Gå til innhold

Lever jeg sammen med en manipulerende psykopat, eller hva?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke bruk at du må ordne ditten og datten før du kan flytte!!!!! tro meg DEN kjenner jeg for godt.

 

 

Jeg var sammen med en PSYKO i 5 år!! han både banket meg opp og nedverdiget meg.

 

Jeg flyttet med han 250mil hjemmefra!! og unnskyldte meg for vennene mine hjemme med at det var jo sååå vanskelig å flytte fra han pga alle tingene mine...

 

FUCK TINGENE DINE!!!!

 

Jeg skulle ønske jeg dro den gangen og gitt fanken i tinga..det er bare ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes verken han høres manipulerende eller psykopatisk ut, bare ikke så veldig hyggelig og ikke rent lite dust!!

 

Høres ikke ut som om han er noe å spare på!!

 

Kom deg vekk før forholdet utvikler seg mer, om ikke for din skyld så ihvertfall for barnet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

utifra det du skriver kommer det jo egentlig klart frem hva du ønsker, du vil ikke være sammen med denne mannen. Og det virker jo veldig logisk med bakgrunn i hverdagen du beskriver.

 

Det kan godt hende at han kommer til å si de tingene du nevner når du forlater han. Men da har du allerede reist, og siden dere ikke har noen felles barn kan du velge å kutte kontakten. Og hva så om han mener de tingene? Det må jo han få mene. Du og alle som har innblikk i din situasjon vet jo at det ikke stemmer!:)

 

Stå på for deg og ungen din ! Vær sterk dette klarer du.

God klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig du gjør det, og du bør komme deg bort for du og ditt barn fortjener ikke det livet dere nå lever.

 

Klem fra ei som kom seg bort i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg HI, er du virkelig redd for å forlate denne mannen fordi du da vil få høre hvor fæl, stygg, ekkel, verdiløs, sjuskete, lat, notgoodfornothing du er? Det er bare ORD min venn!! De sårer en liten stund, men når du er kommet deg vekk, kan du riste dem av deg og slippe å måtte høre dem resten av livet!! Hvis du hadde sagt at du var redd for å forlate ham fordi han da kom til å banke deg eller angripe familien din, ja da hadde jeg forstått deg. Kom deg vekk nå, mens du ennå kan!! For din og datteren din sin skyld, hun er helt uskyldig oppi dette, hun har ikke valgt at du skal finne en sånn mann som skal ødelegge henne...forlat ham!

 

Og prøv å snakke med eksen? Hvorfor skal hans barn bo hos ham og bli like ødelagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...