Gå til innhold

Hvor mye hjelper din mann deg, du som er gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann behandler meg som om jeg var alvorlig syk, føler at det kan bli for mye av det gode til tider, jeg skal ikke dra og handle alene, han vil gjerne vaske og støvsuge samt vaske klær, lage middag,rydde opp etter middagen men liker og gjøre dette selv. er formen dårlig og jeg bare orker og vaske kjøkken og stuegulvet skryter han meg opp i skyene for at jeg er så flink. alt tungt som skal bæres SKAL han gjøre eller foreldrene hans når han er borte på jobb. (jobber vekk fra søn-tors)

 

Når han er hjemme våkner han om natten og tar på meg dyna hvis han ser jeg ikke har den på, ikke kan vi tulle og leke sånn vi har gjort tidligere for tenk på babyen, og sykle det er farlig jeg kan velte og skade babyen men det han ikke tenker over er at når jeg kjører bil kan jeg kræsje, når jeg går kan jeg falle det er mye som kan skje mener nå jeg.

 

legekontrollene skal han være med på og han har så mye spørsmål at jeg ikke rekker og spørre om det jeg lurer på, men er uendelig glad for at han viser intr i meg og babyen..

 

Jeg er ikke langt på vei og lurer virkelig på hvordan disse mnd fremover vil bli. ikke ta det feil er veldig glad for at han vil hjelpe men kan bli litt for mye av det gode da jeg er ganske så selvstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han hjelper ikke til i det heletatt. Nå har jeg gått å maset i hele helga for å få han til å ta i ett tak her hjemme så det blir rent og pent til babyen vår kommer.

I dag ble han så sint for at jeg spurte om hjelp så han pakket tingene sine å dro ifra meg og barnet som vi har fra før.

Han skulle ikke komme tilbake førr helga om 2 uker sa han,for da skulle han tydligvis ha samværshelg med eldstemann.

Å jeg har termin på tirsdag. Haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min holder på å pusse opp huset vårt og alt skal bli ferdig til den lille kommer til verden. Jeg har termin om ei uke. Ellers tar jeg meg av husarbeidet men må innrømme at det er veldig tungt for meg nå. Jeg må spørre mannen min om hjelp innimellom. Skjeldent at han hjelpe uten at jeg spørr om det. Men det har hendt at han har ryddet ut av oppvaskmaskina eller hengt opp klær av eget initiativ:) Han tar seg stortsett av handling:) Jeg får ikke lov av han å bære tungt hehe ;) han er veldig omtenksom slik og spørr meg hver dag hvordan jeg har det og hvordan babyen i magen har det osv:) Det er godt. Men når det gjelder husarbeid så får jeg lite hjelp siden han holder på med så mye med oppussing og nå nylig har han begynt å jobbe natt. Så jeg vil ikke spørre om alt så mye... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...