde faktisk ikke være altfor mye å forlange - syns jeg. Men der er jeg visstnok i mindretall gitt......
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #30 Skrevet 8. oktober 2011 Sign. deg 18.59. Veldig bra skrevet. Facebook var spennende i begynnelsen da det var nytt. Da var det litt stas å kommenterer på alt. Men nå er det ikke like spennende lenger, så nå gidder jeg ikke å kommenterer på alt. Hi burde godta det anonym 18.59 sier. Folk er forskjellige og bruker facebook på forskjellige måter.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #31 Skrevet 8. oktober 2011 Du må faktisk være litt spesiell som mener at det er helt ok å ikke bry seg om et nytt familiemedlem, selv om det står på facebook 19:03. Ikke ta det som et personangrep fordi vi er uenige. Grow up!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #32 Skrevet 8. oktober 2011 Du må modnes 19:11. Man bryr seg da om et nytt familiemedlem selv om man ikke "liker" på FB.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #33 Skrevet 8. oktober 2011 Wow....det må jeg si. For det første...Jeg tok det ikke som personanrept, svarte på bare spørsmålet. For det andre: tror du seriøs at man ikke bryr seg om nytt familiemedlem bare fordi man ikke trykker *liker* eller kommenter på fb? Vet du hva? Det høres seriøs ut som om du trenger å ta en pause fra fb, når du tenker slik. 19.03
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #34 Skrevet 8. oktober 2011 Vel, jeg hadde nok faktisk heller gratulert deg personlig enn å legge ut på facebook. Men hvis hun ikke gjorde det heller, kan jeg til en viss grad si meg enig i at det virker litt passivt...forutsatt at hun ikke har problemer med å få barn eller noe sånt. Men sånne score fotballmål-meldinger hadde du ikke fått respons på fra meg heller. Hilsen 1859
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #35 Skrevet 8. oktober 2011 Hallo, du kan jo ikke være sur for at svigerinna di ikke gratulerer deg med baby på facebook.. Du hadde vel sikkert informert henne på annen måte først? Jeg hadde syntes det var veldig spesielt å kommunisere med svigerinna mi om det på facebook.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #36 Skrevet 8. oktober 2011 Min svigerinne har heller aldri kommentert eller likt noe på fb- men det bryr jeg meg da ikke noe om. Vi snakkes på telefon og møtes jevnlig, og gratulasjoner, samtaleemner og "følelsesutbrudd" tar vi der. Helt greit, og mye hyggeligere enn å ta det via det ufølsomme internett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå