Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #26 Skrevet 2. oktober 2011 Nå har ikke jeg peiling på hva du har gjort før dette for å gå ned i vekt. Men hvorfor ta det i Norge? Du vet at Estland er langt foran Norge i operasjoner og utdannelse? Det som "eksporteres" mest ut av Estland. Jeg har tatt fettsuging der i narkose og følte meg mer enn godt ivaretatt. Gikk inn og sjekket hva din operasjon koster og det er 54 000 kr. Da må du påkoste flybillett selv. Bare et tips..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #27 Skrevet 2. oktober 2011 Vet ikke jeg. Føler meg liksom mere utrygg i et fremmed land. Hva med oppfølgingen etterpå da? Hi
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #28 Skrevet 2. oktober 2011 Har en kusine som er operert, hun har fått nytt liv:) Jeg hadde gjort som hun over sier, bestilt time og spist som fy. Du er ikke så langt unna å få dekket det, er verdt et forsøk. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #29 Skrevet 2. oktober 2011 Kjære hi, jeg er en av de som er opperert i ålesund, og vi får super oppfølging i ettertid. Og det har jeg inntrykk av at de fleste får god oppfølging. Men du, ang økonomi, laksirreiser gir deg operasjonen for halve prisen. Annbefaler deg å ta turen hit: www.vektoperasjon.no Mange spørsmål får du svar på her, mange er privat opererte, både i norge og utlandet. Mange ved offentlige sykehus i norge. Ønsker deg lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #30 Skrevet 2. oktober 2011 Hvor mye betalte du for oprasjonen i Ålesund da? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå