Gå til innhold

Fy flate! en mindre hyggelig melding på facebook!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kompisen til barnefar sin kone har sendt meg en mindre hyggelig melding på facebook!

 

Barnefar og hans kompis har vært på samme utested som meg og min venninnegjeng de to siste gangene vi har vært ute, fordelt på 2 mnd.

Kompis til bf har snakket med meg etterhvert på utestedene, om meg og bf og vårt barn og helt vanlige ting. Han sa noen pene ting til meg, og pratet gjerne om barna (tre døtre) og kona hans. Hånden på hjerte, det var ikke noe "skummel" prat i det hele tatt. Han sa han var godt gift, men ville gjerne være venn med meg, siden vi har døtre i samme bhg.

Jeg sa klart og tydelig at jeg IKKE var ute etter noe som helst. Dagen etter første gang vi møttes la han meg til på fb. Sendte et par, maks 3 vanlige mld på fb, helt uskyldig, korte mld. (Feks " Takk for sist, de har forresten rødbrus på Roma-butikken". )

 

Så fikk jeg DEN mld fra kona hans. Jeg besvarte mld med "Hm?" fordi jeg lurer rett og slett på hva som har blitt sagt, og hvem som har sagt noe? Det er som sagt ikke noe uærlig mellom meg og kompisen til bf. Bf har IKKE sladra, det VET jeg. Så lurer på om noen kan ha sett oss prate, danse, eller om han har sagt noe selv.Men hva skal han ha sagt til kona si da? "Jeg traff Birgitte på lørdag, jeg masa på om at hun måtte bli sammen med pappaen til Tiril.... " Haha. Tull, for bf vil IKKE være sammen med meg.

 

Så hva gjør jeg nå?

 

* prate med kompisen til bf om det? (Vet han at kona har sendt mld?).

* fortelle bf det?

* Svare kona på facebook? (Såfall, hva da?)

 

Jeg hadde planer med bf i helga (badeland med jenta vår) men jeg avlyste det, for jeg ble rett og slett uvel av den meldinga. Må sies at bf kjenner godt til kona hans. de kjenner hverandre fra før. (og nei nei nei han har ikke sagt noe til kona, det er bombesikkert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår faktisk ikke helt hva du mener altså? Hva skrev kona og hva skulle bf sha sladret om hvis det ikke er noe å sladre om ? Og hvorfor kan du ikke dra til badeland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skulle det være et problem å dra på badeland med barnefar, når det er kona til kompisen som er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...men det er lov å snakke sammen og om dere kun gjorde det så hadde jeg ikke akkurat droppet en tur på badeland. Hva var det kona skrev til deg som var så fælt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg klarte heller ikke å få med meg noe som helst.

jeg falt ut allerede på første setninga jeg da...det er bedre å bruke fiktive navn,enn det du har gjort, fryktelig forvirrende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstod heller ikke noe... manglet liksom en mening i den historien der, et poeng liksom.. Det ble bare forvirrende..

Forklar igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du oppfører deg som om det virkelig skulle ha skjedd noe, ELLER at du skulle ønske at det hadde skjedd noe.

Få deg en ryggmarg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?? Hva har bjørnefitta (BF) med dette å gjøre? Har heller aldri hørt om noen som drar i badeland med bjørnefitte, synes selv det ville se rart ut som tilbehør til badedrakta.

 

Du er litt rar, hi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du sa nå HI? Har du fortsatt ikke funnet den omregistrerte bilden som var parkert i en annen garasje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønte vel at det var dama til kompisen til bf hun skulle ta med seg på badeland. Og når bf og kompisen nå har vært på samme utested som henne flere ganger i løpet av 2 mnd, så kan de ikke bade sammen! For det har hun sagt på fb! Hva skal hun svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du BARE har snakket og danset med han, så forstår jeg ikke helt hva du frykter.

Har du ditt på det rene, er det vel ikke noe problem. At kona er sjalu, er ikke ditt problem.. Beskylder hun deg for noe du ikke har gjordt, så be henne om å søke profesjonell hjelp for sjalusien sin, eller hvis hun fortsetter med stygge meldinger så får du melde henne for trakkasering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAH, hi...

 

Si meg, hva gjør du og BF på samme utested egentlig? hvorfor omgås så mye som dere gjør om dere ikke er sammen, eller er dere sammen?! Blir helt forvirra. Du og BF tilbringer for mye tid sammen på fritiden. Det er min konklusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.

 

Prøver igjen:

 

 

Begynnelsen av august: Jeg og Olav stod å snakket sammen på et utested. (samme hva vi snakket om, for det var helt vanlige ting)

 

Slutten av sept: Jeg og Olav står å snakker sammen igjen, om mindre spennedne ting. (Som feks, hvilket brød som er best på Joker, om jentene våres, osv osv).

 

Så sendte kona hans meg melding på facebook, hun skrev mye rart, men at jeg ikke måtte prøve meg på hennes mann! Jeg måtte finne meg en annen å prøve meg på. Jeg ler. Jeg er overhode ikke intersert i Olav selv om han sa jeg var pen og at han ville bli kjent med meg. Jeg ler.

 

Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.

HVORDAN og HVEM har sagt noe om dette? Og HVORFOR har vedkommende fått Kona til å blir sjalu å sur på MEG.

 

 

Svare henne.

Spørre Olav om hvorfor henne sender meg melding.

Fortelle barnefar dette. (BF kjenner godt til både Olav, kona og de tre jentene dems).

 

Grunnen til at jeg avlyste var at jeg syns ikke noe om å få slike falske beskyldinger. Og BF & Kona er gode venner.

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Olav gjorde det klinkene klart at ingen av oss var ute etter noe som helst, bare "gøy" å bli kjent siden vi har døtrene våre i samme bhg. Og Olav får jo høre litt om meg da BF snakker om jenta vår osv. (PS, jeg og BF er ikke sammen. Det var to lokale konserten vi begge ønsket å delta på, derfor var jeg og BF ute samtidig, men ikke sammen, vi bare møttes å sa hei).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på badeland sier jeg altså:)

 

Seriøst, drit nå i hvem som har sagt hva og svar denne kona på en hyggelig måte hvor du forteller henne om at du og mannen hennes kun snakket om brød og thats it.

 

vet ikke helt hvorfor du vil blande inn bf i denne FARSEN egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt en utskrift av meldingen , sanket sammen bf og kompisen og forlangt å vite hva de hadde fortalt kona til konmpisen til bf (det var vel riktig rekkefølge)?

Noe må en av de ha sagt mtp at hun vet at dere har snakket sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe som må ha blitt sagt! Hvorfor og hva aner jeg ikke!

Men det må ha innholdt noe om meg og noe som har gjort kona sur og sjalu. Det har desverre sånn at vi har flere bekjente, og nå er jeg vel stempla som den "hora" her. Merker at jeg begynner å bli litt irritert, i og med at hun virkelig ikke har noe å være sjalu og sur for.

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør veldig mye ut av en liten ting altså. Det er jo bare å fortelle henne at det er feil rett og slett. Om du blir sååå sint og fortvilet så virker det som om du er skyldig i et eller annet rett og slett.

Slapp av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...