Gå til innhold

Dibs største problem. Ang "i dag kommer offshorearbeideren hjem"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det såååååååå bra asså, har verdens BESTE mannemann, verden PENESTE unger og verdens mest givende jobb! Ååååh lykke!

 

Hva skal dere med den informasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og mannen min er en utro dritt, huset mitt faller fra hverandre og ungene mine er noe herk.

 

Hvor mye nytteverdi er det i den informasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er snakk om informasjon man har nytte av, så er vel de fleste trådene her inne bare vas. Det er jo merkelig at det er mer aksept for å skrive at mannen er et giddalaust svin som driter i barn og hus og bare vil ha sex hele tiden, enn at noen deler glade tanker med oss.

 

Er det sånn at vi føler oss bedre hvis vi leser om noen som har det likt/verre enn oss selv, mens vi kjenner misunnelsen svi hvis noen gir uttrykk for at de har det bra og er fornøyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må da få dele med andre at man har det bra?? La jo folk få være lykkelige og dele det med andre!

 

Det er nok av drittinnlegg om utro menn, dårlige mødre og monstre av svigermødre, 21:27.

 

Misunnelig, 2127?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ENIG!! De svarene hun fikk er noe av det værste jeg har hørt her inne! For HI skrev jo ingenting som skulle tilsi at hun skulle få slengt dritt!!

Jeg er selv glad i å diskutere, men ikke på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...