Gå til innhold

Lei av 22 juli... folkens, våkne!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Driter ikke i det.. Men HI har jo misforstått HVORFOR vi fortsatt hører og ser så mye om 22 juli.. Det handler jo ikke bare om de som døde, det handler om de som overlevde, det handler om det politiske Norge og det handler om TERROR.

 

Har full forståelse for at HI har opplevd smerte også, og det er ufatelig å måtte miste så mange på kort tid.. Eller lang tid for den saks skyld. MEN, HI ser jo ikke ut til å ha peiling på hva 22 juli betydde for oss som et land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle skjønner at HI sørger over tapet av sine familiemedlemmer men å si at hun er lei 22 juli er ikke bra for en hel nasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alle skjønner jo at HI er i sorg...men det at hun skal sammenligne sin sorg...ja jeg vet ikke om det er riktig?

 

Hun har ikke gitt noen tilbakemelding her,noe jeg håper hun gjør å kanskje trekker tilbake sine uttalelser litt.

 

El. kanskje hun ihvertfall leser litt her å ser at det er mange som mener det motsatte.

 

Men en ting er sikkert..en skal ikke sammenligne død, å sorg.

Et liv tapt er jo fryktelig uansett hvilken måte d mennesket forlater jorden.

 

Hun burde vite såpass med sine egne tap..at man skal vise respekt for de som er i sorg.

EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korfor får ikkje HI lov å ha den MEININGEN ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

 

 

Det er DIB/BIM kjerringene som har rette MEININGEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som sier at hun IKKE skal få ha mendingen sin! 09.24!!

Men du rører vel hardt i gryta når du kommer med slike innlegg. Da må hun bare tåle å få tilbakemeldinger å!

 

 

Kjerringer??? Kaller du å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk enig med HI..Det BLIR aldri glemt og ingen VIL glemme, men en dag i ny og ned så har jeg lyst til og tenke på annet og ha fokus på andre ting som opptar meg,- sultkatastrofen på Afrikas HOrn, flommen i Pakistan, dugnaden til fotballaget til jenta mi, styresmøte jeg må på neste uka osv osv....Men jeg føler jeg MÅ lese om og holde meg oppdatert på alt som skjer i denne saken, hvis ikke er jeg ei kald, egosistisk og ond megge som kun bryr meg om meg selv, og som ikke SKJØNNER hvor tragisk dette var.....

 

Jeg GLEMMER Ikke det som hendte, selv om jeg ikke blir minnet på det hver bidige dag.

 

Og det verste er at alle skal være offer. De som fikk "Ødelagt ferien" fordi de HØRTE skuddene på campingplassen de lå på, til de som kjenner noen ,som kankje har vært nabo med tremennignen til ei som NESTEN ble truffet av et skudd....Mens de som prøvde og forhindre at tragedien skulle bli enda større, de skal vi kjefte på, finne feil med, trampe på, kalle feiginger, spytte på og helst sette i fengsel og straffes på lik linje som "hvis navn ALDRI skulle nevnes".......(og hvor bra gikk det..Var vel ENESTE bønn ofrene (de som var til stede)hadde..Slutt og nevn navnet til gjerningsmannen, slik at vi glemmer HAM:..Kun slik blir oppdraget hans mislykket":.Noen som husker????)

 

Nei, nå må det heller brukes ressurser på og hjelpe de som virkelig TRENGER det, og ikke dulle og dalle med de som ikke har noe bedre og gjøre enn og prøve og gjøre tragedien til sin egen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om HI mistet noen tett opptill 22 juli så har hun på en måte blitt fratatt det å sørge uten at alt fokus er et annet sted. Det er alltid leit å miste noen uansett hvordan det skjer. 22 juli ble hele Norge rammet og det er noe vi aldri kan tillate oss å glemme. Det skal fortelles gjennom mange generasjoner fremover og våre tippoldebarn skal få vite hva en hel nasjon følte den dagen det utenkelige skjedde.

Jeg er veldig lei for at du har mistet så mange HI, men prøv å se dette i et litt større perspektiv også.

Ha en god dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09.47 Hva er d du spyr ut av deg....?

Gjøre tragedien til sin egen,dette er vel noe som berører oss alle!

Ødelagt ferien sin..hvordan tror du det føltes?

Og hvis du kjente noen ville man jo bare vise sin sterkeste medfølelse.

Synes kanskje det skal gjøres noe med høyreekstremister, å jeg hååper de etterforsker saken til de fleste er tatt!

Hjelpe de i afrika,el folk i nød.

Jo det er vel no e vi i Norge bidrar hele tiden.

Det er faktisk på tide at vi tenker litt på oss selv, å hjelper NORGE en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI, Norge, mistet mye den 22. juli. I tillegg til å miste mange av ungdommene våre, mistet vi den tryggheten vi har levd i til nå.

Terror er vår tids Voldermort. At HI ikke klarer å se perspektivene her, forundrer meg stort.

 

Vi må aldri glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...