Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 jeg lurer på litt hva som er vanlig. og har dere nøkkel til deres?? jeg har ikke til mamma, men mamma har til meg og mormoren min,
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har til foreldrene min og søstera mi og foreldrene mine til oss.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Svigers har til huset vårt, siden de bor nærme. Vi har til huset deres, og vi har til mamma og pappa sitt hus. I tillegg har et vennepar av oss og vi byttet nøkler. Syns det er greit i nødsfall
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Ja, de har til oss og vi har til dem:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Ingen av dem har nøkkel. Eneste som har nøkkel, utenom oss, er naboen. I tilfelle vi skulle miste nøklene våre, brann, vannlekkasje el.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Mamma og pappa har til mitt og jeg har til deres.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Mine foreldre har nøkkel til oss og vi har til deres hus. Veldig greit. Her er det gjensidig henting av post, vanning av blomster o.l når man er på ferie. Og så er det veldig greit om det skulle være noe ellers. Svigers har ikke nøkkel til oss fordi de bor så langt borte. Vi har ikke til de heller. Vi har vanligvis en nøkkel gjemt utenfor hos oss også. Det har hent et par ganger at vi har hatt behov for at naboen har måtte låst seg inn hos oss. Vi bor på bygda så synes ikke det er så farlig med en nøkkel gjemt ute. De fleste har det.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 JA til alt. Men ingen renner ned dørene til hverandre her da.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #10 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har nøkkel til min mors bolig. Og min bror har nøkkel til min bolig.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #11 Skrevet 2. oktober 2011 Ja, vi har nøkkel til dem og de har nøkkel til oss.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #12 Skrevet 2. oktober 2011 Nei, ingen har nøkkel til huset vårt, og jeg har heller ikke nøkkel til noen andre. Men vi har en nøkkel gjemt ute da, og hele storfamilien vet hvor den ligger
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #13 Skrevet 2. oktober 2011 Ja, samboer har gitt nøkler til sine foreldre ...:-O
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #14 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har nøkkel hjem til barndomshjemmet mitt, det samme har samboeren. Tror det bare er min mor som har nøkkel hit. Nå er det i grunn lite vits for noen av dem å ha, siden vi bor så langt unna, men hun har tatt vare på en etter å ha vært barnevakt over natta flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #15 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg tror mamma her en, men den har hu rota bort. Skulle mate katter og ta inn posten når vi var borte en uke. Ellers er det ingen som har til noen.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #16 Skrevet 2. oktober 2011 Nei, om vi blir borte og trenger de til å ta inn post ol, så legger vi ut nøkkel på avtalt plass, samme med svigers ovenfor oss.. Min mor bor i blokk, og har vaktmester som kan låse oss inn om det er noe..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #17 Skrevet 2. oktober 2011 Også har naboen en nøkel til huset vi bor i, vi er leieboerene dems..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #18 Skrevet 2. oktober 2011 her ligger nøkkelen på lur et sted i fjøsen i tilfelle det skulle trenges en dag.. vet ikke helt hvor mange som vet om den, men svigers og min søster vet hvor den er.. jeg har nøkkel til min mormor og min mor, tror mannen har til sine foreldre også.. så vet jeg hvor tanta mi og dem har sin i tilfelle vi trenger å bruke den.. ja, og så har jeg til ex'n der jeg bodde før, han vet ikke det, men jeg har den enda i tilfelle det skulle bli noe tull/behov for det når eldste barnet mitt er der.. (det har skjedd at ny-dama har gått på butikken/pubben i nabobygget med babysitter de kvaldene han har jobbet sent og barnet mitt har vært alene! om det hadde skjedd igjen hadde jeg ikke nølt med å hente barnet uten å si ifra..)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #19 Skrevet 2. oktober 2011 Nei, ingen andre har nøkkel til vårt hus og vi vil ikke ha nøkkel til andre.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #20 Skrevet 2. oktober 2011 Mamma har nøkkel til oss og jeg har nøkkel til mamma på nøkkelknippet mitt. Veldig greit:) Svigermor hadde nøkkel til oss og vi til henne når hun bodde i nærheten ett år, men nå bor hun 200 mil unna, så ingen vits...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #21 Skrevet 3. oktober 2011 vi har til mine foreldre å di til oss. svigerforeldrene mine bor langt unna (65 mil), men de har aldrig fått nøkkler til oss uansett.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #22 Skrevet 3. oktober 2011 Svigerfar har visst plutselig egen nøkkel ja, siden han glemte å ta den ut av lomma sist han hadde vært her på besøk. Men han bor 3000 min unna, så det går sikkert greit. Ham dukker neppe opp uanmeldt. Jeg er ikke vant til at man har nøkkel til andres hjem. Leverte inn min gamle til foreldrene mine den gangen da jeg flyttet hjemmefra.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #23 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har til mine foreldre, de har ikke til oss men de skal få det. Det tar bare fryktelig lang tid å få kopiert nøkkel....... Min mann har til hans mor, jeg tror hun har til oss også. Jeg tror hans ex også har nøkkel, ene sønnen hennes har hvertfall (ikke hans barn) han regnes som ett av våre barn også, så han går ut og inn her som han vil. Vi har ikke nøkkel til hans far, men han bo jo på andre siden av landet så hadde vel aldri brukt den heller.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #24 Skrevet 3. oktober 2011 Ja, svigers har til oss og vi til de:) Mater kattene til hverandre ved behov, og greit hvis noen glemmer nøkkel(Har jeg erfart ett par ganger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå