Gå til innhold

Ånei dette kunne jo virkelig ikke gått verre :( (kondom som sprakk)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde samleie for et par dager siden og kondomen sprakk!!

 

Var nettopp på do nå, og i trusen ligger det.... tuppen av kondomen!! med mye sæd på seg. Dette er IKKE tull, trodde ikke det var mulig å ha så uflaks :( Dette gjør vel sjansen for å ha blitt gravid myyye større, har jo gått med det inni meg i 2 dager!!

 

Hjelp, hva nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var bare dumt å få i seg en angrepille når dere oppdaget at den var sprukket? Eller er det bare noe du har glemt å nevne i hi? Og dere har jo ikke satt på kondomen rett, om tupen lå igjen inni deg, så må dere da ha sett luftboblen på tuppen før han førte den inn i deg? Er kun da hele tuppen forsvinner.

 

Ikke for å "skremme" meeeen.. Jeg og samboeren skulle enderlig ha sex etter fødsel, fikk på kondomen og "gøyv på", etterpå når han tok den av oppdaget vi rift i tuppen, jeg tok angrepilla noen timer etter bare.. Og i dag er jeg 18 uker på vei med nr 2.. Første ungen har blitt 6 månder nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om så mange som har blitt veldig dårlig av angrepillen, og siden jeg har veldig planlagte dager, så passet det dårlig å bli dårlig nå.

Derfor tok jeg er DUM sjanse og tok ikke angrepillen. Også fordi vi brukte lang tid på å bli gravid når vi prøvde, så hvorfor skulle det gå akkurat denne ene gangen. Nå angrer jeg forferdelig!! Hadde jeg merket det bare litt tidligere :( men har jo ikke tenkt tanken på å sjekke inni meg!!

 

Han sjekket kondomen flere ganger, også rett før han.. ja.

 

Ja har jo hørt alle skrekkhistoriene. Her blir det abort hvis jeg nå blir (er??) gravid.. dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå skjedde det på torsdag, idag er det lørdag, så imorgen er det søndag. Får jo ikke kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG HJELP:

 

Nå har jo denne kondombiten lagt inni skjeden i 2 dager, er dette farlig? Har hatt endel magesmerter, men tror jeg har eggløsning/skal snart ha mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er du? Høres ut som om du er mer villig til å ta abort enn å bli dårlig av å ta angrepille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan hende du er gravid, jeg kjenet magesmerter dagen etter samleie då vi var "uheldige" å dette vedvarte en stund, mnd etter var testen positiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry HI, men alt jeg kan si om deg da, er at du må være toppen av kransekaka når det kommer til dumskap.. Og den aborten tar du da ene og alene som nødprevensjon.. Du er latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare fordi du har hørt mange skrekkhistorier ang. angrepiller, så er du helle mer villig til å ta abort enn å ta en pille? Faen, du høres dum ut. Så enten er du det, eller så vil du bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du nå er ung eller gammel,så har du et reelt problem,som er vansklig for deg. Du kan jo kjøpe angrepille på mandag. Ta den så tidlig som mulig. Ring til lege å hør hva han sier. Og hvis du skal ha mensen straks..er du jo rimeli trygg at du er ferdig med eggløsning.

Ikke stress så mye med det.

Du får bare håpe at det går bra...å gjør det ikke det snuppa,så ordner det seg til slutt uansett hva som skjer! Det er IKKE verdens undergang.

Ikke hør på de sure svarene du får. Du fortjener å få fornuftige svar!

Håper d ordner seg.

Hilsen Hønemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19.38 Nei hun er en dame i nød!

Og langt i fra latterlig. Hun har jo tatt ansvar å brukt kondom!

 

 

mvh Hønemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ER dum!!! Var virkelig ikke sånn jeg hadde tenkt det. Aaaldri mer kondom som beskyttelse for graviditet hvertfall!

 

Bruker p-piller til vanlig, men når jeg glemte et par piller, så brukte vi kondom istedenfor. Kan jo hende jeg er heldig at p-pillene jeg faktisk HAR tatt før, og har tatt igår + idag kan hjelpe på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men istedenfor å ta angrepille, så risikerer hun nå å måtte ta abort fordi hun har hørt for mange skrekkhistorier. Toppen av kransekake som hun ene over her sier.

 

Oppgitt over hvor dumme folk kan være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Hønemor!! :) Velger å ikke svare på om jeg er ung eller gammel, da jeg ikke synes dette er noe å diskutere i en sånn situasjon en gang.

 

Dette kan skje ALLE, at kondomen sprekker. Jeg har jo PRØVD å bli gravid før, da tok det månedsvis med intens prøving og med beina i taket etter hvert samleie. DERFOR tok jeg er sjanse nå.

 

Men så ble det jo enda mer innviklet enn det var, siden dette kondombiten har lagt inni meg i 2 dager. Nå er jeg både redd for graviditet og infeksjon :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19.36..har vel absolutt INGENTING med hvor gammel jenta/dama er.. du kan ikke legge ord i munnen på henne. Ingen som har snakket om abort..enda! Hun har jo sagt hva hun er redd for.

 

 

Mvh Hønemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hun skriver det jo selv, om hun er gravid nå, så tar hun en abort.. Ellers hadde jeg ikke sagt dette om henne.. Men når hun bruker abort sm nødprevensjon, fremfor angrepilla, så sier det seg jo selv hvor "smart" hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende, men høres ikke sånn ut:

 

"Ja har jo hørt alle skrekkhistoriene. Her blir det abort hvis jeg nå blir (er??) gravid.. dessverre."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen da er du nå temmelig sikra ,det kan jo skje uhell...men det skal jammen mye til da ja... ;)

Syns du høres kjempefornuftig ut jeg! Brukte kondom å greier..hehe ikke alle som gjør det selv om de har glemt p-pillene!

 

Krysser fingrene for deg!

 

Mvh Hønemor

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, høemor, kan du å lese?! :

 

HIs egene ord: "Ja har jo hørt alle skrekkhistoriene. Her blir det abort hvis jeg nå blir (er??) gravid.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO???????? Sprekker kondomen og du IKKE vil blir gravid, så tar du selvfølgelig angrepille for å unngå å bli gravid. Jo mer du snakker, jo dummere høres du ut som. G-sus!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder har alt å si. En eldre og mer erfarn kvinne ville tatt en angrepille med engang hun visste at kondomen sprakk.

 

En ung og uerfarn jente ville ikke ha gjort det.

 

Så enkel er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skikkelig fornuftig må jeg si.

 

Ja har jo hørt alle skrekkhistoriene. Her blir det abort hvis jeg nå blir (er??) gravid.. dessverre.

 

Fins ikke en eneste fornuftig setning i innlegget til HI.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...