Gå til innhold

Navn til jenta i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Berre eg som likte Magni?

Om eg får ei jente vil eg kalle ho Malene, etter oldemor mi. Det er jo eit ganske enkelt og greit namn, sjølv om det ikkje er av dei vanlegaste. Men det vil vel kanskje vere nokon som lurer på om det skal vere ein r inni der, då.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sofie av dine forslag.. Men hva med Vilje?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen!

HI her, neida, vi har ikke bestemt oss enda. Er litt vanskelig. Men heller mot Lise eller Pia....

Ingen bevegelse hos mannen på navnet Liv eller Live (dessverre). Sjøl har han foreslått Isabell. Nei, sier jeg!!!!

Molly er fint!!! Men litt usikker på det likevel.

Skrevet

Dette har ingen foreslått så langt:

Linde. Passer fint med Siri, gjør det ikke?

Skrevet

Mange svar du har fått :)

Jeg synes Live er finere enn Liv.

Andrenavn jeg synes klinger fint med Siri...:

Mia

Marie

Mina

Ina

Ida

Eda

Eli

Elli

Ane

Line

Ella

Lise

June

Julie

Helle

Lill

Skrevet

Jeg har ei Sara fra før og fikk ei jente til. Jeg drømte at jenta i magen het siri. Jeg liker navnet Siri, men Siri og Sara ble lit for likt. Hehe :)

Endte opp med at vesla i magen skulle hete Martine. Synes det høres fint ut med Sara og Martine.

Det samme med Siri og Martine... Nei, vent litt... Du kommer til å kalle den andre jenta for Mathilde eller Mathea ;)

Skrevet

Elin, for det heter jeg og jeg vet ikke av noen som heter det og iallefall ingen barn. :)

Magni likte jeg forøvrig veldig godt.

Skrevet

Selma er veldig mote så ville styrt unna dette navnet.

Sofie er fint, men ikke så spesielt det heller.

Mari er flott og tidløst.

Liv er bra, ev Live.

Liker ellers Adelin og Jenny. Det siste er også motenavn da men.

Skrevet

Hei igjen!

Linde og Adelin går ikke. Er liksom låst på at det skal være et kjent navn... Så får andre mene jeg er teit ;)

Mange forslag har kommet nå, men en del med a til slutt. Og der er mannen vanskelig, han liker ikke navn som slutter på a.....

Enig i at Mathilde er fint, men litt langt på en måte i forhold til storesøs sitt korte - Siri. Men er usikker på om jeg skal tilegge det vekt.

I tillegg kan det minne om mitt eget navn, og er også usikker på om det kan bli litt rart ;)

Eli og elin utgår fordi en nær slekting av meg og barna heter Eline. Det samme med Jenny.

Mannen nekter på Liv og Live. Grrrrr!! Kunne i grunnen tenkte meg det.

Han er mere pro Isabell (nei, nei, nei sier nå jeg!!!) og Lilly og Lill.

Har bestemt oss for å styre unna Selma og Sofie pga. motefaktoren. Heller mot Mari, Pia, Liv, eller Lise. (Liv blir det nok ikke da..).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...