Gå til innhold

Ikke for å provosere, men tror delamming kan være vel så bra som fullamming;


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjære HI og andre mødre.

Syns det er grusomt at vi som mødre skal ha dårlig samvittighet for å ikke amme barna våre, spesielt når vi ikke har melkeproduksjon. Er enig at folk som ikke gidder fordi de syns det er ekkelt (Ja, de finnes) blir for teit, men kan man ikke, så kan man ikke :)

Høres ut som du har gjort alt riktig HI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er motsatt ammepress nei, men synes det skal være lov å si ifra. Det må tåles begge veier!

Jeg blir også litt provosert over disse "perfekte ammemødrene"...de som tror at et barn uten morsmelk de klarer seg ikke her i livet. Alle vet at morsmelk er bra for barnet, men hjelpes-det er mye annet som er bra og, men som man ikke alltid får til.Det beste for barnet er jo også å fødes, men noen må ta keisersnitt.

 

Enda en ting: jeg synes faktisk det er direkte ekkelt å se store barn blir ammet jeg!! føler det da er mor som har behov for å kose, for barna er da store nok til både tran og fisk....tenker da på barn 1 år +. Greit at det er bra for barnet, men skal det få pupp til konfirmasjonen da? ekkelt...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer ikke... Gav opp å pumpe etter 3 uker da melken fant ut at "nei nå skal vi bli blåaktiv og forsvinne" i tillegg til at jentungen ikke fikk til å ta tak slik at hun fikk melk (hun fikk flaske på barselen før jeg fikk prøve og amme, lærte og bruke pumpen først jeg...). I tillegg gjordet noe inn i hælvette vondt og amme

 

Bryr meg midt i revva hva andre mener og gjør. Er selv flaskeunge og lever enda og er lite syk, høg som et fjell og har et skjelett av fjell.

 

Ene jordmora på sykehuset ville melde meg til barnevernet pga at jeg ikke ammet. Hun var bekymret for maten til ungen....

 

Så jeg følte meg hardt presset i begynnelsen med ammedelen, og det hjelper ekstremt lite for oss som sliter med amming.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...