Gå til innhold

Hvis dere får hundepose i søppelbøtta...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser faktisk ikke nedi søplebøtta mi for å sjekke om noen kaster dritt der. Men hadde jeg sett at noen hadde gjort det, hadde jeg fulgt etter dem og kasta bæsjebleiene til sønnen min oppi deres søplekasse. Helt seriøst. Jeg syns det er på grensa til frekkhet å bare ta seg til rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel bedre at folk plukker opp etter hunden sin og kaster det i min søppelkasse enn at dritten ligger igjen på gata.

 

Vi passer ofte hunder for venner og familie og da kaster vi drittposen i nærmeste søppelkasse.

 

Kom bort til en søppelkasse en dag for å kaste en pose og der stod det lapp på søppelkassa at de ikke ønsker å ha hundeposer i søpla si. Jeg ser ikke problemet, men da kastet jeg den heller hos neste nabo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er mer enn velkommen til å kaste bæsjebleien til sønnen din i søplekassen min anonym 12:51. Du kan til og med få komme inn å låne stellematten til barnet mitt og et rent håndkle hvis du vil.

 

Hilsen hun med hund og 2 små barn som ikke synes det er så lett å bære både 1 og 2 bæsjeposer og holde barna i hender ol på trafikerte veier når man er et stykke hjemmefra.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare glad til for at dere plukker opp etter hundene deres jeg, heller en bæsjepose i søpledunken min, eller en hundebæsj under skoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor midt i et poplulært turområde og finner statig at søpledunken min er full med søpel fra andre mensker. Synes det er utrolig frekt og slemt gjort! Hvor skal jeg ha søpla mi hen da?

Når vi er på tur så tar vi med oss søpla vår hjem, kunne ikke falle meg inn å bruke andre sine bossdunker!

En annen ting er at de til stadig parkerer på min gårdsplass, noe som igjen jeg aldri kunne finne på å gjøre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...