Gå til innhold

Fy flate! en mindre hyggelig melding på facebook!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan være så enkelt som at han ikke har logget seg ut av Fb, og kona har sett et vindu på chatten med ditt navn på.

Selv om hun kanskje ikke tror dere "holder på", mistenker hun at dette kommer til å skje etter hvert.

 

Han har sagt noen pene ting til deg sier du, og han sier han vil være venn med deg fordi dere har barn i samme barnehage.

Sjansen er stor for at her har du 1 stk som lyver, og han vil bety trøbbel for deg. Han har allerede betydd trøbbel for deg...

 

Har dere så god tilgang til barnevakt at dere kan fly på utesteder stadig vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stadig vekk?

 

 

Hva vet du om vi har barnevakt stadig vekk?

 

Jentungen har hatt barnevakt kanskje 5 ganger på 3 år !

 

Jeg lar det bare saken ligge ... For det er ingen sak. Bare en kjip mld å få. Og kjipt å ikke bli "likt" fordi hun virkelig tar feil. :( Jaja.

Takk for svar.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første; hvorfor skulle ikke du og faren til barnet ditt kunne omgås når som helst, og hvor som helst? At du tilfeldigvis traff han på byen mens han var med denne "Olav" skulle vel ingen bry seg om? Du må nå få lov å omgås med de du vil vel? At konen til Olav er sjalu er hennes problem.

 

Jeg hadde svart kånemor, og spurt hva hun mente, og at det er vel ingenting hun skal bekymre seg for, og at du overhodet ikke er interessert i hennes mann. Jeg hadde fått henne til å føle seg litt dum.

 

Men når det er sagt, så er det ikke bare hun som overreagerer her. Hvorfor lager du en slik voldsom sak ut av dette? Si nå bare kort som det er, at her har du misforstått. Glem det. Ikke dra de andre med i denne tåpelige greia.Paranoia?

 

Hvis hun ikke overdriver, så bør du tenke over hvordan du selv blir oppfattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...