Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #26 Skrevet 3. oktober 2011 Ja, foreldrene mine har til alle oss søsknene sine hus, og vi har alle nøkkel til deres hus. Svigerforeldrene mine har ikke, for de bor 2 timer unna, og kommer ikke til å reise hit for å vanne blomster i feriene uansett.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #27 Skrevet 3. oktober 2011 svigers har til huset vårt, vi har til mine foreldres hus, og vi vet hvor svigers nøkkel er.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #28 Skrevet 3. oktober 2011 Nei, men de bor på andre siden av landet, så det er føles ike så nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #29 Skrevet 3. oktober 2011 Vi har ikke til foreldrene våre, men vet veldig godt hvor nøkkelen til deres hus er, for den er der den har vært de siste 40 årene... Har brukt den noen ganger. Foreldrene mine har ikke til vårt hus, og svigerforeldre har jeg ikke lenger. Et vennepar og vi har byttet nøkler, og en kompis av oss har også nøkkel hit og vi vet hvor han har gjemt nøkkel til sitt hus utendørs. Veldig greit at noen i nabolaget har nøkkel, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #30 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har nøkkelen til mine svigeforeldre og de har vår. De bor i nærheten og ser etter huset når vi er på ferie og motsatt
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #32 Skrevet 3. oktober 2011 Svigers og min pappa har ikke nøkkel til oss. Vi har nøkkel til svigers, men skjønner ikke helt hvorfor siden vi bor temmelig langt unna (mange timers flytur)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #33 Skrevet 4. oktober 2011 Ingen andre enn vi som bor her har nøkkel til huset. Mamma låner en når vi er på ferie og skal passe katten/blomstene, men vi får den igjen når vi kommer hjem. Vi har heller ikke nøkler til hus vi ikke selv eier.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #34 Skrevet 4. oktober 2011 Svigermor har nøkkel til vårt hus, og omvendt. Er naboer da.. Min mor kunne hatt en nøkkel, men når hun henter snuppa i barnehagen, legger vi bare vår ut. Hun bor et stykke unna. Svigerfar har nøkkelen til hytta vår, men det er fordi han bor i nærheten av den, og skrur på varmen til oss før vi kommer. veldig praktisk :-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #35 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har nøkkel til min søster bolig og hun til meg. Jeg låser meg ikke inn der uten å si ifra først uansett. Vi har bare nøkkel til hverandre for det er mer praktisk hvis jeg skal innom å hente noe eller hun skal sove her en natt etter hun har vært på byn.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #36 Skrevet 4. oktober 2011 Ja, jeg har nøkkel både til mamma og mormor, og mamma har til meg og mormor. Ingen som misbruker den nøkkelen, vi sier fra hvis vi skal hente noe i deres hus f.eks.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #37 Skrevet 4. oktober 2011 Mamma har nøkkel til huset vårt, siden hun bor nærmest av familien. Å så er det henne som har passet på katten når vi har hvert på ferie. Jrg har nøkkel til mammas leilighet, fordi jeg har den fra når jeg bodde hjemme. Samboeren min har nøkkel til huset til sine foreldre.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #38 Skrevet 4. oktober 2011 Svigerforeldrene har til vårt og vi har til deres. Vi har til mine foreldres hus også, men de bor langt unna, så ikke nødvendig egentlig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #39 Skrevet 4. oktober 2011 Ja, foreldrene mine bor ca. 10 min. gåtur fra der jeg bor. Og dem har nøkkel hjem til meg, i tilfelle jeg mister nøkkelen min. Da har jeg en reserve hos dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå