Gå til innhold

Dibs største problem. Ang "i dag kommer offshorearbeideren hjem"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså, de første svarene HI i den tråden får er jo direkte vemmelige. Her på dib synes jeg allslags tråder om mye rart blir slettet, men det er nøyaktig slike svar som i den tråden som må bort for å få det trivelig på dette forumet!

Er helt for friske diskusjoner, men slike svar er bare tragiske og bekrefter myten (eller er det ikke en myte?) om at kvinner er kvinner verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALT som er positivt skal man rakke ned på, tråkke på og bæsje på. Det er direkte UHØRT at noen er glade og lykkelige. Og om noen skulle være så uheldig å ta seg den frihet til å drive et "lykkelig og glad"-innlegg så skal vi jaggu sette frekkasen på plass.

Så det så! Ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat de reaksjonene jeg ventet da jeg postet innlegget. Jeg tenkte at jeg skulle laget en gladsak av at jeg er glad i mannen min og at jeg gleder meg til han kommer hjem - og se hvilke reaksjoner jeg fikk. Og dib-damene skuffet ikke:) Misunnelsen og småligheten kom frem i første svar:)) Det må være ufattelig mange bitre kjærringer som er skuffet over eget liv og eget valg av livsledsager der ute....

 

Jeg syns faktisk oppriktig synd på mennesker som ikke evner å glede seg på andres vegner, men må rakke ned på enhver som skulle være lykkelig.

 

Hi i Nordsjøtråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å snu den trenden ved å skrive at det var så hyggelig at du gledet deg til mannen din kom hjem, men jammen var det ikke en frekkas som kom meg i forkjøpet. Vi får stå på vi som klarer å være hyggelige og mestre det å faktisk bli glad på andres vegne.

Hilsen ho andre? i det andre innlegget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det går jo ikke an at noen er lykkelige her inne! Det kan vi ikke ha noe av, så da må vi ødelegge den boblen så fort som bare det.

 

Jeg har selv fått så øra flagrer en gang jeg skrev om at min mann er en flott fyr, en fantastisk far som stiller opp og gjør masse her hjemme, koser seg hjemme med familien, ikke flyr på byen og viser veldig tydelig at han elsker meg og familien vår. Når jeg også la til at jeg stolte på ham, så fikk jeg høre det.

For det går tydeligvis ikke an å ha det sånn! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Jeg skjønner at dette kan være frustrerende.

Men siden dere er så klar over at dere får denne reaksjonen, prøv å poste det i et annet forum enn anonym.

Da får dere sikkert bedre respons.

 

God helg.

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI i nordsjøtråden...så du skrev ikke innlegget for å provosere litt med tanke på den tråden om nordsjøarbeidere igår?

Tror ikke du er bedre du,og det var mange i din tråd,som ikke svarte meg så pent heller.

Nei på Anonymsiden må man nok tåle litt.. Hahaha..

Okeida: kos deg med mannen..

 

Plum-pers woff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke poste innlegget i Skravletråden i stedet? Om flere poster der inne, så kommer det til å bli en mye mer aktiv tråd, og garantert mye mer koselig enn i mange tråder her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler godt å få slik respons jeg, siden jeg bryr meg svært lite om hv en gjeng anonyme her inne tror og mener om meg og mitt liv. Men jeg synes jo det er ganske spesielt, og litt latterlig, at folk føler et slikt behov for å hive seg over noen som faktisk mener å ha det bra, og kritisere deres liv uten å kjenne dem.

Jeg synes egentlig mest synd på dem, som åpenbart ikke greier glede seg med andre, og bare må komme med negativitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI går til angrep på? Har du lest samme tråden som jeg har?

Det er da vitterlig andre som går til angrep på HI, som bare må komme med dritt bare for å tråkke henne ned og poengtere at ingen her inne må våge å skrive positive innlegg og ha et godt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordsjødama 16.13 så du skrev ikke innlegget for å provosere litt med tanke på den tråden om nordsjøarbeidere igår?

Vær så snill å svar på d...

Så tror jeg alle her skjønner hva du var ute etter..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke nordsjødama, jeg er 13.28 og 16.13. Jeg kan ikke svare for andre.

Men jeg synes som sagt det er rimelig snodig å skulle nekte folk å ha det bra, og å komme med negativt oppgulp hver gang noen skriver at de har det bra, at de har en mann de mener ikke er utro og en mann som stiller opp og elsker dem. For det har jeg sett flere eksempler på her inne- og opplevd selv. Det er liksom ikke lov å ha et godt liv her.

Og det finner jeg litt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som nekter noen noenting her...negativt oppgulp..aiai!

Da mååå du nok flytte til skravle,hvis du ikke tåler at alle vi anonyme sier akkurat det som passer oss!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev- hvis du gidder lese-, så tåler jeg godt slikt. Jeg bryr men ikke hva andre måtte mene om mitt liv, jeg har det fint likevel jeg.

Jeg bare finner det underlig, at enkelte mangler evnen til å glede seg med andre. Jeg tenker at det er litt synd på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke ta alt så inntil deg...meg er det ikke synd i skjønner du ;) Jeg har ikke en Nordsjømann...heldigvis,sjansen er mindre for at han er utro da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi som faktisk har noe positivt å komme med skal holde oss vekk så de med stygge kommentarer får regjere?? Da kan vel de heller komme seg til kranglesiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå velger jeg å overse sånne innlegg i stedet for å slenge dritt, men for min egen del så handler det ikke om at jeg ikke takler at andre er lykkelige.

Jeg bare synes sånne tråder er så SYYYYYKT uinteressante. Og forsøplende for forumet rett og slett.

 

"I dag skal jeg og gubben koooose oss", "ÅÅÅ,, så nydelige peonene mine ble", "sukk, prinsessa mi er så nyyyydelig, jeg er så heeeeldig..."

Jeg anser dette mest for et debattforum, ikke et forum for skravelsyke kvinner som egentlig burde hatt seg en blogg men som ikke er interessante nok til at noen skal følge dem så de spammer ned dette forumet her med sine hverdagslige trivialiteter i stedet.

 

Det var min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er da ikke noe mindre spamming å stadig gnåle om hvor forferdelig mannen er, som folk skriver om til stadighet.

Er det ikke greit at noen skriver om at det faktisk går an å ha det bra, slik at folk får se at det faktisk finnes skikkelige mannfolk som er trofaste og gidder bidra i familien?

 

Her inne kan det jo virke som om normen er å ha en egoistisk dritt av en mann som later seg på sofaen halve dagen, spiller dataspill og har seg med andre damer. Og man skal omtrent bare akseptere at det er slik det skal være, fordi "alle menn" er slik.

Da kan det jo være kjekt at noen forteller at dette slett ikke er greit eller normalt, og at man ikke trenger finne seg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger ut ein tråd så må du forvente mangen meininger. Men som sure gretne DIB kjerringer som ikkje tåler andre meninger. Stakkars kjerringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at man må tåle mange meninger her inne, men hva skal man liksom MENE om den tråden, da?? Hun sier hun gleder seg til mannen kommer hjem. Skal man liksom ha en annen mening om det??

Det er jo bare oppkast og vemmelse (=sjalusi?) i noen av svarene!

 

Oppgitt HI i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk gnåler om hvor håpløs gubben, eller svigermor, eller bikkja til kusina til svigerinna er, så er det jo gjerne for å høre andres erfaringer og/eller få råd.

Sånne tråder inviterer liksom til dialog.

"Hurra hurra, jeg og mannesnasken min skal kooooose vårs med biff i dag" gjør ikke det. Sånne uttallelser gjør seg bedre på Facebook (hvor de som blir drittlei kan velge VEKK folk som legger ut intetsigende pjatt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...