Gå til innhold

Jeg er så fortvilet vet ikke hva jeg skal gjøre..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her kommer nok et kritisk innleg. Bare hopp over dere som er tilhengere av eventyr med lykkelig slutt.

Enten er Hi innlemmet i en lukket religiøs gruppe hvor det er svært viktig å holde seg til mannen sin hele livet, eller så er hun blind for virkeligheten og dens ondskap og umoral av en eller annen grunn.

Du har forresten hoppet over noen viktige faser i prosessen med å ta tilbake den svikefulle: Sinne,-også som han oppfatter, sånne faser varer gjerne i måneder og år. Og kryping og tigging fra hans side. Skulle derre virkelig på kino snart??!Ikke så mye prating om forhold og utroskap der vil jeg tro.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi går i terapi begge to. Jeg er sint og lei meg enda. Dette tar tid det vet jeg og det vet han også. VI tar en dag av gangen. Vi har ikke bodd sammen på en stund heller derfor skal vi gjøre dette som spise sammen gå på kino sammen osv før vi flytter sammen igjen. Er normalt oppegående og følger råd jeg har fått av terapeuten min og følelsene mine. Dette handler ikke om å være hos min mann uansett dette handler om at det det jeg vil og at jeg ønsker å finne tilbake til kjærligheten og det fine vi hadde sammen.

Døm meg så mye du vil, men dette er mitt valg og jeg har delt mine tanker rundt dette.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott HI

 

Stå på. Du har gjort ett valg og du har det garantert ikke lett. Jeg håper virkelig at dere klarer dette sammen og at dere finner tilbake til det dere hadde sammen. Lykke til på alle måter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Jeg har selv opplevd et slags utroskap (går ikke inn på detaljene, er over det nå), og jeg valgte å ikke bli sammen med ham igjen. Selv om han nesten klarte å lokke meg flere ganger, så klarte jeg å la være. Jeg hadde kjærlighetssorg deluxe og ville flere ganger ta ham tilbake. Den dag i dag er jeg glad jeg ikke gjorde det, men det er fordi jeg ser det ikke var riktig for meg. Jeg har snart en datter med en annen fantastisk mann, og jeg er god venn med eksen min. Nå er det han som vet hva han har mistet, og det føles godt at han er den som har gått glipp av noe.

 

LIKEVEL; alle forhold er forskjellig. Føler DU at det er riktig for DEG å prøve å tilgi ham (merk; prøve å tilgi ham. Du har jo aldri sagt at du har tatt ham inn i varmen enda. han må fortsatt bevise noe ovenfor deg, så jeg skjønner ikke hva folk kaller deg naiv for), så skal du prøve så godt du kan. Men ikke gå så mye inn for det at han tror han har deg rundt lillefingeren, eller noe i den dur. jeg ønsker deg MASSE lykke til, og håper dere kommer bedre ut av det!! Uansett hva du bestemmer deg for til slutt; så ordner det seg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 21:19

 

Jeg føler langt fra at jeg er naiv, dum eller lignende. Ikke at det har noe betydning men jeg er forholdsvis høyt utdannet og har en ansvarsfull jobb. Jeg har ikke tatt han inn i "varmen" enda, jeg har stilt mange strenge krav disse vet han om og han har lovet å fortsette terapi fremover. VI skal treffes som sagt på en slags kino date i morgen. VI skal finne på ting sammen nå og da og gå til terapi sammen og hver for oss fremover. Tar ett steg av gangen. Jeg bryr meg egentlig ikke lenger om hva folk måtte mene, men blir jo glad når jeg hører noen gir meg litt "støtte, kan ikke nekte for det.

Jeg har tatt mitt valg og vet og tror at vi kan få dette til sammen må bare bruke tid slik at vi sammen gjør det riktige for å få kjærligheten tilbake.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke noe såpeopera dette handler faktisk om livet til mennesker.

Hvis litt respekt mener nå jeg selv om du måtte være uenig eller hva du måtte være i hi sitt valg

 

Lykke til hi, håper det beste for deg og dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kurtise, søte ord og et par dater etter at DU gikk til ham var alt som skulle til altså. Selvsagt litt terapi for syns skyld, noe annet skulle jo tatt seg ut.

Men han vet like godt som deg at du allerede er tilbake hos ham for lengst. Og han har trolig enda mindre respekt for deg nå enn da han valgte en annen kvinne.

 

Sorry, men dette er de harde fakta. Hilsen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vet du lite om. Hi vet best i denne saken. Hun som sitter med fakta og følelser. Noen er kanskje som du beskriver ikke stigmatisere andre mennesker. Stå på HI og lykke til

 

hilsen ei som har vært der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet absolutt ikke at han er tilbake hos meg enda. Jeg har ikke sagt det direkte til han jeg har sagt at jeg ikke har stengt han helt ute. Jeg har satt mange veldig strenge krav. Kanskje alt for strenge krav som nesten er umenneskelige. Dette har han gått med på. Han går også i egen terapi utenom ikke bare med meg. Gått med på å treffe han av og til til en middag eller kino besøk og lignende litt fremover og så tar vi en dag av gangen. Dette var vår terapeut sitt forslag ikke han sitt. Jeg lufter her mine tanker og følelser og har tro på dette. Ja jeg elsker han fortsatt, men det har jeg heller ikke sagt til han. Han vet egentlig fint lite. Jeg har sagt han må vise i ord og handlinger ikke bare i løfter.

Det er fakta

 

Hilsen

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Det er TO som sitter med fakta og følelser i denne saken. Og så lenge ingen vet hva mannen til hi føler og vet, så er det egentlig ingen av oss som kan si noe som helst. For alt vi vet er han hos elskerinna si nå, det blir vel litt dumt å sitte og heie på forholdet da?

 

Det er nok ikke alltid sånn at en gang utro=alltid utro, men ofte er det sånn, og når det er SÅ lett å bli tatt inn i varmen igjen som i det tilfellet her, så vil jeg tro det er enklere enn normalt å falle for fristelsen igjen gitt.

 

Sorry, men vi menn har ikke respekt for damer uten bein i nesa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du sitter jo her og skriver at du tror dere skal greie det og at du ønsker å "kjempe for kjærlligheten". Sier du noe annet til ham da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke forsvare meg lenger. Jeg har sagt til han at jeg ikke har stengt døren helt Jeg er i en prosess og den tar tid. VI bor ikke sammen det har ikke vært snakk om heller enda. Jeg har fortalt her tidligere hva vi gjør osv.

Jeg trenger ikke at noen heier på meg men ble jo litt glad at noen har fortalt sine historier og at de har hatt fptt det til og har ett flott forhold i dag.

Jeg har tatt mitt valg så lenge alt blir etter den planen og sånn ser det ut nå. Er en lang vei og gå og ett stor lerret å bleke men det er det jeg ønsker og vil etter veldig mange runder med meg selv.

SÅ kan dere mene hva

 

Skal slutte å skrive her på dib hva som skjer fremover her fordi jeg vil prøve å fokusere på det positive fremover.

 

Lykke til alle sammen uansett hva situasjon dere er i

 

HI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...